InsERT nexo PRO (Subiekt nexo PRO, Rachmistrz nexo PRO, Rewizor nexo PRO) – rozszerzone wersje programów z linii nexo. O ich atrakcyjności świadczy elastyczność, dodatkowe funkcje, możliwość rozbudowy i większe możliwości konfiguracji. Firmy oczekujące dopasowania systemów do indywidualnych potrzeb, szerokiej funkcjonalności i możliwości definiowana własnych raportów, wzorców wydruku, słowników itp. powinny wybrać linię nexo PRO.
Subiekt nexo PRO - dodatkowa funkcjonalność:
• Sfera dla Subiekta nexo;
• zaawansowane pola własne;
• raporty własne i wydruki własne;
• widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
• widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
• możliwość zdefiniowania wielu cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
• sesje kasowe umożliwiające kontrolę kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
• możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
• rozliczenia obca waluta - obca waluta wraz z możliwością rejestrowania takich płatności już podczas wystawiania dokumentu (np. możliwe zaewidencjonowanie faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach, częściowo w USD lub w innej walucie);
• dostawcy i odbiorcy towaru - możliwe jest zdefiniowanie wielu dostawców, symbol towaru oraz średni jego czas dostawy przez dostawcę. Podobnie dla odbiorców można zapisać ich symbol oraz wymagany średni czas dostawy;
• obsługa zamienników, czyli prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
• możliwość definiowania wielu dostawców z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem;
• każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy;
• dodatkowy element organizacji magazynu – oddział, do niego przyporządkowane są dokumenty handlowe, a ich pozycje mogą wprowadzać z dowolnego magazynu lub wyprowadzać towary na dowolny inny;
• z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego.
KUP PROGRAM SUBIEKT NEXO PRO >>