Aktualności

Według raportu „Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach 2018”, najpoważniejszym źródłem kryzysów wizerunkowych rodzimych firm jest Internet. Ponad 31 proc. przypadków rozpoczynają ataki inicjowane przez użytkowników sieci, w tym mediów społecznościowych. W jaki sposób radzić sobie z zagrożeniami wizerunkowymi w sieci? Na to pytanie już w najbliższą środę, 12 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub odpowie Anna Szajerska, współzałożycielka inicjatywy „Kobieta w roli głównej”.

Więcej…Kryzys w social mediach pod kontrolą. Bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

Kto z nas nie chciałby dotrzeć do szukanego dokumentu w mgnieniu oka, nie ruszając się od biurka i nie grzebiąc w zakurzonych szafach? 

Więcej…Biuro bez papieru

Dobrze zorganizowane. Pewne siebie. Bardziej empatyczne. W kobietach pokolenia Y tkwi duży potencjał. Czy pracodawcy o tym wiedzą? O igreku napisano już wiele. Utożsamiany jest z ambitnym, pracowitym, kreatywnym pracownikiem, zorientowanym we współczesnym świecie biznesu… mężczyzną. Czy słusznie?

Więcej…Igrek też jest kobietą

O tym, dlaczego firmom z sektora MŚP opłaca się wychodzenie ze sprzedażą polskich słodyczy za granicę mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie ZPC Brześć, producenta słodyczy i przekąsek. 

Więcej…Rynek słodyczy: 3 powody, dla których mniejsi gracze powinni postawić na eksport

Podkategorie

WhitePress Prawa