Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

System wspomagający zarządzanie kontrolą dostaw i dostawców

Moduły systemu umożliwiają zaprojektowanie kartotek systemu w taki sposób, aby jak najlepiej odzwierciedlić i dostosować kartoteki systemu do istniejących procesów. System umożliwia dodanie do kartotek załączników, plików w postaci elektronicznej. Oprogramowanie zostało wyposażone w odpowiednie moduły umożliwiające integrację z panelami dotykowymi, kartami kontroli czasu pracy, kodami kreskowymi oraz terminalami inwentaryzacyjnymi. Zastosowanie odpowiedniej ścieżki nadzorującej kontrolę asortymentu i dostawców sprawia, iż proces główny, jak i procesy pomocnicze stają się bardziej przejrzyste i czytelne.

    
  • Dokładna i szybka informacja
  • 
  • Wsparcie we wdrażaniu norm jakościowych
  • 
  • Wzrost jakości wykonywania zadań
  • 
  • Redukcja braków produkycjnych

ULOTKA INFORMACYJNA

Główne moduły

    
  • 

    KARTOTEKA DOSTAW

    

    Podstawowa kartoteka umożliwiająca przygotowanie i opis dostaw, wyznaczenie metody badań dla danego asortymentu, wskazanie osób odpowiedzialnych, wybranie odpowiednich szablonów kart kontroli.

    
  • 
  • 

    REJESTR KONTROLI

    

    Podstawowa kartoteka systemu przechowująca informację o przeprowadzonych kontrolach. Poprzez odpowiednie przygotowanie interfejsu możliwe staje się wykorzystanie paneli dotykowych, kodów kreskowych i terminali inwentaryzacyjnych.

    
  • 
  • 

    KARTOTEKA ASORTYMENTU

    

    Kartoteka przechowująca informację na temat kontrolowanego asortymentu, historii dostaw, informacji i klasyfikacji dostawców, historii reklamacji. Moduł posiada możliwość zaprojektowania kartoteki.

    
  • 
  • 

    KARTOTEKA DOSTAWCÓW

    

    Kartoteka przechowująca informację o dostawcach wraz z możliwością szczegółowej klasyfikacji i podziału.

    
  • 
  • 

    MODUŁ SZABLONÓW KART KONTROLI

    

    Moduł umożliwiający przygotowanie szablonów kart badań każdego asortymentu. W kartotece został zaimplementowany moduł obsługi arkuszy XLS.

    
  • 
  • 

    KARTOTEKA PRACOWNIKÓW

    

    Pomocnicza baza danych wykorzystywana przy przeprowadzaniu operacji kontroli asortymentu. Możliwość wykorzystania kart kontroli czasu pracy dla identyfikacji pracowników.

    
  • 
  • 

    MODUŁ KODÓW KRESKOWYCH

    

    Umożliwia wdrożenie kodów kreskowych dla oznaczenia skontrolowanych dostaw.

    
  • 
  • 

    MODUŁ ANALIZ I ZESTAWIEŃ

    

    Umożliwia analizę danych zebranych podczas kontroli i rejestracji dostaw. Możliwość tworzenia wieloprzekrojowych analiz po dowolnie wybranych cechach i zakresach.

    

Funkcje programu

    
  • rozbudowana kartoteka dostaw i dostawców
  • 
  • możliwość projektowania kartotek systemowych
  • 
  • zwiększenie szybkości i dokładności kontroli dostaw i dostawców
  • 
  • możliwość wprowadzenia wariantowości dostaw
  • 
  • wykorzystanie kodów kreskowych, kart kontroli czasu pracy
    
  • klasyfikacja dostawców, rankingi, alternatywni dostawcy
  • 
  • moduł eksportu danych do wielu formatów
  • 
  • historia kontroli dostaw, możliwość historii reklamacji
  • 
  • graficzne wieloprzekrojowe analizy i zestawienia
  • 
  • możliwość integracji systemu z systemami klasy ERP

Prezentacja - zrzuty ekranu z aplikacji

Kartoteka asortymentu ze zdjęciem Kartoteka asortymentu z rysunkiem z programu CAD-owskiego Przykładowa karta kontroli danego asortymentu Przykładowa karta kontroli danego asortymentu