Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 
wirtualne biuro2
Swoją firmę możesz zarejestrować w miejscu, w którym fizycznie nie będziesz prowadził działalności gospodarczej. Taką możliwość oferują wirtualne biura, czyli usługi świadczone na rzecz przedsiębiorców przez zewnętrzne podmioty. Lokal położony w biurowcu obsługiwany jest przez pracowników operatora zewnętrznego, a Ty nie musisz martwić się o ich zatrudnienie, płace, czy opłaty za wynajem biura. Przed zdecydowaniem się na ten typ outsourcingu sprawdź, czy wiesz o nim wszystko.

 

 

 

 

 

 

 

Czy wirtualne biura są legalne?

Działalność wirtualnych biur w żaden sposób nie kłóci się z prawem. Każdy etap współpracy pomiędzy biurem a firmą dokumentowany jest za pomocą stosownych umów i faktur. Działalność jest więc w pełni przejrzysta i zawsze gotowa na kontrolę ze strony zewnętrznych audytorów. Decydując się na wirtualne biuro w Warszawie otrzymujesz adres, który podajesz urzędnikom w momencie rejestracji firmy. Może się zdarzyć, że pracownik administracji państwowej poprosi o weryfikację miejsca zlokalizowania firmy. Wówczas jednostka świadcząca usługę wirtualnego biura przedstawia w urzędzie porozumienie pisemne, na mocy którego ustalona została lokalizacja danej działalności gospodarczej. W następnym etapie uzyskujesz akceptację adresu ze strony urzędu i możesz legalnie prowadzić swoją firmę.

 

Czy posiadanie wirtualnego biura nie stwarza problemów w komunikacji z urzędami?

Współpraca z wirtualnym biurem obejmuje m.in. przesyłanie korespondencji firmowej, czy odbieranie maili i telefonów. Jeśli dojdzie do sytuacji, w której dany urząd będzie chciał skontaktować się z przedsiębiorcą, pracownicy wirtualnego biura pośredniczyć będą w próbie kontaktu. W zależności od wybranego sposobu współpracy, zostaniesz poinformowany o przyjściu pisma z urzędu lub otrzymasz jego skan na skrzynkę e-mail. W wirtualnych biurach możliwe jest także osobiste przyjmowanie urzędników - potrzebne im informacje mogą przekazać pracownicy recepcji, bądź rozmowę z nimi przeprowadzisz osobiście w sali konferencyjnej, wynajętej od operatora wirtualnego biura.

 

Co zyskuję, poza wynajęciem adresu?

Powinieneś wiedzieć, że wirtualne biuro w Warszawie jest nie tylko adresem, który wynajmujesz w celu rejestracji działalności. Usługa może obejmować także odbieranie i przesyłanie korespondencji, obsługę skrzynki e-mail i telefonu firmowego, przechowywanie dokumentów, wsparcie prawne, księgowe, czy informatyczne. Jako przedsiębiorca oszczędzasz także pieniądze. Nie musisz płacić opłat za wynajem lokalu dla firmy, czy zatrudniać pracowników biurowych. Ponosisz jedną, ustaloną z góry opłatę, w ramach której odpowiedzialność za prowadzenie biura spoczywa na współpracującej z Tobą firmie.

Wirtualne biura są usługą w pełni legalną i zgodną z przepisami. Urzędnicy nie mają problemu z rejestracją firmy w miejscu, w którym ta fizycznie nie istnieje. Zwłaszcza, że korespondencja i maile od administracji państwowej docierają do przedsiębiorców, a ci ustosunkowują się do nich na czas. Poza prestiżowym adresem, wirtualne biura to także oszczędność pieniędzy, wygoda i brak troski o zatrudnianie dodatkowego personelu.

Więcej informacji
Więcej informacji dostępnych jest na stronie https://wirtualnebiuro360.pl gdzie prezentowana jest usługa wirtualnego adresu.