Praca
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Aż 89 proc. konsumentów ogląda reklamy video w mediach społecznościowych przynajmniej kilka razy w tygodniu – wynika z Raportu Animoto z 2017 roku. Z kolei 63 proc. widzi taki materiał każdego dnia. Liczby te pokazują jak ważnym dla reklamodawcy formatem staje się film w internecie. Jak samodzielnie stworzyć profesjonalne video? O tym, już w czwartek 22 marca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, opowie Piotr Toczyński, montażysta filmowy oraz Video Creator.

Materiały wideo mają moc

Według tegorocznego raportu Hubspot, 99 proc. ludzi korzystających z video marketingu twierdzi, że będzie to robić nadal w 2018 roku, a 76 proc. uważa, że pomógł on zwiększyć im sprzedaż. Jakie efekty przynosi obejrzenie reklamy? Badania Animoto wykazały, że 48 proc. ankietowanych dzieli się informacją o reklamie z bliskimi a 42 proc. kupuje produkt marki, której dotyczył materiał reklamowy. Już 39 proc. zaczyna śledzić markę w mediach społecznościowych, a ponad jedna czwarta staje się stałymi nabywcami kolejnych produktów. W świetle tych faktów, warto przemyśleć decyzję o inwestycji w reklamę video. Współczesne środki tj. dostępność sprzętu, programów, internetowych samouczków, tworzą coraz to większe możliwości dla przedsiębiorców chcących stworzyć film reklamowy, a w dalszym rezultacie kampanię video, samodzielnie. Warto jednak wcześniej nabyć fachową wiedzę, aby uniknąć wpadki.

Poznaj tajniki tworzenia filmów reklamowych

Choć wiele aplikacji dostępnych na smartfonie umożliwia nagrywanie filmów. Jednak stworzenie odpowiednich warunków do nagrywania oraz sam montaż nie musi być wcale tak oczywisty – w takiej sytuacji kluczowa może być konsultacja z profesjonalistą. Jak przygotować się do tworzenia treści video marketingowych? Co można zrobić, by w domowych warunkach nagrać profesjonalny film? Co i jak warto zlecić na zewnątrz przy samodzielnym nagrywaniu video? Odpowiedzi na te pytania, podczas czwartkowych warsztatów networkingowych w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 już 22 marca o godzinie 18:00 udzieli Piotr Toczyński, montażysta filmowy oraz Video Creator. Z wykształcenia inżynier, z zamiłowania filmowiec. Pracował jako montażysta w studio filmów reklamowych. Zmontował setki godzin materiałów filmowych. Zajmuje się także szkoleniem z oprogramowania do montażu filmów oraz obróbki zdjęć oraz udziela indywidualnych porad dla firm i freelancerów w zakresie filmowania, obsługi oprogramowania czy strategii wykorzystania wideo.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisów można dokonywać pod adresem https://293055-87.evenea.pl/ oraz drogą mailową – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

WhitePress Prawa