Totalizator Sportowy rozpoczął projekt, którego celem jest transformacja zarządzania relacjami z graczami między innymi lotto.pl. Wsparciem dla spółki w tym przedsięwzięciu będą technologie CRM firmy Salesforce – światowego lidera w systemach CRM - a wdrożeniem zajmie się certyfikowany partner Salesforce – Cloudity.
Wdrożenie wiodących technologii CRM to kolejny krok w procesie optymalizacji relacji Totalizatora Sportowego z jego klientami. Od 2017 roku spółka przechodzi transformację cyfrową, w rezultacie której zgodnie z koncepcją omnikanałowości uruchomiono nowe linie biznesowe, a sam model działalności zmienił się z B2B na B2C. Dalsze etapy wdrożenia CRM zostaną dostosowane do oferty spółki, dzięki czemu gracze będą mieli do czynienia z płynnym połączeniem doświadczeń zarówno w obszarze online, jak i offline. Działania te zagwarantują wyższy poziom satysfakcji z oferowanej przez spółkę rozrywki.
– Od początku uruchomienia naszych kanałów online najważniejszy jest głos naszych graczy. Poprzez wdrożenie nowych technologii CRM chcemy nie tylko kontynuować dynamiczną transformację cyfrową spółki, lecz także rozwijać relacje z naszymi klientami, cały czas biorąc pod uwagę ich oczekiwania – podkreśla Robert Leksiński, Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami w Totalizatorze Sportowym.
Narzędzia i rozwiązania dostarczone przez Salesforce umożliwią przede wszystkim 360-stopniowy widok na każdego klienta Totalizatora Sportowego. Oprócz tego pozwolą na podniesienie poziomu doświadczenia graczy oraz promowanie bezpiecznej i odpowiedzialnej gry. Wielokanałowe doświadczenia zapewniane przez Salesforce Marketing Cloud będą towarzyszyć klientom od momentu pierwszego kontaktu z Totalizatorem Sportowym i jego produktami. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie wysoce spersonalizowanego doświadczenia, co przełoży się na wyższą lojalność klientów, ich większe zadowolenie oraz zaufanie.
Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania wspierają Totalizator Sportowy w jego cyfrowej transformacji, pozwalając na wprowadzenie zmian tu i teraz, ale także rosnąc i zmieniając się wraz z potrzebami Totalizatora Sportowego – mówi Piotr Łobaczewski, Senior Director, Strategic Customers, Marketing Cloud Solutions w Salesforce.
– Cele projektu obejmują wzmocnienie relacji Totalizatora Sportowego z graczami i udoskonalenie procesów marketingowych przy użyciu wiodących technologii Salesforce. Jestem przekonany, że z sukcesem wspólnie zrealizujemy te cele, a wdrożone rozwiązania będą wspierać dynamiczny rozwój naszego klienta. Dziękując za okazane zaufanie, życzę zespołowi Totalizatora Sportowego sukcesów, a graczom – niesłabnącej przyjemności z gry – dodaje Andrzej Skasko, Managing Director w Cloudity.