Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

 PODPIS ELEKTRONICZNY

Zgodnie z  Ustawą o Podpisie Elektronicznym z dnia 18 września 2001 roku "dane w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisami własnoręcznymi".

Podpis elektroniczny umożliwia:

    
  • kontakty drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (np. podpisanie deklaracji)
  • 
  • podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego
  • 
  • podpisywanie i wysyłanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej
  • 
  • prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
  • 
  • podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych
  • 
  • podpisywanie faktur elektronicznych
  • 
  • wymiana informacji z urzędami administracji publicznej
  • 
  • składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej
  • 
  • elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowym
  • 
  • podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie
  • 
  • podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych
  • 
  • zawieranie umów przez Internet
  • 
  • prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet
  • 
  • elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawnym

Zapoznaj się z ofertą

Dane kontaktowe:

EuroCert Sp. z o.o. 

ul. Puławska 474 

02-884 Warszawa 

tel. + 48 22 490 36 45

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KRS: 0000408592

NIP: 9512352379