Regulamin płatności poprzez aplikację Przelewy24.pl
- Właścicielem serwisu jest Alfa Omega Biznes Piotr Wanicki z siedzibą w Katowicach 40-013 (Polska), ul. Staromiejska 6 lok. 10D, woj. Śląskie
- Właściciel serwisu udostępnia możliwość dokonania płatności on-line za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl zgodnie z zasadami opisanymi pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin
- Użytkownik dokonując płatności akceptuje Regulamin.
- Odstąpienie od Umowy jest możliwe wyłącznie przed realizacją Usługi w terminie do 14 dni od daty płatności.
- Reklamacje dotyczące płatności oraz usług należy przesyłać na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - w treści reklamacji należy wskazać: adres email Płatnika, numer Płatności, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę Płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność Płatnika (w przypadku płatności kartą płatniczą - również nazwa karty) lub pisemnie na adres Organizatora podając wszystkie wyżej wymienione informacje. - Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji od Instytucji pośredniczących o czym osoba składająca reklamację zostanie poinformowana.
RODO – Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych W związku z obowiązującym od dnia 25 maja 2018 roku w odniesieniu do krajów Unii Europejskiej Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE potocznie określanym jako „RODO”, informujemy jak następuje:
- Użytkownik przystępując do korzystania z Serwisu/Usługi, których niniejszy Regulamin dotyczy wyraża zgodę na przetwarzanie danych przez Organizatora Serwisu w stopniu niezbędnym do realizacji Usługi/Serwisu.
- Organizator Serwisu zaświadcza, iż jedyną daną jakiej przetwarzanie dotyczy jest tylko i wyłącznie numer telefonu Użytkownika, a jedynym celem przetwarzania jest realizacja Serwisu/Usługi oraz ewentualne rozpatrzenie reklamacji, jeżeli takowa reklamacja zostanie przez Użytkownika złożona.
- Użytkownik jest świadomy, iż podanie danych jest dobrowolne.
- Organizator gwarantuje bezzwłoczne spełnienie wszystkich praw przysługujących Użytkownikowi wynikających z ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych, tj.: prawa dostępu, sprostowania oraz usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Na każdorazowe życzenie Użytkownika dane zostaną w sposób trały i bezpieczny usunięte z systemów Organizatora.
- W przypadku pytań i wątpliwości sformułowanych przez Użytkownika, Organizator udzieli wyjaśnień i odpowiedzi przy zachowaniu należytej staranności, aby w stopniu możliwie najwyższym spełnić oczekiwania Użytkownika. Wszelkich informacji na życzenie Użytkownika udziela Inspektor Danych Osobowych z firmy Alfa Omega Biznes – Piotr Wanicki.