workflow i dms

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

eDokumenty to platforma do budowy aplikacji, a jednocześnie zbiór gotowych modułów i aplikacji biznesowych klasy takich jak: system obiegu dokumentów, system workflow, system CRM.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

eDokumenty to platforma do budowy aplikacji, a jednocześnie zbiór gotowych modułów i aplikacji biznesowych klasy takich jak: system obiegu dokumentów, system workflow, system CRM.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Nowoczesny sekretariat wizytówką Twojej firmy

Z systemem eDokumenty Twój sekretariat stanie się w pełni nowoczesną komórką korzystającą z najnowszych trendów ale jednocześnie zachowującą wszystkie dobre zasady i praktyki kancelaryjne.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jeżeli nie interesują Cię techniczne szczegóły instalacji, nie posiadasz serwera i nie chcesz ponosić jednorazowego większego wydatku, wówczas usługa eDokumenty w chmurze jest dla Ciebie najlepszą opcją!

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

ELO Digital – archiwizacja dokumentów

Rodzina produktów ELO Digital należy do najbardziej rozpoznawalnych na świecie aplikacji informatycznych w obszarze obiegu dokumentów elektronicznych. Oprogramowanie ELO zapewnia usystematyzowaną archiwizację dokumentów oraz procesowanie w bezpiecznych, w pełni kontrolowanych obiegach workflow.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Przyspiesz wprowadzanie dokumentu do systemu

Rejestrując dokumenty nie musisz po raz kolejny uzupełniać tych samych pól. Korzystaj z systemowych słowników i bazy kontaktów. Wraz z wpisem rejestrowym w systemie obiegu dokumentów tworzony jest dokument odpowiedniego typu.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna


Nowa ekologiczna oferta UniFactor S.A.

Pracuj ekologicznie dzięki Systemu Obiegu Dokumentów UniFirma
Jest to system archiwizacji, zarządzania i obiegu dokumentów. Elektroniczny system usprawnia procesy wymiany informacji w firmie, dba o bezpieczeństwo przechowywanych dokumentów, ułatwia szybki dostęp osób uprawnionych do zgromadzonych zasobów.