Internet
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Firma bez strony internetowej będzie znacznie trudniejsza w znalezieniu niż ta, która ją posiada. Jak zadbać o taką wizytówkę firmy on-line?

 

 

 

 

 

 

 

 

Popularne powiedzenie mówi, że jeśli nie możemy znaleźć czegoś w internecie, to najprawdopodobniej to nie istnieje. Można zastosować je także dla firm, które nie mają własnej strony WWW.

Dzisiaj strony internetowe stanowią szczególnego rodzaju wizytówki dostępne on-line, które mogą prezentować pełną paletę informacji o firmie. Za tworzenie stron internetowych nie musimy obecnie płacić tak dużo, jak przed laty. Jeśli zatem Twoja firma nie posiada jeszcze własnej strony WWW, warto skorzystać z pomocy agencji, która będzie mogła ją przygotować!

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa dla firmy? Sprawdź teraz!

 

Tworzenie firmowych stron internetowych – szablon czy strona szyta na miarę?

Agencje oferujące usługi takie jak tworzenie stron internetowych mogą zaproponować swoim klientom dwa rodzaje stron internetowych:

  • strony internetowe z gotowego szablonu
  • strony internetowe szyte na miarę

Strony internetowe bazujące na gotowych szablonach wyróżniają się niskimi cenami. Nie są jednak oryginalne – bazują na ograniczonej liczbie szablonów, które uzupełnia się fotografiami i treścią. Wiele firm wybiera takie strony WWW, gdy chodzi o jak najmniejsze koszty.

Z kolei projektowanie stron internetowych na zamówienie to już znacznie wyższy koszt, ale jednocześnie szansa, aby firma posiadała stronę WWW jedyną w swoim rodzaju.

Zarówno strony WWW z szablonu, jak również te przygotowane na indywidualne zamówienie według życzeń klienta mogą równie dobrze spełniać swoją rolę – pomagać w prezentacji oferty firmy, przyciągać nowych klientów, zwiększać rozpoznawalność firmy i budować jej pozytywny wizerunek.

 

Co powinna zawierać dobra strona firmowa?

Aby strona firmowa mogła pełnić swoją rolę, tworzenie stron WWW powinno bazować nie tylko na umieszczeniu na nich odpowiednich informacji. Teraz strony internetowe wykorzystują także szereg technologii, aby korzystanie z nich było jeszcze łatwiejsze!

Dzisiaj strony WWW otwierane są nie tylko na komputerach stacjonarnych czy laptopach, ale także na urządzeniach mobilnych – smartfonach, tabletach. Właśnie dlatego strony internetowe tworzy się dzisiaj najczęściej w technologii RWD, czyli responsive web design – jako responsywne strony WWW. Wówczas takie strony można otwierać na każdym urządzeniu niezależnie od przekątnej ekranu – zawartość strony WWW zawsze jest czytelna.

Także strona internetowa powinna być wyposażana w CMS – to system zarządzania treścią, który umożliwia zmianę zawartości strony bez posiadania specjalistycznych umiejętności programistycznych.

Zarówno strony z szablonu, jak również te tworzone na zamówienie mogą posiadać także sklepy internetowe, który pozwala na prowadzenie sprzedaży. Gdy zatem firma pragnie prarodzic sprzedaż on-line, agencja może przygotować dla niej także sklep internetowy.

 

Komu zlecić wykonanie firmowej strony WWW?

Chociaż stronę WWW można przygotować samodzielnie, najlepiej jej przygotowanie przekazać fachowcom w tej dziedzinie. Aktualnie tworzenie stron internetowych prowadzi wiele agencji. Aby taka inwestycja okazała się korzystna, najlepiej wybrać agencję posiadającą doświadczenie w świadczeniu tego typu usług dla klientów, w tym także tych biznesowych.

Najlepiej wybrać firmę prowadzącą projektowanie stron internetowych, posiadającą szerokie doświadczenie, pozytywne opinie, a także zapewniającą im korzystne ceny usług.

Artykuł powstał we współpracy z Agencją Reklamową Aliso z Krakowa.

WhitePress Prawa