Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Poznaj rolę gadżetów z logo firmy. Dlaczego warto po nie sięgnąć i na czym polega ich fenomen?

Udana kampania reklamowa 2

Wyraź wdzięczność, okaż troskę za pomocą gadżetów reklamowych

Większość działań marketingowych ma na celu głównie zwiększenie świadomości marki, przypomnienie o sobie klientom i pokazanie się tym, którzy dopiero nimi zostaną. Wręczając akcesoria z logo swojej firmy zupełnie za darmo, osiągasz coś więcej. Ludzie zwykle uwielbiają otrzymywać prezenty. Są miłym gestem, sprawiającym, że firma, która je funduje, odbierana jest bardzo ciepło i pozytywnie. Jeżeli dodatkowo wybrane przez Ciebie gadżety są ekologiczne, jak chociażby parasole reklamowe z surowców wtórnych, zapewniają bezpieczeństwo, jak kaski rowerowe, albo ułatwiają pewne czynności, jak niezwykle funkcjonalnie zaprojektowane plecaki reklamowe, wizerunek Twojej firmy zyska jeszcze więcej. Pokażesz się jako kreatywny przedsiębiorca, dbający o swoich klientów czy pracowników. Jednocześnie oczywiście zwrócisz uwagę na swoją markę, co wpłynie na poszerzenie grona odbiorców.

 

Kiedy sprawdzi się wręczanie gadżetów reklamowych?

Firmy prześcigają się w pomysłach, ale najczęściej drobne akcesoria z logo marki pojawiają się jako gratis do dużych zakupów, są wręczane tym, którzy przyszli skorzystać z firmowych szkoleń, przyjechali na branżowe targi lub innego rodzaju wydarzenie kulturalne. Wiele zależy od profilu działalności firmy. Jeżeli jesteś producentem zabawek lub butów dziecięcych, Twoje gadżety mogłyby się pojawić na miejskim pikniku, organizowanym z okazji Dnia Dziecka. Jako przewoźnik prowadzący firmę transportową, wyślij swoim kluczowym klientom z okazji świąt kalendarze na kolejny rok, a jeśli jesteś właścicielem firmy budowlanej, postaw na odzież reklamową z personalizacją na zamówienie.

Moment, w którym wręczysz akcesoria reklamowe, powinien być dopasowany do tego, kto jest odbiorcą (klient, potencjalny klient, pracownik), a także od rodzaju wybranego gadżetu.

 

Jakie akcesoria z logo należą do najpopularniejszych, a jakie pozwolą Ci się wyróżnić?

Najczęściej spotykane gadżety to przede wszystkim te, które kosztują najmniej: notesy, długopisy, ołówki, smycze, torby na zakupy, kubki oraz cukierki w firmowych papierkach. Zwykle firmy zamawiają je w dużych ilościach, z uwagi na ich cenę.

Jeżeli chcesz się wykazać oryginalnością, zaprezentować swoją kreatywność i jeszcze bardziej zbliżyć do klienta, zamów akcesoria, które będą ściśle powiązane z profilem Twojej firmy, uzupełnieniem oferowanych przez Ciebie produktów lub usług. Poświęć chwilę na to, by się zastanowić, kim są Twoi klienci, jakie mają zainteresowania, co lubią robić w wolnym czasie lub też, z jakimi trudnościami zmagają się na co dzień. Pomagając im rozwiązać pewne problemy, ułatwić pracę lub umilić wolny czas, wizerunek Twojej marki zyska znacznie więcej niż tylko widoczność. Do takich interesujących gadżetów można zaliczyć m.in.: torebki, walizki, akcesoria rowerowe, głośniki, słuchawki, powerbanki.

W poszukiwaniu produktów reklamowych dla firm zapoznaj się z ofertą firmy BAS Kreacja. Znajdziesz tu mnóstwo inspiracji, a w razie potrzeby, możesz zasięgnąć porady u specjalistów.