Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

namiot
Reklama pneumatyczna obejmuje szereg nośników wypełnionych powietrzem, które przyciągają wzrok odbiorców, a także nadają inny ton marce. Zrywają z pompatycznym tonem, nadając jej nieco lekkości. Żywe kolory wprawiają wszystkich w dobry nastrój i wywołują pozytywne emocje. Możesz je wykorzystać środku, jak i na zewnątrz. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości. Co jeszcze powinieneś wiedzieć, by zmienić oblicze Twojej marki i nadać nowy wymiar instytucji?

 

 

 

 

 

 

Reklama pneumatyczna daje wiele możliwości aranżacyjnych. Rynek eventowy zasypie Cię mnogością inwestycji. Możesz wybrać te nośniki, które najlepiej prezentują Twoją ofertę. Do wyboru masz skydancerów, bramy startowe, balony reklamowe, a nawet namioty pneumatyczne. W ten sposób możesz stworzyć okazałe stanowisko promocyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb. Podczas projektowania warto uwzględnić również inne czynniki. Oto kilka z nich:

  • Kto jest grupą docelową?
  • Co chcę ofiarować konsumentom?
  • W jakim wydarzeniu będę uczestniczyć?
  • Jakie są moje cele?
  • Jakie emocje chcę wywołać?

Odpowiedzi na te pytania ułatwią podjęcie decyzji związanych z ustawieniem i odpowiednim doborem sprzętu.

 

Reklama pneumatyczna pomaga w edukacji

Dmuchane nośniki reklamy takie jak ekrany pneumatyczne z powodzeniem mogą być wykorzystane przez instytucje kultury podczas letnich festiwali czy placówki oferujące półkolonie. Rewelacyjnie sprawdzą się również jako kino pod chmurką w ciepłe wieczory. Poruszające dzieła filmowe dostosowane do konkretnej grupy wiekowej wspomogą prawidłowy rozwój młodzieży. Wspólne oglądanie  wartościowych filmów połączone z dyskusją może okazać się doskonałą lekcją, które pomoże młodym ludziom stawić czoła w wielu trudnych sytuacjach.

Dwustronne ekrany to świetne narzędzie do prowadzenia angażujących kampanii społecznych. Mogą z niego korzystać zarówno instytucje, jak i przedsiębiorcy. Marki, które uwrażliwiają ludzi na ważne kwestie, są lepiej ocenione przez konsumentów. Wzbudzają większe zaufanie, co bezpośrednio przekłada się na ich pozycję na rynku. A Ty co zrobiłeś do tej pory dla społeczeństwa?

 

Dmuchana reklama - sposób na humorystyczną kampanię promocyjną

Windymany, czyli postacie tańczące na wietrze, oraz Hallo Man - machający skydancer - to nośniki reklamy, które nadają wesoły charakter kampaniom reklamowym. Zarówno dzieci, jak i dorośli, chętnie robią sobie z nimi zdjęcia. Niektóre z nich trafiają następnie do sieci. W ten sposób marka dociera do większej grupy odbiorców. To jedna z najlepszych metod zakorzenienia marki w umysłach konsumentów. Na dodatek bezpłatna.

Reklamy bazujące na pozytywnych emocjach i żarcie są o wiele bardziej skuteczne od tych poważnych. Zastanów się, co mogłoby rozbawić Twoją grupę docelową. Następnie dopasuj do tego odpowiedniego windymana, który zachęci wszystkich do świetnej zabawy. Całość doskonale uzupełnią słodycze firmowe z Twoim logo. To co, kiedy rozpoczynamy ucztę w Twoim mieście lub salonach sprzedaży?

 

Balony pneumatyczne - reklama, która zaprasza do podróży

Balon z nadrukiem większości kojarzy się z podróżą. Możesz go wykorzystać nie tylko do promowania usług transportowych czy biur podróży. Wykorzystaj Twoją kreatywność i pokaż potencjalnym klientom inny wymiar wojaży. Może to być np. odkrywanie tajemnic marki. Zaproś ich do udziału w grze terenowej, stwórz aplikację lub zorganizuj konkurs, którego celem będzie reklamowanie firmy w różnych częściach świata. Możliwości jest wiele. A Ty co zaproponujesz?

 

Podsumowanie: Reklama pneumatyczna - reklama, która zmieni oblicze Twojej marki i nada nowy wymiar instytucjom

Reklama pneumatyczna to prawdziwe źródło inspiracji. Pozwala wyjść poza tradycyjne schematy i stworzyć angażującą kampanię. W ten sposób możesz przekonać do Twojej marki więcej konsumentów oraz zwiększyć zasięg podejmowanych inicjatyw. Ekrany pneumatyczne z Twoim logo mogą promować brand, a przy okazji stać się częścią kampanii społecznych lub programów edukacyjnych dla młodzieży. To również propozycja dla instytucji, które mogą poszerzyć ofertę kulturalno-turystyczną.

Balony helowe, bramy startowe, butelki czy namioty z nadrukiem wypełnione powietrzem rewelacyjnie sprawdzą się podczas różnego rodzaju imprez masowych, w tym targów branżowych. Dzięki nim ekspozycja nabierze weselszy ton. Stanie się bardziej atrakcyjna i zwróci na siebie uwagę większej liczby uczestników. Dmuchane nośniki pozwalają wyróżnić się z tłumu, subtelnie promując markę. A Ty, na którą formę reklamy się zdecydujesz?

 

 

WhitePress Prawa