O nas
Doświadczony partner
Bez wątpienia, początek lat 90-tych to przełomowy okres - także dla polskiej informatyki. Syriusz jest dzieckiem tego czasu. W roku 1991 dwóch pracowników Politechniki Rzeszowskiej powołuje do istnienia spółkę. Cel, jaki sobie stawiają można streścić w jednym zdaniu: tworzyć i wdrażać innowacyjne rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw.
Myślimy kompleksowo
Rok 2014. Syriusz jest nie tylko firmą. Jest marką. Marką, za którą stoi określona filozofia – każdy Klient to inna historia, a każde zlecenie to nowe wyzwanie. Oferujemy produkty odpowiadające na potrzeby danej firmy. Dlatego nim zasiądziemy do pracy nad nowym wdrożeniem analizujemy strukturę organizacji, jej workflow i rynek na jakim funkcjonuje. Efekt końcowy uwzględnia najdrobniejszy szczegół. To rozwiązanie dedykowane, idealnie spasowane, słowem: uszyte na miarę.
Pełne wsparcie
Przedsiębiorstwa ulegają dynamicznym przemianom. Systemy informatyczne nie mają wyjścia - muszą za nimi nadążać. Syriusz zapewnia swoim Klientom pełne wsparcie w tym względzie. Dbamy o Twój rozwój. Zapewniamy pełną obsługę serwisową: doradztwo, serwis wdrożeniowy i posprzedażowy oprogramowania oraz sprzętu.
Wyróżnia nas jakość
Rynek pełen jest „atrakcyjnych ofert”. Te na ogół są synonimem usług o wątpliwym poziomie. Od zawsze odrzucaliśmy taki sposób działania. Syriusz to poważna firma dla poważnych Klientów. Dlatego:
-
zatrudniamy tylko najlepszych specjalistów
-
budujemy nasze produkty w oparciu o wieloletnie doświadczenie
-
oferujemy kompleksowe, skrojone na miarę rozwiązania
-
zapewniamy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy
-
dokonujemy integracji naszego oprogramowania z oprogramowaniem innych dostawców
Nasz marki
Handel hurtowy
Hermes – innowacyjny, kompletny system wspomagający zarządzanie firmą. Ułatwia prowadzenie określonej polityki sprzedaży. W pełni zintegrowany z platformą internetową eHermes oraz aplikacjami mobilnymi: Hermes Mobil dla przedstawicieli handlowych i HermesSLM dla pracowników magazynu.
Handel Mobilny
Hermes Mobil A200 – nowoczesny system klasy SFA dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie. Oparty o system Android.
eHandel
eHermes – zintegrowana platforma e-commerce oferująca funkcjonalności typowego sklepu internetowego oraz platformy biznesowej B2B. Pełna integracja z systemem magazynowym.
Logistyka magazynu
Hermes SLM – nowoczesny system logistyki magazynu oparty o mobilną aplikację SLM oraz lekki terminal wyposażony w czytnik kodów kreskowych oraz klawiaturę umożliwiającą szybkie wprowadzanie i identyfikację towarów.
Handel detaliczny
Quattro – program dedykowany dla pojedynczych sklepów lub sieci sklepów detalicznych. W połączeniu z systemem Commander doskonale sprawdza się w tych firmach, w których istotny jest centralny nadzór nad sklepami.
Zarządzanie siecią sprzedaży
Quattro Commander – system wspomagający centralne zarządzanie siecią sprzedaży oraz zapewniający dostęp do bieżącej informacji, analiz i raportów o sytuacji w całej sieci lub wybranych jej fragmentach.
Produkcja
Harmonia – kompletny system wspomagający zarządzanie procesem produkcji i sprzedaży. Ponadto wspierają procesy kalkulacji, planowania i kontroli.
Finanse i księgowość
Skarbnik – program finansowo księgowy do prowadzenia pełnej księgowości
Kadry i płace
Kacper – program kadrowo płacowy do ewidencji wszelkiego rodzaju zdarzeń związanych z ewidencją pracowników oraz do naliczania wynagrodzeń
Środki Trwałe
Środki Trwałe – program do ewidencji i amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Profil działalności
-
Produkcja oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem handlowym – małe i średnie przedsiębiorstwa, handel detaliczny lub hurtowy
-
Produkcja oprogramowania wspomagającego procesy produkcyjne przedsiębiorstwa – głównie z branż wytwórczych: metalowej, odzieżowej, przetwórstwa tworzyw sztucznych
-
Produkcja systemów mobilnych dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie. W oparciu o smartfony/tablety z systemem Android
-
Produkcja mobilnych systemów logistyki magazynowej w oparciu o terminale z czytnikiem kodów kreskowych i klawiaturą
-
Wdrażanie zintegrowanych platform e-commerce z funkcjonalnością typowych sklepów internetowych i platform B2B
-
Obsługa informatyczna firm, w tym outsourcing
-
Doradztwo, szkolenia, wdrożenia i nadzór autorski
-
Usługi związane z serwisem i utrzymaniem systemów
- Dystrybucja urządzeń fiskalnych, materiałów eksploatacyjnych oraz urządzeń wyposażenia sklepów
Kontakt
Adres siedziby: Legionów 35
35 - 111 Rzeszów
NIP: 813-31-87-378
KRS: Wpis do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS0000189295
Regon: 691529283
Kapitał zakładowy: 6 994 000 PLN
strona www: http://www.syriusz.com.pl