Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

cold calling
Czym jest cold calling? Jest to jedna z najstarszych metod promocji produktów czy telemarketingu. Mimo kontrowersyjności metody, firmy nie chcą rezygnować z cold call, a możliwość włączenia usługi cold calling do pracy firmy sprawia, że na technikę patrzy się z nowej perspektywy.

 

 

 

Podstawowe zasady sprzedaż na zimno

Cold calls mogą przynieść owoce, jeśli podczas ich wykonywania będziesz przestrzegał pewnych zasad:

  • musisz wykonać dużo połączeń, co najmniej odpowiadających średniej w terenie;
  • plan połączeń powinien być realizowany przez cały dzień, a nie w ostatniej godzinie;
  • zachęca się do stosowania rytmicznego rozkładu połączeń, np. 50/10, 30/5 lub podobnych;
  • rozmowa powinna być prowadzona według scenariusza;
  • należy niezwłocznie określić możliwości finansowe potencjalnych klientów;
  • personel powinien zrozumieć, że wysoki odsetek odmów jest normalny.

 

Skuteczność sprzedaż na zimno (cold call'ów)

Tak jak ludzie mogą być sceptycznie nastawieni do zimnych telefonów, ta metoda promocji nadal jest stosowana, co oznacza, że ma sens. W rzeczywistości jest to prawda, oczywiście nie zawsze zimne telefony są głównym powodem wyboru danej usługi, ale ponieważ jest to przede wszystkim reklama, prędzej czy później większość klientów zapamiętuje otrzymaną ofertę i znajduje własny sposób na kontakt z organizacją.

 

Dzwonienie z Voiptime Cloud

System Call Center pozwala na prowadzenie usługi cold calling prawidłowo, co z pewnością doprowadzi do zwiększenia bazy klientów. Dzwonienie przez Voiptime Cloud to jakościowy i skuteczny sposób informowania o swoim produkcie lub usłudze wszystkich potencjalnych klientów, którzy byliby zainteresowani Twoją ofertą. Menedżerowie Twojej firmy pracują zgodnie ze skryptami tworzonymi indywidualnie dla konkretnych zadań i mogą dać świetny start Twojemu produktowi.

Oprogramowanie do cold callingu jest zaprojektowane tak, aby działało na kilka sposobów. Pracownicy będą pracować ze wszystkimi grupami klientów według wbudowanych procesów biznesowych. Sprawdzone techniki sprzedaży zwiększają skuteczność zimnych rozmów.

Jednak mimo wszystkich technicznych zalet cold callingu klientów z wykorzystaniem nowoczesnych technik, nie należy zapominać, że sukces zależy w dużej mierze od motywacji pracownika. Praca z zimną bazą jest procesem trudnym emocjonalnie, a częste odrzucenia mogą zdemoralizować nawet najbardziej pozytywną i aktywną osobę. Dlatego oprócz wprowadzania urządzeń technicznych nie należy zapominać o stosowaniu różnych technik motywacyjnych.

Oprogramowanie call center w chmurze to połowa sukcesu Twojej firmy, reszta zależy od Twoich pracowników i samego produktu. Oczywiście cechy oprogramowania i jego zgodność z wymaganiami dzisiejszych menedżerów będą decydowały o komforcie pracowników, a w konsekwencji o efektywności ich pracy.

 

Totalizator Sportowy współpracuje z Salesforce i Cloudity

WhitePress Prawa