Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Reklama
Reklama jest niezbędna w skutecznym rozwoju każdego przedsiębiorstwa. Pomaga w zdobywaniu nowych klientów indywidualnych i biznesowych, a jednocześnie buduje wizerunek firmy. Oczywiście może występować w wielu różnych formach, a to, która będzie dla ciebie najbardziej odpowiednia, może zależeć od wielu czynników. Sprawdź, co możesz dla siebie wybrać.

 

 

 

 

 

Reklama dopasowana do biznesu

Zacznijmy od tego, że skuteczna reklama cechuje się kilkoma podstawowymi elementami, które wpływają na jej doskonałą jakość i to, że zachęca odbiorców do sięgnięcia po produkty. Przede wszystkim musi być celna i trafiać dokładnie do tych osób, na których ci zależy. Powinna więc posiadać elementy, które przyciągną ich uwagę, a także znaleźć się w miejscach, w których często przebywają i będą mogli ją zobaczyć.

Nie bez znaczenia są też elementy typowo wizerunkowe. Dobra reklama musi opierać się o czytelną, przyciągającą uwagę grafikę, krótkie, łatwe do zapamiętania hasła i taki design całości, by zachęcał i intrygował, a nie przytłaczał. Dlatego baw się kolorami i obrazami, jednocześnie pamiętając o złotej zasadzie: mniej znaczy lepiej, zwłaszcza obecnie, gdy minimalizm i prostota święcą triumfy.

Na koniec jeszcze jedna, ale ważna cecha dobrej reklamy. Musi być dopasowana do odbiorców, ale też profilu firmy. Warto zdecydować się więc na elementy, które nawet podświadomie działają na ludzi. Przykładowo, prowadząc firmę z ubrankami dla dzieci, możesz zdecydować się na reklamę w jasnych, radosnych i pastelowych kolorach, która zachwyci rodziców.

 

Reklama w internecie

Pierwszą i najbardziej rozpowszechnioną obecnie formą reklamy, o której chcielibyśmy wspomnieć, jest reklama w internecie. Bannery, wyskakujące okienka, kampanie w social mediach - to wszystko wręcz zalewa nas każdego dnia, oferując produkty i usługi, po które moglibyśmy chcieć sięgnąć.

Reklama w internecie musi być jednak dobrze przygotowana i powinna działać kompleksowo: w formie zarówno strony internetowej, prezentującej szczegółowo ofertę, jak i w formie krótkich, atrakcyjnych i wnoszących coś pozytywnego do życia odbiorców spotów w social mediach. Warto postawić na estetykę i wideo, gdyż jest obecnie stanowczo chętniej oglądane niż statyczne obrazy. Dzięki temu bardziej zainteresujesz odbiorców, a także twoje reklamy - i produkty - lepiej zapadną im w pamięć. W efekcie chętniej po nie sięgną.

 

Reklama zewnętrzna

Drugim rodzajem reklamy, który bardzo chętnie jest stosowany, jest reklama zewnętrzna. Cieszy się ona popularnością ze względu na możliwość stosowania jej w przestrzeni miejskiej, co oznacza, że dociera do bardzo wielu osób, należących do różnych grup odbiorców. Jej skuteczność polega także na przyciąganiu uwagi wszędzie tam, gdzie ludzie wręcz potrzebują bodźców, na przykład w miejscach o dużym natężeniu ruchu, gdzie czekają na przejazd w długich korkach.

Jeśli chcesz poznać ją bliżej, albo wybrać dla siebie inne rodzaje reklamy, które będą odpowiadać profilowi twojej firmy, agencja reklamowa Poznań przygotowała dla ciebie cały szereg możliwości. Sprawdź je wszystkie!

 

Kołdra na zimę - jaką wybrać w Szczecinie?

Czym jest tytuł wykonawczy i egzekucyjny?

WhitePress Prawa