Praca
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

hardis group
Hardis Group ogłasza przejęcie Cloudity, wiodącego polskiego partnera Salesforce, prowadzącego działalność także w Niemczech i Szwecji. Wzrost zewnętrzny jest częścią strategii Hardis Group, której celem jest zdobycie pozycji czołowego integratora Salesforce we Francji i Europie. Wszystkie zespoły specjalizujące się we wdrożeniach i integracji Salesforce połączono w nowej strukturze, która będzie działać pod marką Cloudity.

 

 

 

 

 

Grenoble, Warszawa, 15 listopada 2022 roku – Hardis Group, firma doradcza i usługowa z branży IT oraz integrator rozwiązań Salesforce i Workplace from Meta, przejmuje Cloudity, firmę specjalizującą się w transformacji cyfrowej oraz integratora rozwiązań Salesforce, z siedzibą w Warszawie oraz biurami w Berlinie i Sztokholmie.

 

Od swego powstania w 2014 roku Cloudity pomogło ponad 400 firmom z 26 krajów w realizacji projektów transformacji cyfrowej z wykorzystaniem rozwiązań z ekosystemu Salesforce (CRM, Tableau, Mulesoft i Slack). Firma dąży do osiągnięcia przychodów przekraczających 10 milionów euro w 2022 roku, rosnąc o ponad 50% w porównaniu do roku 2021. Obecnie zatrudnia 200 pracowników w Polsce, Niemczech i Szwecji.

 

Hardis od 2017 roku pozycjonuje się na rynku integracji rozwiązań Salesforce. Działalność ta od momentu powstania notuje silny rozwój, zarówno organiczny, jak i poprzez wzrost zewnętrzny.

 

Nowe przejęcie, następujące kilka miesięcy po akwizycji Carrenet, jest połączone z utworzeniem spółki dedykowanej integracji rozwiązań Salesforce. Powstała jednostka, działająca pod marką Cloudity, zatrudnia obecnie 350 specjalistów w zakresie Salesforce. Jej prezesem jest Nicolas Odet, jednocześnie prezes Hardis Group, a zarządza nią Karim Ogbi, który od 2018 roku kieruje jednostką biznesową zajmującą się Salesforce oraz obszarem Digital Workplace.

 

„Dzięki temu przejęciu i stworzeniu nowej struktury stajemy się wiodącym integratorem Salesforce na skalę europejską. Jeszcze w tym roku przekroczymy 28 mln euro przychodów z tej działalności, a w 2023 roku planujemy osiągnąć 30% wzrost” – mówi Nicolas Odet, prezes Hardis Group i Cloudity.

 

„Przez ostatnie osiem lat rozwijaliśmy się w szybkim tempie, co pozwoliło Cloudity zdigitalizować działalność setek klientów i zbudować kariery licznych pracowników. Już po pierwszych interakcjach z Hardis Group przekonaliśmy się, że przywiązanie do jakości dostarczanych usług, koncentracja na ludziach i wyraźne ambicje rozwoju spełniają nasze kryteria wyboru partnera. Jesteśmy pewni, że połączenie z Hardis Group pozwoli Cloudity przyspieszyć przyszły wzrost i wspólnie osiągnąć cele” – dodaje Paweł Sobczak, współzałożyciel Cloudity.

 

Salesforce prezentuje 8. edycję raportu State of Marketing

WhitePress Prawa