Case Study

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Pandemia koronawirusa COVID-19 a diametralne zmiany na portalu sprzedażowym Amazon to istotny temat dla wszystkich działających na tym kanale sprzedaży. Zanim jednak przejdziemy do tytułowych prowizji, warto zarysować ogólny kontekst, który wpłynął na ich obniżenie.

Cedo

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Spadek obrotów, masowe zwolnienia lekarskie, konieczność cięcia kosztów, poszukiwanie oszczędności – pandemia koronawirusa niejeden biznes i niejednego managera wystawia na niezwykle trudną próbę. Czy w ogóle da się wyjść z tej sytuacji obronną ręką? Jak tego dokonać? Na ten temat rozmawiamy z Andrzejem Majewskim, dyrektorem fabryki Cedo, która pomimo niełatwego okresu właśnie prowadzi rekrutacje na kilkadziesiąt różnych stanowisk.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

CLV (ang. Customer lifetime value) to wartość, której zasadniczym celem jest mierzenie wartości konsumenta w historii jego kontaktów z danym usługodawcą lub sprzedawcą produktu. Za jej pomocą można oszacować ilość środków finansowych, które można przeznaczyć na pozyskanie danego klienta, by inwestycja ta była opłacalna. Warto wiedzieć, jakie narzędzia wykorzystuje się do optymalizacji CLV.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Ustalenie zasad wyceny transakcji na zasadach ceny rynkowej spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom dokonującym transakcji z podmiotami powiązanymi. Od pewnego czasu można jednak skorzystać z istotnych uproszczeń w tym zakresie. Dotyczy to po pierwsze tzw. transakcji stanowiących usługi o niskiej wartości dodanej, a po drugie- istotnej w praktyce – kwestii pożyczek.

Nasze serwisy

aobiznes250x67   KAIZEN   wbiznesie eDokumenty