Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Regulamin płatności poprzez aplikację Przelewy24.pl

  1. Właścicielem serwisu jest Alfa Omega Biznes Piotr Wanicki z siedzibą w Katowicach 40-013 (Polska), ul. Staromiejska 6 lok. 10D, woj. Śląskie
  2. Właściciel serwisu udostępnia możliwość dokonania płatności on-line za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl zgodnie z zasadami opisanymi pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin
  3. Użytkownik dokonując płatności akceptuje Regulamin.
  4. Odstąpienie od Umowy jest możliwe wyłącznie przed realizacją Usługi w terminie do 14 dni od daty płatności.
  5. Reklamacje dotyczące płatności oraz usług należy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - w treści reklamacji należy wskazać: adres email Płatnika, numer Płatności, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę Płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność Płatnika (w przypadku płatności kartą płatniczą - również nazwa karty) lub pisemnie na adres Organizatora podając wszystkie wyżej wymienione informacje.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji od Instytucji pośredniczących o czym osoba składająca reklamację zostanie poinformowana.

 

RODO – Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych W związku z obowiązującym od dnia 25 maja 2018 roku w odniesieniu do krajów Unii Europejskiej Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE potocznie określanym jako „RODO”, informujemy jak następuje:

  1. Użytkownik przystępując do korzystania z Serwisu/Usługi, których niniejszy Regulamin dotyczy wyraża zgodę na przetwarzanie danych przez Organizatora Serwisu w stopniu niezbędnym do realizacji Usługi/Serwisu.
  2. Organizator Serwisu zaświadcza, iż jedyną daną jakiej przetwarzanie dotyczy jest tylko i wyłącznie numer telefonu Użytkownika, a jedynym celem przetwarzania jest realizacja Serwisu/Usługi oraz ewentualne rozpatrzenie reklamacji, jeżeli takowa reklamacja zostanie przez Użytkownika złożona.
  3. Użytkownik jest świadomy, iż podanie danych jest dobrowolne.
  4. Organizator gwarantuje bezzwłoczne spełnienie wszystkich praw przysługujących Użytkownikowi wynikających z ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych, tj.: prawa dostępu, sprostowania oraz usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu wobec przetwarzania.
  5. Na każdorazowe życzenie Użytkownika dane zostaną w sposób trały i bezpieczny usunięte z systemów Organizatora.
  6. W przypadku pytań i wątpliwości sformułowanych przez Użytkownika, Organizator udzieli wyjaśnień i odpowiedzi przy zachowaniu należytej staranności, aby w stopniu możliwie najwyższym spełnić oczekiwania Użytkownika. Wszelkich informacji na życzenie Użytkownika udziela Inspektor Danych Osobowych z firmy Alfa Omega Biznes – Piotr Wanicki.