ERP SyKOF jest rozwiązaniem dla nowoczesnych przedsiębiorstw ze wszystkich gałęzi gospodarki. To rozbudowany, zintegrowany system informatyczny o budowie modułowej, który kompleksowo wdrożony, wspiera w możliwie najszerszym zakresie wszystkie strategiczne obszary działalności przedsiębiorstwa.
ERP SyKOF FK
System ERP SyKOF FK to kompleksowe oprogramowanie wspierające wszystkie procesy finansowo-księgowe przedsiębiorstwa. Intuicyjna obsługa oraz elastyczność systemu pozwala na dostosowanie go do indywidualnych wymagań każdej firmy. Umożliwia to skuteczne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa i zachowanie kontroli nad wpływami i wydatkami firmy. Automatyzacja wielu czasochłonnych procedur pozwala na znaczące odciążenie działów FK.
ERP SyKOF HR
System ERP SyKOF HR to program kadrowo-płacowy w pełni dostosowany do polskich przepisów Kodeksu Pracy. Wspiera działalność działów HR w każdym obszarze. Usprawnia prowadzenie akt osobowych, a także ewidencji czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, tj. elektroniczne wnioski urlopowe, karty zbliżeniowe w RCP, ekrany dotykowe i wiele innych, pozwala na efektywne zarządzanie personelem przedsiębiorstwa.
ERP SyKOF LiP
System ERP SyKOF LiP to kompleksowe rozwiązanie stworzone do zarządzania procesami produkcyjnymi oraz logistyczno-magazynowymi w firmie. Rozbudowane narzędzia do planowania i rejestracji realizacji pomagają zachować kontrolę nad działem produkcyjnym, co przekłada się na zwiększenie zysków przedsiębiorstwa. Efektywne zarządzanie magazynem i działem zaopatrzenia pozwala zoptymalizować proces zamawiania materiałów i łańcuch dostaw.
ERP SyKOF BST
System ERP SyKOF BST to oprogramowanie wspierające zarządzanie firmowa bazą środków transportu i ciężkiego sprzętu. System pozwala na ewidencję pojazdów własnych oraz użytkowanych np. na podstawie umów leasingu.
ERP SyKOF Budżet
ERP SyKOF Budżet to narzędzie stworzone z myślą o kompleksowym zarządzaniu projektami. Pozwala na rozpisywanie planowanych kosztów oraz przychodów dotyczących konkretnego projektó i poszczególnych jego etapów, a także rejestrację realizacji: wydawanych lub zakupionych materiałów, godzin pracy sprzętu i pracowników, usług zewnętrznych itp.