ELO Digital – archiwizacja dokumentów
Rodzina produktów ELO Digital należy do najbardziej rozpoznawalnych na świecie aplikacji informatycznych w obszarze obiegu dokumentów elektronicznych. Oprogramowanie ELO zapewnia usystematyzowaną archiwizację dokumentów oraz procesowanie w bezpiecznych, w pełni kontrolowanych obiegach workflow.
Zalety systemu ELO:
- System obsługuje wiele formatów dokumentów skanowanych typu TIF, JPG, jak i elektronicznych typu MS Office, Open Office, PDF i inne
- Pozwala na elastyczne stworzenie struktury archiwum i błyskawiczny bezpośredni dostęp do dokumentów dla wszystkich uprawnionych użytkowników
- Praca grupowa dzięki kontroli dostępu, zarządzaniu wersjami, przekazywaniu zadań staje się łatwa i efektywna
- Zaawansowane metody wyszukiwania pozwalają zawsze znaleźć potrzebne informacje. Integracja z systemami pocztowymi, systemami ERP, SAP, aplikacjami CAD pozwala pracować z dokumentami z każdego środowiska
- Interfejs API, skrypty, graficzny edytor obiegu dokumentów pozwalają na elastyczne zmiany konfiguracji systemu
- Szyfrowanie połączeń oraz dokumentów, monitorowanie i system alarmów, zaawansowane przydzielanie praw dostępu, procedury replikacji, praca w klastrze i nadmiarowy serwer Hot-standby, to funkcje zwiększające niezawodność i dostępność systemu ELO
Zarządzanie dokumentami z ELO Digital:
Rodzina produktów ELO:
1. ELOoffice – rozwiązanie dla pojedynczego stanowiska roboczego oraz małych firm
2. ELOprofessional – modularne oprogramowanie klient/serwer przeznaczone dla średnich i dużych organizacj
3. ELOenterprise – sztandarowe rozwiązanie oferujące koncernom wysoką skalowalność i optymalną integrację z portalami dzięki komponentom serwera napisanym w języku Java