Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

W jaki sposób sprawić, by do naszego sklepu internetowego zaglądało więcej użytkowników? Pozycjonowanie i ogólnie pojęte SEO wydaje się jedyną prawidłową odpowiedzią. Jak jednak upewnić się, że agencja, z którą współpracujemy, faktycznie realizuje swoje zadania odpowiedzialnie? Sprawdźmy to.

 Uczciwe pozycjonowanie SEO

Agencja SEO - czy na pewno pomoże w rozwoju marki online?

Współpraca z profesjonalną agencją SEO to dla wielu firm jedyna możliwość, by realnie zaistnieć na rynku e-commerce. W końcu pozycjonowanie to nie proces, który zaczniemy i skończymy w ciągu jednego dnia. Pozycjonowanie może trwać tygodniami, a i tak pierwsze efekty odpowiednio dobranych słów kluczowych, atrakcyjnych treści i odpowiednich zabiegów optymalizacyjnych zobaczymy nawet po kilku miesiącach. Kto ma na to czas?

Dlatego tak często wybieramy outsourcing SEO. Z jakim efektem? Niestety coraz częściej z nijakim. Wiele firm nie wykazuje żadnych efektów swoich usług, a i tak pobierają znaczne opłaty za działania, które nawet na krok nie przybliżają nas do oczekiwanych celów. Dlatego tak ważne jest, by przed podjęciem współpracy dokładnie zweryfikować, jak działa konkretna agencja i czy kieruje się wartościami, które zostały zdefiniowane przez specjalistów z https://www.exelmedia.pl. Pokrótce pokażemy, jak wybrać agencję, która pomoże nam w rozwoju marki w sieci.

 

Czym się kierować przy wyborze agencji SEO?

By faktycznie zbliżyć się do celu, jakim jest zdobywanie nowych klientów dla swojego sklepu, już od samego początku musimy kierować się odpowiednio krytycznym spojrzeniem na wszystkie firmy, które oferują usługi SEO. Jak wybrać tych specjalistów, którzy faktycznie pomogą nam w odniesieniu sukcesu? To proste - wystarczy, że zgodnie z https://www.exelmedia.pl/pozycjonowanie-seo-sklepow-internetowych/ wyróżnimy 7 najważniejszych cech współpracy na linii agencja SEO - klient. Mowa tu o:

  • Bezpieczeństwie biznesowym - umowa, która umożliwia klientowi rezygnację usług w dowolnym momencie, bez ryzyka kar umownych. 
  • Bezpieczeństwie prawnym - współpraca bez ukrytych opłat, kruczków prawnych i zapisów przedstawionych mniejszą czcionką. 
  • Bezpieczeństwie działań - powierzenie swojego marketingu ludziom, którzy wiedzą, na czym polega nowoczesne SEO.
  • Transparentności działań - jasne i klarowne wyniki działań, oparte na statystykach i szczegółowych raportach. Klient wie, za co płaci i sam decyduje, czy warto za to płacić dłużej. 
  • Obsłudze Premium - elastyczność w zakresie obsługi klienta. Spotkanie online? Szybki chat? A może rozmowa telefoniczna? Agencja SEO powinna dostosować się do potrzeb klienta, nie odwrotnie. 
  • Elastyczności współpracy - Każdy z nas ma prawo do zmiany koncepcji lub planów marketingowych, a agencja SEO powinna zmodyfikować plan pod nasze potrzeby. 
  • Doświadczeniu agencji - Outsourcing SEO to ważna decyzja. Lepiej, by w tym elemencie pomogli nam profesjonaliści z doświadczeniem na rynku.

 

Budżet przepalony na agencję SEO? Nigdy więcej do tego nie dopuść

Mamy określony budżet na działania marketingowe? Często wydaje nam się, że z takimi pieniędzmi będziemy w stanie zwojować internet. Równie często sytuacja wygląda zupełnie inaczej, a my już po miesiącu zostajemy z niczym. 

Dlatego najważniejsze jest, by przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu współpracy dokładnie sprawdzić oceny, opinie i wrażenia ze współpracy z agencją. W końcu nie chcemy być nabici w SEO. Sprawdź, jak z profesjonalistami z Exelmedia można rozwijać swój sklep internetowy.