Wykonywanie swoich zawodowych obowiązków z własnego domu wydaje się całkiem miłą wizją. Prócz odpowiedniego nastawienia, własnej motywacji i koncentracji warto zainwestować w sprzęt poprawiający komfort pracy.
Domowe zacisze jest przestrzenią, w której najczęściej po pracy odpoczywamy, relaksujemy się i zacieśniamy rodzinne i towarzyskie więzi. Zdarzają się jednak sytuacje, których w dobie epidemii nie brakuje, że wszelkie zawodowe obowiązki i swoją pracę musimy przenieść do domu. Home office stał się koniecznością dla pracowników wielu sektorów i nie wygląda na to, by szybko nas opuścił. Praca zdalna ma wiele plusów, nie musisz tracić czasu i pieniędzy na dojazd do pracy, czujesz większą swobodę, nie musisz dużo wcześniej zrywać się na dźwięk budzika, jeśli nie masz ochoty - nie musisz się szykować jak do wyjścia poza cztery ściany, koniec końców możesz pracować nawet w piżamie! Choć zalecamy jednak zadbać o codzienną rutynę i narzucić sobie w granicach rozsądku dyscyplinę w zakresie swojego wyglądu.
Wszelkie obowiązki zawodowe i służbowe przenoszą się do sieci - konferencje, spotkania, istotne rozmowy na najwyższym szczeblu mają miejsce właśnie przy użyciu internetu, wszelkich aplikacji pozwalających na wzajemne słyszenie i widzenie się.
Jednym z istotnych przedmiotów, w które polecamy Ci zainwestować są dobre słuchawki. Słuchawki do call center Platora wykorzystasz nie tylko w pracy telemarketingowej, ale także pracując jako konsultant biur obsługi klienta czy w sekcji helpdesk. Odpowiedni dobór słuchawek, których wielogodzinne noszenie będzie wiązało się z dużym komfortem pracy i wygodą użytkowania, nie jest taki skomplikowany. Warto zwrócić uwagę na kilka szczegółów:
Regulowany pałąk nagłowny powinien pozwolić Ci idealnie dopasować słuchawki do rozmiarów i kształtu Twojej głowy. Idealne dopasowanie jest wyznacznikiem komfortu długotrwałego użytkowania.
Podczas wyboru słuchawek zwróć uwagę na to, by nauszniki były duże i wygodne, a przy tym miękkie - mając je na uszach przez wiele godzin docenisz skóropodobne poduszeczki, które w razie konieczności w prosty sposób wyczyścisz, a które przyniosą Ci pełen komfort użytkowania.
Słuchawki nagłowne typu call center przydadzą się do pracy zdalnej także dla nauczycieli, szkoleniowców, wykładowców, wszystkich tych, dla których w dużej mierze zakres obowiązków to rozmowa z innymi, prowadzenie wykładów, zajęć, lekcji, szkoleń czy prowadzenie rozmów z kontrahentami. Idealne słuchawki powinny posiadać elastyczne i wytrzymałe ramię mikrofonu, które będzie elastyczne i będzie pozwalało na dopasowanie mikrofonu względem ust bez ryzyka uszkodzenia lub złamania ramienia. Sam mikrofon powinien posiadać opcję redukcji szumów pochodzących z zewnątrz - wyeliminowanie niepożądanych dźwięków z otoczenia poprawi komfort rozmowy lub przemowy i wpłynie na pozytywny odbiór przekazywanych treści.
Idealne słuchawki powinny odznaczać się lekkim designem i wytrzymałością pozwalającą na całodzienny komfort wykonywanej pracy. Ergonomia narzędzi do pracy jest niezwykle istotna!
Wielogodzinne używanie słuchawek może przynieść niepożądane skutki dla Twojego słuchu. Ochrona przed szokiem akustycznym powinna być pierwszorzędnym wymaganiem podczas poszukiwań odpowiedniego sprzętu do pracy. Technologia eliminująca wysokie poziomy hałasu w słuchawkach sprawi, że Twoja praca będzie w pełni bezpieczna także dla Twojego zdrowia.
Zwykłe słuchawki nie oferują dobrej jakości dźwięku. Dla lepszego odsłuchu wybierz takie, które wykorzystują szerokopasmową jakość dźwięku.