Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Fortnite jest niezwykle popularną grą internetową, a jedną z jej głównych zalet jest możliwość skorzystania z trybu kreatywnego. Daje on graczom szerokie pole do popisu, co pozwala uniknąć rutyny podczas rozgrywek, prócz tego można też wykorzystać stworzoną mapę do celów marketingowych.

Fortnite

Jak powstają dedykowane mapy Fortnite?

Tryb kreatywny jest dostępny dla wszystkich graczy w Fortnite i można z niego korzystać na dowolnym urządzeniu. Dla graczy to narzędzie ułatwiające tworzenie własnych scenariuszy – twórca sam wymyśla przygody i wyzwania, ma wpływ na wygląd i klimat mapy, jak również poziom trudności jej przejścia. To nie tylko urozmaica rozgrywki, ale i pozwala na zaprojektowanej samodzielnie mapie zarabiać, bo zbudowaną wyspę można opublikować dla pozostałych użytkowników i jeśli bardzo spodoba się ona innym, autor otrzymuje honorarium za swój udział w rozwoju gry.

Wyspę mogą odwiedzać wszyscy znajomi i to od twórcy zależy, kto otrzyma prawo do budowania albo edycji mapy. Kody najlepszych map z trybu kreatywnego są stale aktualizowane i można je sprawdzić m.in. na stronie producenta gry oraz na forach dla graczy. Mapy są pogrupowane według określonych kategorii, co ułatwia ich wyszukiwanie, podawane są też od razu ich kody.

 

Jak można zarobić na dedykowanych mapach Fortnite?

Bycie twórcą map Fortnite w trybie kreatywnym to nie jedyny sposób, aby zarobić na graniu. Dedykowane mapy są także świetnym narzędziem marketingowym dla marek, które chciałyby dotrzeć do najmłodszych grup konsumentów – gracze są ogromną społecznością i to promocja w grze wideo ma znacznie większe szanse na sukces niż reklama w tradycyjnym medium. Agencja beloud specjalizuje się w kampaniach gamingowych, a jednym z najczęściej wykorzystywanych tytułów jest właśnie Fortnite.

Dedykowana mapa projektowana jest tak, by w atrakcyjny sposób zaprezentować daną markę i zainteresować nią graczy. Reklama może być krótkoterminową aktywacją albo rozbudowaną kampanią promocyjną, w zależności od potrzeb klienta. Do współpracy często zapraszani są popularni twórcy oraz influencerzy, którzy pomagają stworzyć dedykowaną mapę i biorą udział w rozgrywkach razem ze swoimi fanami. Atrakcyjność wydarzenia podnoszą dodatkowo konkursy dla graczy odwiedzających mapę.