Sprzęt
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Einstein Copilot to nowy, generatywny asystent konwersacyjny oparty na sztucznej inteligencji dostępny w każdej aplikacji Salesforce. Einstein Copilot Studio pozwoli każdej organizacji dostosować rozwiązanie Einstein do konkretnych potrzeb biznesowych. Einstein Copilot i Einstein Copilot Studio zawierają Einstein Trust Layer – rozwiązanie chroniące wrażliwe dane, a jednocześnie pozwalające firmom wykorzystywać je do ulepszania generatywnych odpowiedzi AI.

San Francisco  12 września 2023r. — Salesforce (NYSE: CRM) zaprezentował dziś kolejną generację rozwiązania Einstein – swojej technologii sztucznej inteligencji. Einstein obejmuje od teraz:

  • Einstein Copilot: to nowy i zaufany asystent konwersacyjny sztucznej inteligencji wbudowany w środowisko użytkownika każdej aplikacji Salesforce. Einstein Copilot zwiększy produktywność zatrudnionych, umożliwiając im zadawanie pytań w języku naturalnym. Sztuczna inteligencja udzieli trafnych i wiarygodnych odpowiedzi, które zostaną oparte na bezpiecznych, zastrzeżonych danych firmy przechowywanych w Salesforce Data Cloud. Ponadto Einstein Copilot proaktywnie oferuje opcje dodatkowych działań wykraczających poza zapytanie użytkownika – takich jak np. stworzenie zalecanego planu działania po rozmowie handlowej lub nowego artykułu edukacyjnego o usługach.
  • EinsteinCopilotStudio: to natomiast rozwiązanie dedykowane firmom, które pozwala na stworzenie zupełnie nowej generacji aplikacji opartych na sztucznej inteligencji z niestandardowymi podpowiedziami, umiejętnościami i modelami AI. Dzięki temu możliwe stanie się szybsze zamykanie procesu sprzedaży oraz polepszenie poziomu obsługi klienta. Dodatkowo użytkownicy mogą zlecić automatyczne tworzenie stron internetowych w oparciu o spersonalizowaną historię przeglądania lub przekształcanie podpowiedzi w języku naturalnym w kod, a także setki innych zadań biznesowych. Einstein Copilot Studio zapewnia również wygodną możliwość konfigurowania, dzięki temu jest dostępny do użytku w innych kanałach konsumenckich, takich jak strony internetowe do obsługi czatu w czasie rzeczywistym na takich platformach jak: Slack, WhatsApp lub też wiadomości SMS.

Einstein Copilot i Einstein Copilot Studio, które wejdą w fazę pilotażową jesienią tego roku, będą działać w ramach Einstein Trust Layer – bezpiecznej architektury sztucznej inteligencji natywnie wbudowanej w produkty Salesforce. To rozwiązanie pozwala zespołom generować wyniki o wyższej jakości, opierając odpowiedzi na danych klientów, przy jednoczesnym zachowaniu prywatności informacji i standardów bezpieczeństwa firmy.

W rzeczywistości każda firma przejdzie transformację AI, aby zwiększyć produktywność, wydajność oraz zapewnić niesamowite doświadczenia klientom i pracownikom” – powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce. „Dzięki Einstein Copilot i Data Cloud ułatwiamy tworzenie potężnych asystentów AI oraz wprowadzanie zaufanej sztucznej inteligencji do przepływu pracy w każdym biznesie bez względu na wielkość firmy, czy branżę. W tym nowym świecie każdy może być Einsteinem” – dodał ekspert.

 

Einstein Copilot w akcji: Konwersacyjny asystent sztucznej inteligencji zapewniający ogromny wzrost produktywności

Einstein Copilot wygeneruje dokładne rekomendacje oraz treści do wykonania określonych zadań takich, jak tworzenie cyfrowych witryn sklepowych, opracowywanie niestandardowego kodu, tworzenie wizualizacji danych lub dostarczanie pracownikom sprzedaży zalecanych kroków do szybkiego zamknięcia transakcji. Rozwiązanie zostało oparte na bezpiecznych informacji z Salesforce Data Cloud, w tym danych klientów, przedsiębiorstwa czy telemetrycznych, konwersacjach Slack oraz innych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych informacji – dając pewność, że Einstein Copilot podejmuje trafne decyzje.

Przed Einstein Copilot inne generatywne rozwiązania AI musiały być uruchamiane jako oddzielne aplikacje. Nie były one zintegrowane z przepływem pracy i nie mogły łatwo i bezpiecznie wykorzystywać zaufanych danych firmy do generowania odpowiednich lub spójnych wyników z dużych modeli językowych. Einstein Copilot będzie natywnie zintegrowany z AI systemu CRM i dzięki temu może wykorzystywać dane z dowolnej aplikacji Salesforce do generowania dokładniejszych rekomendacji oraz treści opartych na sztucznej inteligencji.

Korzystając z podpowiedzi w języku naturalnym, Einstein Copilot wykona każde z poniższych zadań i nie tylko:

  • Sprzedaż: Rozwiązanie pozwoli na analizę konta klienta, ułatwi przygotowywanie się do spotkań i zaktualizuje informacje w profilu na platformie Salesforce. Możliwe jest automatyczne podsumowywanie najważniejszych wydarzeń, wyświetlanie opinii klientów i wyodrębnianie kolejnych zadań do wykonania na podstawie analizy przeprowadzonych rozmów wideo. Dzięki temu użytkownik z łatwością może przeglądać i wyszukiwać konkretne szczegóły w rozmowach z klientami, zamiast czytać transkrypcje. Do tego możliwe jest automatyczne generowanie e–maili sprzedażowych w dopasowanym do klienta tonie i stylu czy automatyczne tworzenie klauzul oraz umieszczanie ich bezpośrednio w umowach z klientami.
  • Obsługa:Rozwiązanie usprawnia obsługę klienta, odwołując się do zaufanych danych firmowych w czasie rzeczywistym, które zapewniają pracownikom możliwość udzielania trafnych odpowiedzi w krótkim czasie. Rozwiązanie automatycznie podsumowuje i analizuje problemy klientów, opracowując na ich podstawie zwięzłe raporty, które są bardzo przydatne z perspektywy zatrudnionych w organizacji. Dodatkowo system prowadzi pracowników obsługi krok po kroku w wybranych przez klienta kanałach komunikacji, czy to na czacie na żywo, SMS–ie czy w mediach społecznościowych.

Marketing: Einstein pozwala na automatyczne generowanie wiadomości e–mail dla kampanii marketingowych i tworzenie inteligentniejszych segmentacji kampanii za pomocą Data Cloud. Rozwiązanie umożliwia tworzenie stron docelowych na podstawie spersonalizowanych preferencji dotyczących przeglądanych produktów i zakupów czy tworzenie formularzy kontaktowych, które automatycznie wypełniają dane w oparciu o unikalny profil każdego klienta w Salesforce. Narzędzie pozwala na automatyczne generowanie ankiet po aktywnościach online klienta, aby zwiększyć długoterminowe zaangażowanie i poziom zakupów.

  • Sprzedaż: Nowe rozwiązanie Salesforce zapewnia pomoc w tworzeniu cyfrowych witryn sklepowych o wysokiej konwersji. Dostępna jest automatyzacja złożonych zadań, takich jak zarządzanie danymi katalogowymi wielu produktów. System pozwala tworzyć opisy produktów w wielu językach, przygotowywać spersonalizowane promocje produktów i generować metadane, które są przydatne pod kątem optymalizacji SEO – co realnie zwiększa konwersje. Podpowiedzi w języku naturalnym pozwalają łatwo dostosować i zaprojektować komponenty witryny sklepowej.
  • Developerzy:Einsetin pozwala naprzekształcanie podpowiedzi w języku naturalnym w kod Apex, sugerując bardziej efektywny i dokładny kod oraz proaktywnie go skanując w poszukiwaniu luk – wszystko z poziomu środowiska programistycznego.
  • Tableau:Nowe rozwiązanie Salesforce pozwala na szybkie przejście od surowych danych, do praktycznych wniosków w interfejsie konwersacyjnym. Dzięki asystentowi języka naturalnego zwiększa się produktywność analityków danych i skraca czas eksploracji danych, tworzenia wizualizacji, a także możliwe jest zautomatyzowanie powtarzalnych zadań i efektywne nimi zarządzanie.

Specyficzne branże: Einstein Copilot pomaga profesjonalistom z branż:

  • Doradztwa finansowego, gdzie pracownik może przeanalizować historię wydatków i oszczędności klienta, aby zaoferować spersonalizowany coaching i stworzyć dostosowane plany i cele.
  • Administratorzy opieki zdrowotnejmogą automatycznie ograniczyć liczbę odwołanych wizyt i generować podsumowania z tych, które się odbyły.
  • Dostawcy usług motoryzacyjnych mogą gromadzić dane predykcyjne z danych pojazdu i proaktywnie planować usługi.

– Administratorzy uczelni wyższych mogą spersonalizować doświadczenie studenta poprzez bardziej efektywne mapowanie jego indywidualnych umiejętności i zainteresowań do konkretnych kursów, które podnoszą jego atrakcyjność na rynku pracy.

 

Einstein Copilot Studio: Zbuduj i dostosuj zaufanego asystenta AI

Firmy, które chcą dostosować Einstein Copilot, będą w tym celu korzystać z nowego Einstein Copilot Studio. Umożliwi ono tworzenie i dostosowywanie asystentów AI z odpowiednimi podpowiedziami, umiejętnościami i modelami AI do realizacji określonych zadań związanych ze sprzedażą, usługami, marketingiem, handlem i IT.

Firmy będą mogły korzystać z Einstein Copilot nie tylko w aplikacjach Salesforce, ale także w kanałach skierowanych do konsumentów. Usprawni to interakcje z klientami poprzez osadzenie asystentów AI na stronach internetowych w celu obsługi czatu w czasie rzeczywistym lub integrację z platformami komunikacyjnymi, takimi jak Slack, WhatsApp lub SMS.

 

Einstein Copilot Studio będzie obejmować:

 

  • PromptBuilder:pozwoli użytkownikom tworzyć, testować i wdrażać generatywne podpowiedzi sztucznej inteligencji, które są dopasowane do marki i stylu komunikacji firmy, a wszystko to bez konieczności posiadania wiedzy technicznej. Przykładowo marketer może poprosić Prompt Builder o wygenerowanie spersonalizowanej wiadomości i udzielenie rabatu na nowy produkt w oparciu o historię zakupów oraz lokalizację klienta. Einstein Copilot następnie automatycznie wygeneruje spersonalizowane wiadomości, które będą zgodne z indywidualnymi preferencjami klienta, odniosą się do wcześniejszych zakupów i informacji demograficznych. W przeciwieństwie do innych narzędzi inżynierii podpowiedzi, które wymagają integracji i specjalnych umiejętności, Prompt Builder będzie rozwiązaniem w typie „low code”, które szybko dostarcza podpowiedzi w dowolnej aplikacji CRM z dołączoną warstwą zaufania Einstein.
  • SkillsBuilder:umożliwi firmom tworzenie niestandardowych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które wykonują określone zadania. Na przykład, dzięki Skills Builder firma będzie mogła stworzyć umiejętność „Analiza konkurencji” w celu przygotowania spotkania. Ta funkcja będzie analizować bieżące dane rynkowe, wskaźniki sprzedaży i wysyłać wywołania API do zewnętrznych baz danych, uzyskując kompleksowy przegląd konkurencji. Gdy zbliża się termin spotkania, przedstawiciel handlowy po prostu prosi Einstein Copilot, który następnie szybko wybiera umiejętność „Analiza konkurencji”, aby dostarczyć kluczowe spostrzeżenia i punkty do dyskusji.
  • Model Builder: firmy potrzebują elastyczności, aby wybrać własne modele AI (BYOM) dla swoich specyficznych potrzeb biznesowych. Model Builder pozwoli klientom wybrać jeden z zastrzeżonych modeli LLM Salesforce lub płynnie zintegrować preferowane predykcyjne i generatywne modele AI partnerów. Firmy mogą również testować rozwiązanie i trenować na danych zgromadzonych w Data Cloud bez ich przenoszenia lub kopiowania. Einstein Copilot dostarczy dokładniejsze spostrzeżenia i treści dostosowane do unikalnej dynamiki pracowników lub klientów. Model Builder będzie obsługiwał integracje „przynieś własny model” z Amazon Bedrock, Amazon SageMaker, Anthropic, Cohere, Databricks, Google Cloud's Vertex AI i OpenAI.

 

Einstein Trust Layer

Einstein Trust Layer to bezpieczna architektura AI, natywnie wbudowana w platformę Salesforce. Została ona zaprojektowana zgodnie z korporacyjnymi standardami bezpieczeństwa. Pozwala ona zespołom czerpać korzyści z generatywnej sztucznej inteligencji bez narażania danych klientów, a jednocześnie umożliwia firmom na wykorzystanie zaufanych informacji do ulepszania odpowiedzi generatywnej sztucznej inteligencji:

  • Zintegrowana i ugruntowana: wbudowana domyślnie w Einstein Copilot, warstwa zaufania opiera się oraz wzbogaca generatywne podpowiedzi na zaufanych danych firmy poprzez integrację z Salesforce Data Cloud.
  • Zerowa retencja danych i ochrona PII: firmy mogą mieć pewność, że ich dane nigdy nie będą przechowywane przez zewnętrznych dostawców LLM, a maskowanie danych osobowych klientów (PII) zapewnia dodatkową prywatność danych.
  • Świadomość toksyczności i monitorowanie AI pod kątem zgodności z przepisami: detektor bezpieczeństwa LLM chroni przed zagrożeniami dla marek. Dostrojony jest tak, aby „punktować” generacje AI oraz zapewniać pewność, że odpowiedzi są bezpieczne. Ponadto każda interakcja ze sztuczną inteligencją jest rejestrowana w bezpiecznej, monitorowanej ścieżce audytu, zapewniając firmom widoczność i kontrolę nad sposobem wykorzystania ich danych.

 

Klienci:

  • „Nasze zespoły spędziły ostatnie pięć lat na przekształcaniu naszej architektury cyfrowej, a kolejny rozdział naszej podróży wyraźnie koncentruje się na generatywnej sztucznej inteligencji, aby pomóc naszym pracownikom w byciu wydajnymi i efektywnymi kosztowo. Widzimy ogromną wartość we wdrażaniu konwersacyjnych asystentów AI Salesforce w całej naszej firmie, które pozwalają zwiększyć zaangażowanie klientów i pomóc każdemu pracownikowi w podejmowaniu lepszych decyzji, które napędzają naszą organizację”– Shohreh Abedi, EVP, Chief OperationsTechnology Officer,and Member Experience at AAA – The Auto Club 
  • Lotnisko Heathrow wykorzystuje technologie cyfrowe do tworzenia spersonalizowanych doświadczeń, które zwiększają zaangażowanie klientów i przychody. Używamy Einsteina – opartego na ujednoliconych danych w czasie rzeczywistym i bazującym na 25 milionach rekordów pasażerów z Data Cloud – do personalizacji interakcji z naszymi klientami. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala nam świadczyć odpowiednie usługi naszym pasażerom, we właściwym czasie, jednocześnie przewidując ich potrzeby przed ich kolejną wizytą na lotnisku” –PeterBurns, Director Marketing & Digital, Heathrow Airport

 

„Widzimy, że sztuczna inteligencja jest równie ważna, jak chmura. Zespół KPMG w USA jest liderem w wykorzystywaniu pakietu produktów Salesforce i widzimy możliwość, aby sztuczna inteligencja poprawiła jakość obsługi dla wszystkich klientów KPMG na całym świecie. Możliwości sztucznej inteligencji, w tym te zapewniane przez Einstein, mogą poprawić jakość kodu, co pozwoli odblokować nowe możliwości i umożliwić dalszy rozwój biznesu” – Atif Zaim, National Managing Principal – Advisory, KPMG U.

 

Integracja Salesforce: Hardis Group i Cloudity łączą siły

Reklama z InPost – oferta dla przedsiębiorców, którą musisz poznać!

WhitePress Prawa