Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Widnieją na szybach, samochodach, meblach lub są wręczane klientom w formie gadżetu reklamowego. Naklejki, bo o nich mowa to doskonała forma promocji firmy. Coraz więcej właścicieli firm decyduje się na druk naklejek, które w bardzo atrakcyjny sposób promują daną działalność.

 

 

Naklejki, jako dobra forma reklamy

Do długopisów, magnesów, smyczy, kubków i wiele innych gadżetów reklamowych z wielkim przytupem dołączają naklejki –https://www.viperprint.pl/naklejki. Raz naklejone, pozostają w tym samym miejscu na długi czas, a dzięki temu, że są tworzone z wytrzymałych materiałów, mimo upływu lat nadal prezentują się tak samo rewelacyjnie. Firmy decydują się na różne formy użycia naklejek jako formy reklamy. Są nimi m.in.:

  • naklejki na podłogę,

  • naklejki na ścianę,

  • naklejki na samochód,

  • naklejki 3D.

 

To oczywiście nie wszystkie rodzaje naklejek dostępnych na rynku. Jest ich znacznie więcej, a każda z form to skuteczna forma reklamy. Doskonałą formą promocji są naklejki, które można nakleić na szybę samochodu firmowego. Zazwyczaj pracownicy firmowym autem poruszają się po całym mieście, dzięki czemu istnieje duża szansa, że na reklamę każdego dnia zwróci uwagę wielu przechodniów i kierowców. W samym biurze naklejki przykleić można na ściany, meble czy podłogę, zarówno w biurach pracowników, jak i w pomieszczeniach, w których goszczeni są klienci firmy. Może znajdować się na nich logo firmy, bądź jej hasło reklamowe. Wśród klientów firm dużym zainteresowaniem cieszą się zwykłe naklejki nacinane bądź te wypukłe (3D). Można wręczyć je klientowi jako dodatek do zakupu podczas jego wizyty w siedzibie firmy, a jeśli wysyłamy produkty klientom za pomocą kuriera, naklejki można także naklejać na paczki.

 

Co powinno znaleźć się na naklejce promującej firmę?

Aby naklejka była skuteczną formą reklamy, należy zawrzeć na niej informacje dotyczące firmy. Na naklejkach ściennych, podłogowych lub tych w formie oklein meblowych możemy pozwolić sobie na zamieszczenie dość wielu informacji takich jak: nazwa firmy, logo, adres, dane kontaktowe, rodzaj świadczonych usług. Na naklejkach nacinanych zazwyczaj mieści się wyłącznie logo i dane kontaktowe jak np. adres strony internetowej. Projekt naklejki warto stworzyć samodzielnie. Gotowe szablony mogą być powielane przez wiele firm, a projekt stworzony samodzielnie będzie jedyny w swoim rodzaju i będzie wyróżniał się na tle innych.

Aby naklejka przykuła uwagę potencjalnych klientów, musi być ona atrakcyjna wizualnie. Co może przyciągnąć uwagę klientów? Mogą być to kolory, chwytliwe hasło czy logo firmy. Dopiero późnej zwracają oni uwagę na to, czego ona dotyczy i zapoznają się z jej treścią. Niestety, tę formę promocji firmy zaczyna stosować coraz to większa ich liczba. Nie warto więc powielać pomysłów innych, lecz stworzyć coś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju. Tylko oryginalne naklejki wyróżnią się wśród setek innych. Choć naklejki to skuteczna forma reklamy, to podczas ich projektowania należy zwrócić uwagę na każdy detal, ponieważ odpowiednio zaprojektowane mogą przyciągnąć do firmy wielu nowych klientów. W tym przypadku trzeba wykazać się kreatywnością i pomysłowością, bo efekt jest zdecydowanie wart wysiłku! Mając już gotowy projekt, zostaje wyłącznie wybór drukarni. Warto postawić na tę, która stawia na nowoczesne rozwiązania i stale się rozwija. Wydruki takich drukarni to często małe dzieła sztuki!

 

Czym są Kadrowe Środy organizowane przez Centrum Szkoleń Verte?