Praca w otwartej przestrzeni zdobywa coraz szersze grono zwolenników. Z tej możliwości kształtowania więzi zespołowej oraz urządzania biura korzysta zatem coraz więcej nowoczesnych zespołów, ale pomimo zalet tego wariantu pracy, nie zawsze jest kolorowo. Wspólne spotkania, miłą i koleżeńską atmosferę, a także pełną i stałą możliwość współpracy z zespołem zaburza ciągły i donośny hałas, który może drażnić oraz denerwować. Rozwiązaniem tego stały się budki telefoniczne lub konferencyjne będące odgrodzeniem od dobiegającego hałasu. Dlaczego jest to tak popularne rozwiązanie?
Budka telefoniczna lub akustyczna w pomieszczeniach typu open space, dlaczego się przydaje?
Choć mogłoby się wydawać, że do pracy w hałasie i niosących frustrację odgłosach, dosłownie zewsząd jesteśmy wręcz przyzwyczajeni, to coraz więcej osób narzeka na brak możliwości koncentracji i wykonywania codziennych obowiązków. Tymczasem biur z tzw. przestrzenią typu open space przecież przybywa, a zwolennicy tego rozwiązania zwracają uwagę na istotne atuty biur, w których cały zespół może ze sobą swobodnie rozmawiać.
A co jeśli w praktyce okazuje się, że trudno w takiej przestrzeni o rozmowę telefoniczną z klientem lub internetową konferencję z inną agencją? Podczas takich połączeń, które nie trwają krótko, do których trzeba się przecież przygotować i od których wymaga się profesjonalizmu nie wystarczą warunki stworzone na potrzeby open space. Tutaj, konieczne jest zachowanie całkowitej ciszy i możliwość zebrania myśli w osobnych pomieszczeniach, jakimi są budki konferencyjne lub telefoniczne. Dlaczego warto zdecydować się na montaż choć jednej budki w swoim biurze?
W takim pomieszczeniu panuje całkowita cisza. Wszystko za sprawą odpowiednio zmontowanych szyb z wyciszeniem akustycznym. Dźwięki nie dochodzą tutaj ani z zewnątrz, ani z wewnątrz na biuro. Ty rozmawiasz swobodnie i inni pracują w ciszy. To atuty, na które niemal każdy zwraca uwagę.
Kiedy warto zamontować budkę telefoniczną?
To element architektury wnętrza, który powinien się znaleźć w każdym biurze, w którym zależy nam na pełnej integracji zespołu i jednoczesnym zachowaniu wygodnych warunków do pracy.
Budka telefoniczna do biura z wyciszeniem akustycznym zapewni bowiem przestrzeń do pracy w pełnym skupieniu lub do integralnych spotkań z klientem, gdy tylko nadejdzie taka potrzeba. Budkę wystarczy zamówić wymiarem spełniającym nasze oczekiwania i możliwości biura, by zachować wygodne rozplanowanie całej przestrzeni, a jednocześnie otrzymać dodatkową, w pełni wyciszoną.
Nie wiesz, czy budka telefoniczna lub inaczej konferencyjna, jest da Ciebie? Oto argumenty przemawiająca za jej wyborem:
- pełne wyciszenie i możliwość skupienia się podczas prowadzonych rozmów telefonicznych lub konferencyjnych,
- komfort i dyskrecja podczas rozmów prowadzonych z trudnym klientem,
- miejsce do prowadzenia szybkich, niezaplanowanych rozmów telefonicznych,
- przestrzeń, w której możesz pracować podczas tzw. burzy mózgów z częścią zespołu.
Nie wiesz, czy zamówić montaż budki telefonicznej w swoim biurze? Weź pod uwagę opisane zalety i spraw sobie miejsce do pracy w skupieniu.