KOMSA Poland ogłasza wprowadzenie do swojej oferty innowacyjnej usługi One for One firmy Closing the Loop. Współpraca ta, ugruntowana podpisaniem umowy partnerskiej, pozwala polskim przedsiębiorstwom korzystającym z elektroniki użytkowej działać w zgodzie z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego i przyczyniać się od ochrony środowiska naturalnego.
Aktualności
Aktualności
Czy wiesz, jakie testy przechodzą worki na śmieci, zanim trafią na sklepowe półki?
fot. Cedo
Worki na śmieci to produkty, które codziennie ułatwiają życie milionom ludzi. Zanim jednak trafią do rąk konsumenta, muszą spełniać pewne wymagania. Jakie? O to zapytaliśmy jednego z wiodących producentów artykułów gospodarstwa domowego – firmę Cedo – która kładzie duży nacisk na jakość wytwarzanych worków.
Fotowoltaika – regulacje prawne na 2025 rok i perspektywy na przyszłość
W 2024 r. OZE odpowiadały za 26,9% produkcji energii elektrycznej w Polsce – ich rola systematycznie rośnie. Fotowoltaika staje się coraz popularniejsza, pojawiają się nowe zachęty i możliwości. Przekonaj się, czy to rozwiązanie dla Ciebie!
PINK: Podsumowanie rynku biurowego w Polsce za IV kwartał 2024 roku
Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) opublikowała dane dotyczące rynku powierzchni biurowych na ośmiu głównych rynkach regionalnych w Polsce za IV kwartał 2024 roku. Raport obejmuje wyniki dotyczące istniejących zasobów nowoczesnej powierzchni biurowej, nowych obiektów oddanych do użytku, transakcji wynajmu oraz wskaźnika pustostanów. Informacje zostały pozyskane od renomowanych firm doradczych, takich jak Axi Immo, BNP Paribas Real Estate, CBRE, Colliers, Cushman & Wakefield, JLL, Knight Frank, Newmark i Savills.
KOMSA Poland przedstawicielem marki SOTI w Polsce
KOMSA Poland nawiązała strategiczną współpracę z kanadyjską firmą SOTI, światowym liderem w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań upraszczających zarządzanie mobilnością i technologiami IoT. Na mocy umowy KOMSA stała się przedstawicielem marki w Polsce.
Firma SOTI działa na globalnym rynku od ponad 25 lat. Poza Kanadą, swoje oddziały ma w takich krajach, jak Australia, Japonia, Indie, Szwecja, Irlandia, Wielka Brytania czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Jej flagowym produktem jest platforma MDM - SOTI ONE. Korzystają z niej przedsiębiorstwa z branży transportowej, magazynowej, logistyki i retailu.
– Współpraca z SOTI to dla nas kluczowy krok w rozszerzaniu oferty o zaawansowane rozwiązania do zarządzania mobilnością i IoT. Dzięki platformie SOTI ONE nasi partnerzy zyskają dostęp do narzędzi, które zwiększą efektywność ich operacji mobilnych, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo, niezawodność i redukcję kosztów operacyjnych. Mogą w pełni wykorzystywać smartfony, tablety, wearables, terminale POS, kioski, skanery i wiele innych. Partnerstwo to pozwoli nam dostarczać klientom rozwiązania spełniające najwyższe standardy jakości, odpowiadające na rosnące potrzeby rynku – mówi Monika Czech, Product Sales Manager w KOMSA Poland.
Nawiązanie współpracy z firmą SOTI wpisuje się w strategię KOMSA Poland, której celem jest dostarczanie nowoczesnych i kompleksowych rozwiązań technologicznych dla biznesu. Firma od lat wspiera partnerów w procesach cyfryzacji, oferując produkty i usługi dostosowane do dynamicznie zmieniających się wymagań i wyzwań.
KOMSA Poland A Westcoast Group Company jest partnerem handlowym i serwisowym technologii telekomunikacyjnych i informatycznych. Już od 30 lat działamy z sukcesem, przede wszystkim na rynku niemieckim. W tym roku połączyliśmy siły z Grupą Westcoast, tworząc wiodący ogólnoeuropejski sojusz dystrybucyjny dla marek telekomunikacyjnych i IT. Nasza wspólna grupa spółek ma łączne przychody operacyjne przekraczające 5 miliardów euro i silny zespół liczący ponad 2000 pracowników. Posiadamy lokalizacje w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji i Polsce, a także posiadamy centra logistyczne w wielu innych krajach Europy. Oznacza to, że obejmujemy swoim zasięgiem najważniejsze gospodarki Europy – wszystkie kraje, które w nadchodzących latach mają przed sobą ważne zadania cyfryzacyjne i dobre możliwości rozwoju. I właśnie w tym miejscu będziemy ich wspierać.
Black Friday wygenerował 74,4 mld USD globalnej sprzedaży online
Według najnowszych danych Salesforce, globalna sprzedaż online podczas tegorocznego Black Friday osiągnęła rekordowe 74,4 mld USD, co oznacza wzrost o 5% w porównaniu z rokiem poprzednim. Dane pochodzą z analizy ponad 1,5 miliarda koszyków zakupowych na całym świecie. W Unii Europejskiej (UE) wzrost był nieco mniejszy, wynosząc 1,4%. Prognozy wskazują, że całkowity przychód z Cyber Week osiągnie w tym roku 51 mld USD, w porównaniu do 48,4 mld USD w 2023 roku.
Agencja kreatywna z Krakowa realizuje kampanie reklamowe dla marki DUDA
Pasta z kurczaka z chili marki Duda Premium wkracza na kulinarną scenę z rozmachem, który przyciąga uwagę zarówno konsumentów, jak i specjalistów z branży marketingowej. Kampania, której centralnym motywem jest monumentalny wizerunek produktu na tle ikonicznego Pałacu Kultury i Nauki, zachwyca odważnym podejściem do promocji. „Wyższy poziom smaku!” — hasło kampanii — stanowi nie tylko obietnicę intensywnych doznań kulinarnych, ale także zaproszenie do świata, gdzie jakość i kreatywność idą w parze.
Atak ransomware zmusza szpital w Georgii do rezygnacji z systemów komputerowych
W wyniku ataku ransomware szpital Memorial Hospital and Manor w Bainbridge, Georgia, musiał tymczasowo zrezygnować z używania systemów komputerowych i przejść na prowadzenie dokumentacji medycznej w formie papierowej. Incydent ten uwidacznia skalę zagrożeń, jakie niosą za sobą cyberataki, szczególnie w sektorze opieki zdrowotnej, gdzie kluczowa jest ciągłość dostępu do informacji medycznych pacjentów.
Nadchodzi era Device as a Service
W dobie dynamicznych zmian technologicznych oraz rosnącej potrzeby elastyczności w zarządzaniu zasobami IT, model Device as a Service (DaaS) zyskuje globalnie na znaczeniu jako nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorstw. Jest to odpowiedź na rosnące oczekiwania firm, które szukają efektywnych sposobów tworzenia zaplecza technologicznego organizacji na najwyższym poziomie, jednocześnie minimalizując koszty i ryzyko związane z utrzymaniem sprzętu elektronicznego. O perspektywach tej usługi i jej znaczeniu dla biznesu opowiada Magdalena Włodarczyk, Head of Sales DaaS w KOMSA.
Termomodernizacja, architektura, innowacje. Jest już nowy numer Baumit Magazynu
Fot. Baumit
Nowy numer Baumit Magazynu jest już dostępny dla czytelników. Półrocznik, wydawany przez znanego producenta materiałów budowlanych, to cenione przez inwestorów, wykonawców i architektów źródło wiedzy, inspiracji oraz najnowszych trendów w branży architektonicznej i budowlanej.
Gerda otworzyła drzwi na cyfryzację. Wdrożenie Comarch ERP
Gerda to polska firma specjalizująca się od ponad 30 lat w produkcji i sprzedaży drzwi, systemów zabezpieczeń, bram garażowych czy rozwiązań dla inteligentnych domów. Przedsiębiorstwo, chcąc pozostać jednym z liderów branży i zwiększyć efektywność produkcyjną, wdrożyło oprogramowanie Comarch ERP XL. Efekty? Elektroniczny obieg dokumentów oraz nowy sposób kompletacji zamówień, który skrócił ten proces dwukrotnie.
Zielony Ład w budownictwie
Zielony Ład to pakiet zmian, które wprowadzania Unia Europejska w celu uzyskania neutralności klimatycznej. Jego zadaniem jest zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych przez poszczególne kraje członkowskie do zera do 2050 roku. Firmy budowlane, deweloperzy i architekci już teraz muszą skupić się na tworzeniu niskoemisyjnych mieszkań i domów. Sprawdź, jakie zmiany dla budownictwa na obecnym etapie niesie ze sobą wprowadzenie Zielonego Ładu.
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
Znamy już projekt, który złożyło Ministerstwo Rozwoju Technologii w porozumieniu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Projekt ustawy o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw, przygotowano 22 stycznia 2024 r. Obecnie trwają konsultacje dotyczące między innymi wakacji składkowych dla przedsiębiorców. Planowane jest wprowadzenie tzw. urlopu od płacenia ZUS-u dla prawie 1,8 mln osób. Projekt przewiduje jednak ulgę tylko przez jeden miesiąc w roku.
Jutro z przyszłością – nowe wydanie Baumit Magazynu
Fot. Baumit
Zrównoważony rozwój, atrakcyjna architektura, ciekawe wywiady, technologiczne nowinki – to wszystko można znaleźć w najnowszym numerze półrocznika wydawanego przez cenionego w branży producenta materiałów budowlanych – firmę Baumit. Jeśli jest ci bliska ochrona klimatu, cenisz estetykę przestrzeni, szukasz inspiracji, planujesz odmienić wygląd zewnętrzny domu – ta lektura jest właśnie dla ciebie!
Nowe wydanie półrocznika to kolejna porcja wiedzy z obszaru architektury i budownictwa, przeznaczona dla architektów, wykonawców, inwestorów… wszystkich, którym bliska jest filozofia zrównoważonego rozwoju oraz życia w zdrowej, pięknej, energooszczędnej przestrzeni.
Jak sklepy stacjonarne radzą sobie w czasach po pandemii COVID?
Pandemia COVID-19 nie tylko zmieniła nasze życie codzienne, ale także miała znaczący wpływ na różne sektory gospodarki, w tym handel detaliczny. Sklepy stacjonarne, które były sercem handlu przez wiele lat, musiały szybko dostosować się do nowej rzeczywistości, która postawiła przed nimi nowe wyzwania. Równocześnie dała wiele więcej możliwości. Jak sklepy stacjonarne radzą sobie w czasach po pandemii COVID-19, jak dostosowują swoje modele działania oraz jak rozwijają handel elektroniczny?
LSK Polska: nowe centrum logistyczne pod Swarzędzem z 40 000 mkw. powierzchni magazynowej
fot. LSK
5 grudnia LSK Polska Sp. z o.o. uroczyście otworzyła pierwsze logistyczne Centrum Dystrybucji w naszym kraju, obsługujące sieć sklepów KiK. Położony przy ul. Bliskiej 61 w Rabowicach (gmina Swarzędz), obiekt znacząco zwiększy efektywność procesów transportowych i magazynowych na rzecz znanej marki dyskontów. Wyposażona w najnowocześniejsze, przyjazne dla środowiska i pracowników rozwiązania hala Centrum liczy w sumie 34 908 miejsc paletowych. LSK Polska zatrudni docelowo ok. 130 osób.