Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Reklama zewnętrzna może realizować wiele celów marketingowych takich jak na przykład promowanie produktu lub usługi, a także budowanie świadomości marki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jako główne zalety tego formatu klienci wskazują szeroki zasięg oddziaływania, stosunkowo niski koszt produkcji przy wysokich nakładach, a także trudny do regulacji sposób w jaki reklama tego typu trafia do konsumentów, którzy nie mogą jej zwyczajnie wyłączyć, tak jak to się dzieje w przypadku kiedy trafiają na nią korzystając z internetu lub telewizji. Jest wiele rodzajów reklamy zewnętrznej z których tymi najbardziej rozpoznawalnymi są reklamy wielkoformatowe i billboardy, ale spróbujmy się przyjrzeć bliżej zdobywającym coraz większą popularność na rynku literom 3D.

 

Czym są litery 3D?

Litery 3D to jeden z najnowszych trendów w reklamie. Charakteryzują się bardzo przestrzennym kształtem i mogą być wykonane z przeróżnych materiałów - od papieru po metal, a nawet styrodur w zależności od sposobu wykorzystania zamawianego produktu.

Jeśli chodzi o zastosowanie, to świetnie się sprawdzą zarówno jako reklama zewnętrzna, szyld, ale i także element wystroju wnętrza, uatrakcyjniając swoją obecnością przestrzenie sklepowe, powierzchnie biurowe, eventy, a także w równym stopniu nasze domy lub mieszkania, stanowiąc integralny i bardzo efektowny element ich wystroju.

logo3d

Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel agencji reklamowej Grawerpix: "Nie da się nie zauważyć zwiększonego zapotrzebowania na zamówienia liter 3D. Zawsze jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami i branżowymi nowinkami, dlatego realizujemy zamówienia  na wersje podświetlane oraz nie podświetlane dowolnego logotypu, napisu lub wybranej grafiki dla wszystkich gabarytów".

 

Czym warto korzystać z tego formatu reklamy zewnętrznej?

Litery 3D z całą pewnością zwiększają widoczność firm oraz instytucji, nadając niepowtarzalny charakter miejscom w którym się one znajdują. Dodatkowo służą identyfikacji wizualnej produktów, koloryzują przestrzenie sklepowe, świetnie uzupełniają wystrój konferencji i mogą być także wspaniałym dodatkiem do naszych domów i mieszkań.

Statystyki jasno pokazują, że zarówno klienci firmowi jak i indywidualni coraz częściej decydują się na zakup liter 3D.

Obecnie nic nie wskazuje na to, aby ten trend miał ulec zmianie.

 

Terapia manualna, która uwolni Cię od bólu

WhitePress Prawa