System wspomagający zarządzanie kontrolą dostaw i dostawców
Moduły systemu umożliwiają zaprojektowanie kartotek systemu w taki sposób, aby jak najlepiej odzwierciedlić i dostosować kartoteki systemu do istniejących procesów. System umożliwia dodanie do kartotek załączników, plików w postaci elektronicznej. Oprogramowanie zostało wyposażone w odpowiednie moduły umożliwiające integrację z panelami dotykowymi, kartami kontroli czasu pracy, kodami kreskowymi oraz terminalami inwentaryzacyjnymi. Zastosowanie odpowiedniej ścieżki nadzorującej kontrolę asortymentu i dostawców sprawia, iż proces główny, jak i procesy pomocnicze stają się bardziej przejrzyste i czytelne.
- Dokładna i szybka informacja
- Wsparcie we wdrażaniu norm jakościowych
- Wzrost jakości wykonywania zadań
- Redukcja braków produkycjnych
Główne moduły
-
KARTOTEKA DOSTAW
Podstawowa kartoteka umożliwiająca przygotowanie i opis dostaw, wyznaczenie metody badań dla danego asortymentu, wskazanie osób odpowiedzialnych, wybranie odpowiednich szablonów kart kontroli.
-
REJESTR KONTROLI
Podstawowa kartoteka systemu przechowująca informację o przeprowadzonych kontrolach. Poprzez odpowiednie przygotowanie interfejsu możliwe staje się wykorzystanie paneli dotykowych, kodów kreskowych i terminali inwentaryzacyjnych.
-
KARTOTEKA ASORTYMENTU
Kartoteka przechowująca informację na temat kontrolowanego asortymentu, historii dostaw, informacji i klasyfikacji dostawców, historii reklamacji. Moduł posiada możliwość zaprojektowania kartoteki.
-
KARTOTEKA DOSTAWCÓW
Kartoteka przechowująca informację o dostawcach wraz z możliwością szczegółowej klasyfikacji i podziału.
-
MODUŁ SZABLONÓW KART KONTROLI
Moduł umożliwiający przygotowanie szablonów kart badań każdego asortymentu. W kartotece został zaimplementowany moduł obsługi arkuszy XLS.
-
KARTOTEKA PRACOWNIKÓW
Pomocnicza baza danych wykorzystywana przy przeprowadzaniu operacji kontroli asortymentu. Możliwość wykorzystania kart kontroli czasu pracy dla identyfikacji pracowników.
-
MODUŁ KODÓW KRESKOWYCH
Umożliwia wdrożenie kodów kreskowych dla oznaczenia skontrolowanych dostaw.
-
MODUŁ ANALIZ I ZESTAWIEŃ
Umożliwia analizę danych zebranych podczas kontroli i rejestracji dostaw. Możliwość tworzenia wieloprzekrojowych analiz po dowolnie wybranych cechach i zakresach.
Funkcje programu
- rozbudowana kartoteka dostaw i dostawców
- możliwość projektowania kartotek systemowych
- zwiększenie szybkości i dokładności kontroli dostaw i dostawców
- możliwość wprowadzenia wariantowości dostaw
- wykorzystanie kodów kreskowych, kart kontroli czasu pracy
- klasyfikacja dostawców, rankingi, alternatywni dostawcy
- moduł eksportu danych do wielu formatów
- historia kontroli dostaw, możliwość historii reklamacji
- graficzne wieloprzekrojowe analizy i zestawienia
- możliwość integracji systemu z systemami klasy ERP