Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Wizytówka to niezbędne akcesorium w każdej firmie, szczególnie w przypadku mobilnych pracowników, którzy często spotykają się z klientami. Poniżej znajdziesz garść podpowiedzi, które pomogą Ci odpowiednio przygotować się do zamówienia wizytówek.

Wizytowka

Wizytówka - podstawa wyposażenia Twojej firmy

Wizytówki są mocno zakorzenione w biznesowym środowisku. Towarzyszą nawiązywaniu nowych znajomości, nie tylko wśród potencjalnych klientów. Umożliwiają oszczędność czasu - nie musisz już poświęcać go na dyktowanie numeru telefonu lub adresu email. Ten podręczny kartonik pomieści wszystko, czego potrzebujesz. Zadrukujesz  go treścią zależną od swoich potrzeb - także numerem nip i adresem firmy. Pomoże Ci to np. podczas podawania danych do faktur. Na podstawie wizytówek można w dużej mierze określić, w jakiej branży działa dane przedsiębiorstwo. Przedstawiciele sektora artystycznego z reguły mają bardziej odważne wzory, które przykuwają uwagę. Z kolei prawnicy czy inne zawody tzw. zaufania publicznego zazwyczaj stawiają na stonowane, minimalistyczne projekty.

 

Zadbaj o wydruk wizytówek i wyróżnij swoją firmę!

W pierwszej kolejności określ rodzaj papieru oraz kształt. Większość klientów wybiera zazwyczaj prostokątny format, który zmieści się np. w portfelu. Jeżeli zależy Ci na tym, aby zrobić dobre wrażenie - dopasuj projekt do możliwości oferowanych przez drukarnię. Użycie hot-stampingu może stanowić jeden z elementów, które pomogą Ci wyróżnić się ze swoją wizytówką na tle innych. W zależności od rodzaju wizytówki możesz zdecydować, czy wolisz wykończenie matowe lub błyszczące. Niektóre drukarnie oferują też wizytówki pokryte laminatem sof-touch, który zgodnie z sugestywną nazwą jest wyjątkowo przyjemny w dotyku. Każda drukarnia ma inne metody zdobień - warto dopytać o dostępne możliwości, na podstawie których będziesz mógł stworzyć niepowtarzalny i wyjątkowy wydruk. Zapoznaj się z garścią wskazówek, które powinny ułatwić Ci stworzenie wyjątkowych wizytówek dla Twojej firmy pod adresem: coloursfactory.pl/wizytowki-porady-i-inspiracje.

 

Dobre praktyki w zakresie projektowania wizytówek, które zapadną w pamięć

Jeśli jesteś dopiero na etapie przygotowywania projektu takich wizytówek, warto zastanowić się nad tym, jak je wyróżnić, aby miały szansę na długo zagościć w pamięci odbiorców. W ostatnim czasie jedną z takich praktyk jest postawienie na geometryczne kształty. W połączeniu z intensywnymi kolorami możesz liczyć na wyrazisty efekt, który na długo zapadnie w pamięci. W opozycji do tego wariantu są minimalistyczne, czarno-białe wizytówki. Dobrą praktyką jest też wprowadzenie do wydruku gradientu. Dzięki niemu nawet skromny projekt nabierze pazura i stworzy unikalny efekt. Jeżeli Twoja firma ma starannie opracowany brandbook i posługuje się identyfikacją wizualną, koniecznie przekaż te wytyczne projektantowi. Na tej podstawie będzie mógł stworzyć odpowiednie projekty takich wizytówek, które będą zgodne z duchem Twojej marki.

Teraz, kiedy wiesz już, jak wyróżnić swoje wizytówki, nie pozostaje Ci nic innego, jak przystąpić do poszukiwań odpowiedniej drukarni. Bogata oferta materiałów i uszlachetnień powinna dodatkowo urozmaicić Twój projekt. na początku przetestuj kilka opcji, albo poproś o próbki - na tej podstawie będziesz w stanie uzyskać pożądany efekt, który na pewno zapadnie w pamięci odbiorców!

WhitePress Prawa