Wysokie ceny wynajmu lokali biurowych sprawiają, że coraz więcej przedsiębiorców poszukuje alternatywnych rozwiązań. Wirtualne biuro to nowoczesne usługi dla firm, które pozwalają korzystać z prestiżowego adresu w znacznie niższej cenie. Jak zatem wybrać wirtualne biuro? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz najlepszą ofertę dla swojego biznesu.
Wirtualne biuro - dlaczego warto skorzystać z nowoczesnego rozwiązania dla firm?
Wirtualne biuro to możliwość wynajęcia adresu siedziby firmy w atrakcyjnej cenie. Dzięki innowacyjnej usłudze przedsiębiorcy mogą zarejestrować działalność gospodarczą w US, GUS, ZUS, KRS bez wysokich kosztów wynajmu lokalu biurowego i wyposażenia. Wirtualny adres siedziby to także zwiększone możliwości promocji i pozyskiwania klientów na lokalnym rynku, wyższa pozycja strony internetowej w wyszukiwarkach oraz korzystne interpretacje podatkowe. Wirtualne biuro Warszawa oferuje również dodatkowe usługi dla firm w atrakcyjnej cenie, które można dopasować do indywidualnych potrzeb. Biuro wirtualne pozwala rozwijać działalność gospodarczą bez dużych nakładów finansowych dzięki wsparciu specjalistów z zakresu księgowości, prawa administracyjnego, gospodarczego i podatkowego oraz atrakcyjnej lokalizacji siedziby firmy.
Jak wybrać wirtualne biuro?
Rosnąca popularność wirtualnych biur sprawia, że na rynku pojawia się coraz więcej firm oferujących wynajem adresu do rejestracji. Czym się kierować wybierając e-biuro? Przede wszystkim warto sprawdzić lokalizację. Dlaczego to takie ważne? Zgodnie z obowiązującymi przepisami wirtualne biuro jest legalnym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, ale pod wskazanym adresem musi być faktycznie prowadzona działalność gospodarcza. Oznacza to, że pod wirtualnym adresem musi znajdować się lokal spełniający kryteria pomieszczenia biurowego, w którym przechowywane są dokumenty klientów. Adres do rejestracji w opuszczonym magazynie, na działce budowlanej czy lokalu mieszkalnym do generalnego remontu jest dość często stosowaną praktyką, ale w takich przypadkach urząd skarbowy może odmówić rejestracji działalności gospodarczej pod wirtualnym adresem. Lokalizacja wirtualnego biura jest bardzo ważnym elementem również ze względu na kwestie wizerunkowe, dlatego warto wybrać prestiżową lokalizację siedziby firmy. Dodatkowo, w przypadku konieczności osobistego spotkania z klientem, atutem będzie wynajem sali konferencyjnej w atrakcyjnej dzielnicy Warszawy. Przedsiębiorcy prowadzący spółkę lub planujący rozszerzenie działalności gospodarczej powinni zwrócić uwagę na możliwość obsługi korespondencji firmowej. W świetle przepisów prawnych prowadzenie firmowej korespondencji jest warunkiem zarejestrowania spółki cywilnej, komandytowej, akcyjnej czy spółki z o.o. pod wirtualnym adresem.
Dodatkowe usługi wirtualnego biura
Prestiżowy adres do rejestracji firmy w Warszawie to jeden z najważniejszych kryteriów wyboru wirtualnego biura, ale warto również zwrócić uwagę na usługi dodatkowe takie jak: wirtualny sekretariat, usługi księgowe, obsługa prawna, doradztwo podatkowe, pomoc w rejestracji spółek czy wynajem sali konferencyjnej. Wirtualne biuro w Warszawie oferuje atrakcyjne pakiety usług dla firm, które można dopasować do indywidualnych potrzeb i modyfikować wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. Pakiety dla firm pozwalają korzystać z usług na najwyższym poziomie w najniższej cenie na rynku. Dodatkowym atutem jest profesjonalna obsługa, różne możliwości kontaktu z doradcami oraz możliwość zawierania umów drogą elektroniczną.
Wirtualne biuro to nowoczesne usługi dla przedsiębiorców, który umożliwiają znaczne obniżenie kosztów firmowych, warto jednak pamiętać o kilku zasadach podczas wyboru wirtualnego adresu dla swojego przedsiębiorstwa.