Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

cos
Internet w obecnych czasach daje nieograniczone możliwości, dlatego też większość przedsiębiorców, decyduje się przenieść tam swoją działalność. Sklepy internetowe cieszą się ogromną popularnością, co skutkuje wzmożoną konkurencją, o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Skutecznym sposobem, na zwiększenie widoczności witryny jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego- SEO. Na czym to dokładnie polega i jak to zrobić?.

 

Co zyskamy dzięki pozycjonowaniu sklepu internetowego?

Wielu początkujących przedsiębiorców, zastanawia się jak skutecznie wypromować swój e-sklep. Niezwykle pomocne okazuje się wówczas SEO dla sklepu internetowego. Zwykle utożsamiamy te działania, jedynie z wysoką pozycją w wyszukiwarce Google. Jednak okazuje się, że pozycjonowanie sklepu internetowego niesie za sobą o wiele więcej korzyści. Do najważniejszych z nich możemy zaliczyć:

• znaczące wzmocnienie pozycji naszej marki, na rynku w którym operujemy

• kreowania profesjonalnego i godnego zaufania wizerunku sklepu

• znaczny wzrost rozpoznawalności marki

• znaczny wzrost konwersji w sklepie

• zwiększenie się liczby klientów

• odpowiednia promocja naszego sklepu internetowego

Wszystkie wyżej wymienione korzyści, są możliwe do osiągnięcia, ale należy pamiętać, by pozycjonowanie przeprowadzić zgodnie ze specyfiką danej branży, czyli tej w której nasz sklep internetowy ma odnieść sukces.

 

Jak pozycjonować sklep internetowy?

To pytanie pojawia się w głowach wielu początkujących e-przedsiębiorców.Jeśli więc chcemy by nasza witryna zaistniała w sieci, a jednocześnie się tam utrzymała, warto skorzystać z pomocy specjalistów w zakresie optymalizacji stron- specjalistów SEO. Nie oznacza to, że nie możemy zabrać się za to sami, we własnym zakresie. My również, dzięki odpowiednim narzędziom i wiedzy, możemy podjąć efektywne działania. Jak więc pozycjonować sklep internetowy?. Oto kilka wskazówek:

 

Optymalizacja strony

To pierwszy krok w stronę odpowiedniego pozycjonowania SEO. Oznacza to, że musimy odpowiednio wybrać platformę, a także odkładnie zaplanować strukturę. Powinniśmy zawrzeć podział na kategorie, podkategorie i podstrony. Pamiętajmy, że musi być ona czytelna i przejrzysta. Zadbajmy też o odpowiedni opis produktów. Nie powielajmy opisów producenta, może to przynieść odwrotne skutki do zamierzonych. Nie bójmy się używać nagłówków od H1-H6. Są one pozytywnie odczytywane przez algorytm Google, a także tworzą profesjonalny wygląd strony, co jest dużym plusem wśród klientów. Kolejnym krokiem powinno być stworzenie systemu linkowania wewnętrznego. Chodzi o to, by opis konkretnego produktu, zawierał link np. do produktu podobnego. Pamiętajmy, o wydzieleniu sekcji komentarzy.

 

Słowa kluczowe

Ich odpowiedni dobór ma ogromne znaczenie w przypadku pozycjonowania słów kluczowych. Możemy skorzystać z ogólnie dostępnego Planera Słów Kluczowych Google, który jest narzędziem niezwykle pomocnym, a także bezpłatnym. W przypadku e-sklepów, słowa kluczowe powinny odpowiadać konkretnym kategoriom, produktom lub charakterystycznym nazwom. Jednak nie przywiązujmy się do raz dobranych słów kluczowych, muszą być one stale analizowane i uaktualniane, pod względem tego co w wyszukiwarkę wpisują użytkownicy.

 

Meta opisy

Meta opisy, mimo że wciąż niedoceniane mają ogromne znaczenie, w przypadku pozycjonowania sklepu internetowego. Interesujący opis, przyciągnie uwagę klienta, więc pamiętajmy by przygotować indywidualny, dla każdej z podstron. Pamiętajmy też o nich, w przypadku wprowadzania do sklepu grafiki. Ona również powinna być opatrzona meta opisem, w którym powinny znaleźć się odpowiednie słowa kluczowe. Pojawią się one wówczas w wynikach wyszukiwania Google grafika i będą zawierać odnośnik do naszego sklepu.

 

Szybkość strony

Szybkość ładowania się strony, to jeden z tych parametrów, na które czuły jest algorytm Google, ale także klienci. Długość ładowania przekraczająca 5 sekund, skutecznie zniechęca. Nawet najlepiej zoptymalizowana strona, może przestać generować ruch ze względu na jej powolność. Z pomocą dostępnych narzędzi jak np. Google Analytics albo Page Speed Insights, możemy zweryfikować to, jak szybko ładuje się nasza strona, a także podjąć odpowiednie działania naprawcze.

Szczegóły na temat pozycjonowania twojego sklepu internetowego znajdziesz tutaj.

 

cos
Internet w obecnych czasach daje nieograniczone możliwości, dlatego też większość przedsiębiorców, decyduje się przenieść tam swoją działalność. Sklepy internetowe cieszą się ogromną popularnością, co skutkuje wzmożoną konkurencją, o jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Skutecznym sposobem, na zwiększenie widoczności witryny jest więc pozycjonowanie sklepu internetowego- SEO. Na czym to dokładnie polega i jak to zrobić?.

 

Co zyskamy dzięki pozycjonowaniu sklepu internetowego?

Wielu początkujących przedsiębiorców, zastanawia się jak skutecznie wypromować swój e-sklep. Niezwykle pomocne okazuje się wówczas SEO dla sklepu internetowego. Zwykle utożsamiamy te działania, jedynie z wysoką pozycją w wyszukiwarce Google. Jednak okazuje się, że pozycjonowanie sklepu internetowego niesie za sobą o wiele więcej korzyści. Do najważniejszych z nich możemy zaliczyć:

• znaczące wzmocnienie pozycji naszej marki, na rynku w którym operujemy

• kreowania profesjonalnego i godnego zaufania wizerunku sklepu

• znaczny wzrost rozpoznawalności marki

• znaczny wzrost konwersji w sklepie

• zwiększenie się liczby klientów

• odpowiednia promocja naszego sklepu internetowego

Wszystkie wyżej wymienione korzyści, są możliwe do osiągnięcia, ale należy pamiętać, by pozycjonowanie przeprowadzić zgodnie ze specyfiką danej branży, czyli tej w której nasz sklep internetowy ma odnieść sukces.

 

Jak pozycjonować sklep internetowy?

To pytanie pojawia się w głowach wielu początkujących e-przedsiębiorców.Jeśli więc chcemy by nasza witryna zaistniała w sieci, a jednocześnie się tam utrzymała, warto skorzystać z pomocy specjalistów w zakresie optymalizacji stron- specjalistów SEO. Nie oznacza to, że nie możemy zabrać się za to sami, we własnym zakresie. My również, dzięki odpowiednim narzędziom i wiedzy, możemy podjąć efektywne działania. Jak więc pozycjonować sklep internetowy?. Oto kilka wskazówek:

 

Optymalizacja strony

To pierwszy krok w stronę odpowiedniego pozycjonowania SEO. Oznacza to, że musimy odpowiednio wybrać platformę, a także odkładnie zaplanować strukturę. Powinniśmy zawrzeć podział na kategorie, podkategorie i podstrony. Pamiętajmy, że musi być ona czytelna i przejrzysta. Zadbajmy też o odpowiedni opis produktów. Nie powielajmy opisów producenta, może to przynieść odwrotne skutki do zamierzonych. Nie bójmy się używać nagłówków od H1-H6. Są one pozytywnie odczytywane przez algorytm Google, a także tworzą profesjonalny wygląd strony, co jest dużym plusem wśród klientów. Kolejnym krokiem powinno być stworzenie systemu linkowania wewnętrznego. Chodzi o to, by opis konkretnego produktu, zawierał link np. do produktu podobnego. Pamiętajmy, o wydzieleniu sekcji komentarzy.

 

Słowa kluczowe

Ich odpowiedni dobór ma ogromne znaczenie w przypadku pozycjonowania słów kluczowych. Możemy skorzystać z ogólnie dostępnego Planera Słów Kluczowych Google, który jest narzędziem niezwykle pomocnym, a także bezpłatnym. W przypadku e-sklepów, słowa kluczowe powinny odpowiadać konkretnym kategoriom, produktom lub charakterystycznym nazwom. Jednak nie przywiązujmy się do raz dobranych słów kluczowych, muszą być one stale analizowane i uaktualniane, pod względem tego co w wyszukiwarkę wpisują użytkownicy.

 

Meta opisy

Meta opisy, mimo że wciąż niedoceniane mają ogromne znaczenie, w przypadku pozycjonowania sklepu internetowego. Interesujący opis, przyciągnie uwagę klienta, więc pamiętajmy by przygotować indywidualny, dla każdej z podstron. Pamiętajmy też o nich, w przypadku wprowadzania do sklepu grafiki. Ona również powinna być opatrzona meta opisem, w którym powinny znaleźć się odpowiednie słowa kluczowe. Pojawią się one wówczas w wynikach wyszukiwania Google grafika i będą zawierać odnośnik do naszego sklepu.

 

Szybkość strony

Szybkość ładowania się strony, to jeden z tych parametrów, na które czuły jest algorytm Google, ale także klienci. Długość ładowania przekraczająca 5 sekund, skutecznie zniechęca. Nawet najlepiej zoptymalizowana strona, może przestać generować ruch ze względu na jej powolność. Z pomocą dostępnych narzędzi jak np. Google Analytics albo Page Speed Insights, możemy zweryfikować to, jak szybko ładuje się nasza strona, a także podjąć odpowiednie działania naprawcze.

Szczegóły na temat pozycjonowania twojego sklepu internetowego znajdziesz tutaj.

 

Polecamy

To trzeba opatentować! Prawne aspekty ochrony pomysłów.

 

NEWSLETTER

Zgadzam się na Polityka prywatności