Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

mediamodifier 7cerndkoydw unsplash
Od wielkich przedsiębiorstw po lokalne biznesy, firmy coraz częściej decydują się na zamówienie własnej odzieży z logo swojej marki. Stworzenie odzieży z logotypami firmy, często jest lepszą reklamą niż promowanie w sieci, może w dłuższej perspektywie okazać się mniej kosztowne. Co przedsiębiorca może zyskać inwestując w odzież reklamową?

 

 

 

 

 

 

Powaga i prestiż

Zakup odzieży reklamowej dla pracowników jest kolejnym krokiem w rozwoju biznesu. Dbanie o to jak firma jest odbierana wizualnie, jest bardzo ważne. Schludny i elegancki strój od zawsze był odbierany jako wyznacznik, wysokiego statusu, budzącego szacunek. Dlatego firmowa odzież jest dobrze odbierana przez potencjalnych nabywców Twoich usług lub produktów, ale też przez ewentualnych partnerów biznesowych, czy sponsorów.

 

Klucz do rozpoznawalności- dodatkowa reklama

Odzież z nazwą firmy, nie dotyczy jedynie dużych zakładów, firm kurierskich czy budowlanych. Małe biznesy też inwestują w odzież reklamową, bo jest ona świetną formą rozpromowania marki. Większość ludzi jest wzrokowcami, więc jeśli zobaczą na koszulce pracownika nazwę Twojej firmy, to zapadnie im ona w pamięć i będą chętniej wracali do tego, co jest im znane. Logo swojej firmy możesz umieścić na koszulkach, bluzach, czapkach, a nawet odzieży specjalistycznej jak kombinezony, czy kurtki odblaskowe.

 

Spraw, by firma budziła zaufanie

Klienci prędzej oddadzą się w ręce firmy, której pracownicy są ubrani w jednolite stroje, z logo marki, niż tej gdzie każdy jest ubrany w dowolny sposób. Odzież reklamowa podnosi rangę firmy, klient widzi, że nie jest to przypadkowy biznes, a właściciel dba nie tylko o pieniądze, ale i wizerunek. Chętniej skorzysta z usług i produktów firmy, której ufa oraz prędzej poleci ją znajomym.

 

Bezpieczeństwo i wygoda- specjalistyczna odzież z nadrukiem

Jeśli twoi pracownicy na co dzień powinni używać odzieży ochronnej, możesz taką zamówić w hurtowni. Podniesie to bezpieczeństwo w Twoim zakładzie, ponieważ pracownicy przestaną zakładać przypadkowe stroje, niedostosowane do warunków, w jakich pracują. Dzięki zamówieniu odpowiednich produktów możesz zapewnić im też wygodę i komfort pracy. Poza tym unikniesz nierówności społecznych, jeśli wszyscy pracownicy będą mieli takie same np. koszule, miejsce pracy będzie pozbawione różnic ekonomicznych wśród pracowników.

 

Wiele korzyści, przy niewielkim nakładzie

Inwestycja w odzież dla pracowników ma wiele zalet, przy jednorazowym wydatku zyskujesz: nową drogę promocji firmy, prestiż, bezpieczeństwo w miejscu pracy, ale też podnosisz jej rangę, budujesz zaufanie. Logo możesz umieścić na różnorodnych produktach, jeśli nie chcesz od razu inwestować w duże zamówienie, zacznij od koszulek lub czapek i potem stopniowo dodawaj kolejne elementy, tworząc pełen strój dla swojego pracownika.

Artykuł powstał we współpracy merytorycznej z openwear.pl

mediamodifier 7cerndkoydw unsplash
Od wielkich przedsiębiorstw po lokalne biznesy, firmy coraz częściej decydują się na zamówienie własnej odzieży z logo swojej marki. Stworzenie odzieży z logotypami firmy, często jest lepszą reklamą niż promowanie w sieci, może w dłuższej perspektywie okazać się mniej kosztowne. Co przedsiębiorca może zyskać inwestując w odzież reklamową?

 

 

 

 

 

 

Powaga i prestiż

Zakup odzieży reklamowej dla pracowników jest kolejnym krokiem w rozwoju biznesu. Dbanie o to jak firma jest odbierana wizualnie, jest bardzo ważne. Schludny i elegancki strój od zawsze był odbierany jako wyznacznik, wysokiego statusu, budzącego szacunek. Dlatego firmowa odzież jest dobrze odbierana przez potencjalnych nabywców Twoich usług lub produktów, ale też przez ewentualnych partnerów biznesowych, czy sponsorów.

 

Klucz do rozpoznawalności- dodatkowa reklama

Odzież z nazwą firmy, nie dotyczy jedynie dużych zakładów, firm kurierskich czy budowlanych. Małe biznesy też inwestują w odzież reklamową, bo jest ona świetną formą rozpromowania marki. Większość ludzi jest wzrokowcami, więc jeśli zobaczą na koszulce pracownika nazwę Twojej firmy, to zapadnie im ona w pamięć i będą chętniej wracali do tego, co jest im znane. Logo swojej firmy możesz umieścić na koszulkach, bluzach, czapkach, a nawet odzieży specjalistycznej jak kombinezony, czy kurtki odblaskowe.

 

Spraw, by firma budziła zaufanie

Klienci prędzej oddadzą się w ręce firmy, której pracownicy są ubrani w jednolite stroje, z logo marki, niż tej gdzie każdy jest ubrany w dowolny sposób. Odzież reklamowa podnosi rangę firmy, klient widzi, że nie jest to przypadkowy biznes, a właściciel dba nie tylko o pieniądze, ale i wizerunek. Chętniej skorzysta z usług i produktów firmy, której ufa oraz prędzej poleci ją znajomym.

 

Bezpieczeństwo i wygoda- specjalistyczna odzież z nadrukiem

Jeśli twoi pracownicy na co dzień powinni używać odzieży ochronnej, możesz taką zamówić w hurtowni. Podniesie to bezpieczeństwo w Twoim zakładzie, ponieważ pracownicy przestaną zakładać przypadkowe stroje, niedostosowane do warunków, w jakich pracują. Dzięki zamówieniu odpowiednich produktów możesz zapewnić im też wygodę i komfort pracy. Poza tym unikniesz nierówności społecznych, jeśli wszyscy pracownicy będą mieli takie same np. koszule, miejsce pracy będzie pozbawione różnic ekonomicznych wśród pracowników.

 

Wiele korzyści, przy niewielkim nakładzie

Inwestycja w odzież dla pracowników ma wiele zalet, przy jednorazowym wydatku zyskujesz: nową drogę promocji firmy, prestiż, bezpieczeństwo w miejscu pracy, ale też podnosisz jej rangę, budujesz zaufanie. Logo możesz umieścić na różnorodnych produktach, jeśli nie chcesz od razu inwestować w duże zamówienie, zacznij od koszulek lub czapek i potem stopniowo dodawaj kolejne elementy, tworząc pełen strój dla swojego pracownika.

Artykuł powstał we współpracy merytorycznej z openwear.pl

Strona 2

Niepowtarzalne sukienki na wesele

Bezsenność - coraz większy problem Polaków - sprawdź co zrobić aby mieć perfekcyjny sen