Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Strona internetowa dla przedsiębiorstwa musi być przede wszystkim czytelna i zachęcająca użytkowników do interakcji. W przeciwnym razie nie spełni swojej funkcji marketingowej oraz nie będzie w stanie przyczyniać się do poprawy wizerunku przedsiębiorstwa. A zatem już na etapie tworzenia stron www warto przygotować też strategię marketingową – to przydatne, aby witryna spełniała kluczowe założenia reklamowe i miała przełożenie na realizowane cele marketingowe. Co jednak w sytuacji, kiedy strona biznesowa została wykonana nieprawidłowo? Rozwiązaniem jest jej modernizacja. Zobacz, kiedy warto się zdecydować.

Modernizacja Strony Internetowej

W jakich sytuacjach potrzebna jest modernizacja strony internetowej?

Pamiętaj, że Twoja strona biznesowa musi realizować kluczowe założenia strategii marketingowej. Jeśli tego nie robi, to oznacza, że coś w międzyczasie poszło nie tak np. podczas projektowania i wdrażania witryny.

A zatem kiedy możesz pomyśleć o kompleksowej modernizacji stron internetowej? Zrób to, jeśli:

  • strona wolno się ładuje,
  • grafiki na podstronach nie wyświetlają się prawidłowo,
  • design jest przestarzały i niedostosowany do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa,
  • strona nie prezentuje aktualnej oferty firmy,
  • występują problemy z aktualizacją oprogramowania.

W ramach prac modernizacyjnych warto uwzględnić też usunięcie zbędnych wtyczek na stronie. Zdarza się, że właściciele firm bez doświadczenia instalują je w nadmiernej ilości, a to skutkuje znacznym spowolnieniem działania serwisu.

Zdecyduj się na modernizację witryny internetowej, jeśli widzisz, że strona nie przekłada się na zwiększenie poziomu sprzedaży usług i produktów. Kiedy dodatkowo występują problemy z jej pozycjonowaniem – odpowiedź jest prosta – potrzebujesz pełnej modernizacji!

Pamiętaj, że prawidłowo wykonana modernizacja strony internetowej powinna być poprzedzona audytem. Tylko wtedy eksperci będą w stanie określić, w jakim zakresie należy przeprowadzić działania, aby umocnić pozycję witryny w Google i dopasować ją do założeń marketingowych przedsiębiorstwa.

 

Jakie działania optymalizacyjne mogą przekładać się na widoczność strony www?

W ramach działań optymalizacyjno-modernizacyjnych na stronie internetowej firmy mogą zostać przeprowadzone różne czynności, które dotyczą zarówno typowo kwestii technicznych, jak i wizualnych.

Kontaktując się z ekspertami BaDra.Code, możesz otrzymać techniczne wsparcie w zakresie:

  • zredukowania liczby wtyczek zainstalowanych na stronie,
  • optymalizacji czasu ładowania podstron,
  • kompresji obrazów,
  • skrócenia kodu tak, aby był przejrzysty,
  • wyeliminowania błędów w działaniu funkcjonalności strony.

Warto też rozważyć zmianę wyglądu strony na prostszy, minimalistyczny. W ten sposób na serwerze znajduje się mniej mediów, a im mniej plików do załadowania, tym krótszy czas ładowania całej strony internetowej.

 

Ile kosztuje modernizacja strony internetowej?

Koszt kompleksowego zmodernizowania witryny www dla biznesu to wydatek od kilku tysięcy złotych wzwyż. W rzeczywistości całkowite koszty da się oszacować dopiero po ustaleniu wszystkich problemów na stronie. Na wydatki poniesione w ramach modernizacji wpłynie na pewno: 

  • czas, jaki eksperci poświęcą na analizę i wdrożenia, 
  • zakres przeprowadzonych prac, 
  • wielkość witryny.

Na wydatki rzutują też dodatkowe działania w ramach pakietu np. planowanie i tworzenie contentu na stronie, który będzie zoptymalizowany pod SEO.

WhitePress Prawa