Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

PrestaShop jest najpopularniejszym systemem do tworzenia i zarządzania sklepem internetowym. Chociaż sam w sobie oferuje naprawdę dużo, możemy zakupić moduły PrestaShop, dodające nowe funkcjonalności i pozytywnie wpływające zarówno na sprzedaż, jak i obsługę zamówień. Na co postawić? Podpowiadamy!

 moduły PrestaShop

Zwiększenie przychodów dzięki modułowi do cross-sellingu

Cross-selling służy do zwiększenia sprzedaży wśród obecnych Klientów lub osób zainteresowanych jakimś produktem z naszej oferty. Moduły PrestaShop pozwalają na zastosowanie kilku sprytnych zabiegów, aby wykorzystać tę technikę sprzedaży w naszym sklepie online. Jednym z nich jest zastosowanie wtyczki (inaczej: PrestaShop modules), służącej do automatycznego tworzenia pakietów sprzedażowych. Tego typu paczki oferowane mogą być z wybranym przez nas rabatem. Obniżka wartości sumarycznej dodatkowo zachęci do zakupu innych produktów, których inaczej nie kupiłby Klient. Chociaż sprzedamy je z niższą marżą, to i tak taki ruch nam się opłaca – zamiast jednego produktu z wyższą marżą zarobimy na kilku.

 

Automatyzacja obsługi zamówień z modułem do integracji z systemem ERP i bazami firm kurierskich

Moduły PrestaShop to także automatyzacja i zaoszczędzenie naszego czasu, który musielibyśmy poświęcić na dodatkowe czynności. PrestaShop jest systemem, który bardzo łatwo dostosować do naszych potrzeb. Z wykorzystaniem niektórych wtyczek możemy zintegrować nasz sklep internetowy PrestaShop z wewnętrznym systemem ERP. Dzięki takiemu ruchowi będziemy mogli zautomatyzować wiele czynności, np. dodawanie nowych produktów czy aktualizację stanu magazynowego. 

Niezwykle przydatne podczas codziennej pracy okazują się także wtyczki integrujące nasz sklep online z systemami przewoźników. Taki moduł pozwala na automatyczne zamawianie kuriera – wyśle liczbę paczek, ich wymiary, wagę, wygeneruje listy przewozowe i wiele więcej.

 

Poprawa customer service z modułem do obsługi reklamacji i zwrotów

Prowadząc sklep online prędzej czy później będziemy mieć do czynienia ze zwrotami konsumenckimi i reklamacjami. Jeśli nasz sklep na PrestaShop jest niewielki, obsługa customer service nie powinna być dla nas większym problemem. Jeśli jednak sprzedaż „idzie pełną parą”, a doba wydaje się za krótka, postawmy na odpowiednie rozszerzenia. Tego typu moduł pozwala na całkowitą automatyzację procesów związanych z reklamacją i zwrotami – przyjmie zgłoszenie, wygeneruje list przewozowy, połączy się z bazą firmy kurierskiej i prześle wszystkie niezbędne wskazówki do Klienta.

WhitePress Prawa