Fot. Baumit
Jeszcze dobrze nie opadły emocje po targach Grupy PSB organizowanych w Kielcach w dniach 1-2 marca 2023, a w Poznaniu odbyła się kolejna ważna dla branży budowlanej impreza handlowa w ciągu roku. Mowa o wewnętrznych targach Bricomarché, które zostały zorganizowane po raz jedenasty przez Grupę Muszkieterów. W stolicy Wielkopolski gościły największe marki, a wszystkie wracały „do domów” z podpisanymi kontraktami.
Impreza zorganizowana w dniach 6-8 marca 2023 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich była okazją do zapoznania się z najnowszymi produktami budowlanymi na rynku, a także spotkania producentów, będącymi dostawcami sieci, z przedstawicielami sklepów Bricomarché i uzgodnienia korzystnych warunków dostaw u progu nowego sezonu budowlanego. Sklepy Bricomarché są częścią Grupy Muszkieterów, największej sieci franczyzowej w Polsce w kategorii supermarketów spożywczych oraz typu DIY.
Przez trzy dni w Poznaniu gościły reprezentacje największych marek budowlanych oferujących asortyment z kategorii „materiały budowlane, majsterkowanie, dekoracja”. Swoje stoisko na targach miał m.in. Baumit – jeden z wiodących producentów materiałów budowlanych w Europie, który prezentował gościom m.in. takie rozwiązania jak kleje do płytek, gładzie, produkty do wykonywania podkładów podłogowych czy ekspresowy beton montażowy, idealny do szybkich prac w domu i ogrodzie.
7000 m2 powierzchni wystawienniczej, reprezentacje prawie 200 dostawców z całej Polski i 240 sklepów Bricomarché, 2500 zwiedzających.- tak w liczbowym skrócie wyglądała XI edycja targów handlowych Bricomarché. Przechodzi ona zatem do historii, zapisując kolejny frekwencyjny sukces na swoim koncie. Jak mówi Aleksandra Gilewska z firmy Baumit, która co roku uczestniczy w spotkaniach organizowanych zarówno przez Grupę PSB, jak i Bricomarché, formuła targów wewnętrznych powinna być w Polsce nadal rozwijana. – Udział w takich imprezach biznesowych, którym towarzyszy uzgadnianie warunków dostaw i składanie zamówień, to zawsze efektywnie wykorzystany czas. Każdy wie, jaki jest cel przyjazdu, dlatego uczestnicy to w większości osoby decyzyjne, otwarte na negocjacje. Wielu dostawców i kupców spotyka się w jednym miejscu oraz terminie, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu i zminimalizować liczbę służbowych wyjazdów. Korzyści płynące dla wszystkich stron są nie do podważenia – podsumowuje.