Własna wizytówka niejednokrotnie stanowi pierwszy krok do tego, aby potencjalny partner biznesowy zainteresował się nami i w pewnej perspektywie czasu zechciał nawiązać faktyczną współpracę. Nie jest zatem błędem przekonanie, że mimo wszystko książkę ocenia się trochę po okładce, a raczej człowieka po wizytówce, którą wręcza rozmówcom.
Projektowanie własnej wizytówki
Jak już zauważyliśmy, stworzenie własnej wizytówki nierzadko może stanowić problematyczny obszar. Należy wiedzieć nie tylko, co warto w tym zakresie zrobić, ale również, co jest bezwzględnie zakazane. Takie sztuczki mogą skutecznie wpłynąć na odbiór wizytówki, a co za tym idzie – także nas samych.
Dlatego też, jeśli chcesz stworzyć wizytówkę, pamiętaj, by przed przystąpieniem do kreowania tego niewielkiego formatu wybrać program graficzny odpowiadający Twoim potrzebom i ustawić w programie graficznym zestaw barw CMYK zamiast domyślnego RGB – ta opcja jest przeznaczona właśnie do wydruków. Miej na względzie także grubość i fakturę papieru, na którym zechcesz wydrukować swoje wizytówki. Rozplanuj dokładnie, w których miejscach umieścisz imię i nazwisko, nazwę firmy oraz dane kontaktowe. Kiedy przystąpisz do projektu, pamiętaj, by całość była wyraźna i czytelna, więc dobieraj kolory tak, by nie zlewały się ze sobą.
Najlepsze wizytówki z Chroma
Projekt wizytówki leży po Twojej stronie – ale Chroma zajmie się resztą tak, abyś Ty już nie musiał. Zapoznaj się z zawartością strony https://chroma.pl/pl/wizytowki i wybierz ofertę, która będzie odpowiadała Ci w największym stopniu. Jeżeli drukujesz u nas, możesz mieć pewność najwyższej jakości wydruku i dostosowania zamówienia do Twoich indywidualnych potrzeb.
Wiosenne mycie elewacji czas start!
Biżuteria dla ścian, czyli listwy sufitowe, przypodłogowe i ścienne