Reklamy świetlne stanowią obecnie standardowy element wizualny krajobrazu miejskiego. Znajdują się na budynkach, przystankach i specjalnych konstrukcjach. Można je spotkać w wielu miejscach. Ich głównymi zadaniami jest przekazanie informacji i zachęcenie do skorzystania z oferty zaprezentowanej na nośniku. Poznaj nowoczesne reklamy świetlne LED oraz ich najważniejsze zastosowania.
Reklama świetlna – co to jest?
Technologia LED opiera się na elementach elektronicznych emitujących światło. Zachodzi w nich bezpośrednie przekształcenie energii elektrycznej w światło. Diody LED są energooszczędne i wydajne, dlatego obecnie są chętnie stosowane w różnych branżach wykorzystujących oświetlenie. Reklama LED to nic innego jak użycie diod elektroluminescencyjnych do wyświetlenia obrazu. Dzięki temu nabiera on wielu zalet, które prezentujemy poniżej. Głównym motywem, który skłania inwestorów do wykupowania reklam LED, jest fakt, iż nośniki te są wyjątkowo skuteczne.
Najważniejsze zalety LED w reklamie
Do zalet LED, które sprawiają, że tablice świetlne są doskonałymi nośnikami w reklamie, należy zaliczyć dobrą widoczność bez względu na porę dnia i pogodę. Reklama LED jest czytelna wieczorem, w nocy, w czasie deszczu itd. Nie niszczy się pod wpływem oddziaływania warunków atmosferycznych. Przez długi czas wygląda tak, jakby była świeżo wyprodukowana. Jest widoczna nawet z dużej odległości. Ponadto daje możliwość użycia intensywnych, wyrazistych kolorów. To sprawia, że efekty i walory wizualne reklamy LED-owej są bez porównania efektywniejsze niż tradycyjne formy takie jak plakaty czy bannery. Sprawdzają się znacznie lepiej niż standardowe sposoby przyciągnięcia uwagi potencjalnych odbiorców.
LED-y są także rozwiązaniem ekologicznym. Oszczędzają środowisko naturalne, nie generują dużych ilości śmieci i nie czerpią wiele energii elektrycznej.
Reklama świetlna LED – zastosowania
Z uwagi na wyjątkową odporność na działanie czynników zewnętrznych, w tym atmosferycznych, reklamy świetlne sprawdzają się przede wszystkim jako zewnętrzne nośniki informacji o marce. Mogą być umieszczone na dowolnej powierzchni obiektów, a także na specjalnych konstrukcjach. Reklama świetlna na budynku to przede wszystkim miejsce przykuwające uwagę i informujące o firmie, produktach bądź usługach. Przedsiębiorca ma do wyboru różne kształty, kolory i rodzaje tablic LED. Mogą to być pojedyncze litery lub napisy, szyldy lub większe formaty.
Jeśli chodzi o lokalizację, reklamy LED najczęściej spotyka się w miejscu często odwiedzanym przez przechodniów lub kierowców. Dużą skutecznością charakteryzuje się też inne rozwiązanie. Polega ono na tym, że świecące szyldy kierują klienta bezpośrednio do miejsca wykonywania działalności. Ta metoda sprawdza się wtedy, gdy chcesz wyróżnić swoją firmę wśród innych dostępnych w pobliżu. Wszystko zależy od tego, czy w pobliżu znajduje się konkurencja, lub czy łatwo jest znaleźć Twój lokal. Jeśli nie wiesz, który rodzaj nośnika powinieneś wybrać, skontaktuj się z profesjonalną firmą zajmującą się projektowaniem i produkcją reklam świetlnych.
Źródło: https://bigan.pl/oferta/oznakowanie-lokali-uzytkowych-dla-firm/
Czy opłaca się korzystać z wyświetlacza LED – reklama dla firm
Przedsiębiorcy cenią sobie reklamy świetlne nie tylko ze względu na ich wysoką skuteczność, ale też z uwagi na niską cenę. Standardowa reklama LED jest nie tylko tania w produkcji, ale też niedroga w utrzymaniu. Zawdzięcza to zastosowaniu diod LED, które nie wymagają dużo prądu i mogą działać bezawaryjnie przez długi czas. Jedynym wydatkiem związanym z używaniem reklam LED-owych jest utrzymanie ich w dobrym stanie. W tym celu należy czyścić ich powierzchnię z zanieczyszczeń, które utrudniają odczytanie treści. W związku z tym trzeba zaznaczyć, że eksploatacja takich reklam nie wiąże się z wysokimi kosztami.
Nowoczesne nośniki reklam – wyświetlacze LED to jeden z najważniejszych czynników sprzyjających rozwojowi biznesu. Użyj ich, by poprawić rozpoznawalność Twojej marki i zwiększyć grono odbiorców. Inwestycja w dobrze zlokalizowane reklamy świetlne LED to inwestycja w lepszą widoczność i przyszłość Twojej firmy.