Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

W sprzedaży wysyłkowej liczy się nie tylko kupowany produkt, ale również emocje, które towarzyszą momentowi otrzymania oraz otwierania paczki. Warto zatem zadbać o to, by była ona odpowiednio zapakowana co przekłada się na bezpieczeństwo przesyłki w transporcie oraz efekt wizualny. Jak zatem pakować sprzedawane produkty? Odpowiadamy.

 rozne rodzaje wypelniaczy do paczek

Jak pakować produkty w sprzedaży wysyłkowej?

Pakowanie produktów sprzedawanych wysyłkowo może odbywać się na różne sposoby, ponieważ wykorzystać można zarówno opakowania kartonowe, jak i foliopaki, czy papier pakowy. Ten ostatni sposób wbrew pozorom może być najlepszy, ponieważ pozwala nie tylko zoptymalizować koszty, ale również pakować przesyłki w estetyczny sposób. Oczywiście pakowanie papierem wymaga odpowiednich umiejętności i jest znacznie bardziej wymagające niż korzystanie z gotowych kartonów. Z drugiej jednak strony wykorzystując podajnik do papieru pakowego można nie tylko przyspieszyć i uprościć tę czynność, ale również zoptymalizować zużycie materiałów przeznaczonych do pakowania. W efekcie proces pakowania będzie wydajny, a paczki docierające do klientów estetycznie zapakowane, co przełoży się na wzrost zadowolenia z zakupów.

ekologiczne-opakowanie11.jpg

 

Dlaczego warto stosować wypełniacze do paczek?

W procesie pakowania paczek istotna jest nie tylko estetyka, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. Sprzedawane produkty są bowiem przewożone na znaczne odległości oraz uczestniczą w procesach sortowania, co stwarza ryzyko ich uszkodzenia. Istotne w tym przypadku staje się zatem odpowiednie pakowanie przesyłek, a zastosowany wypełniacz papierowy sprawi, że zawartość przesyłki będzie bezpieczna. Nie powinna być ona bowiem ruchoma, ponieważ zwiększa to ryzyko uszkodzenia w transporcie, a niektóre firmy kurierskie odmawiają przyjęcia paczek z ruchomą zawartością. Poza tym warto zwrócić uwagę na fakt, że stosując wypełniacze wysyłane produkty prezentują się znacznie bardziej atrakcyjnie, co pozwala stworzyć odpowiedni klimat przy otwieraniu przesyłki. W efekcie zadowolenie klienta rośnie, co może skłonić go do dokonania ponownych zakupów w tym samym sklepie.

wypelniacze-do-paczek1.jpg

Jak zoptymalizować koszty pakowania?

Mając świadomość, że wprowadzenie małych zmian w pakowaniu produktów pozwala zachwycić klienta otrzymaną przesyłką warto również wiedzieć, że w prosty sposób można zoptymalizować koszty pakowania. Umożliwia to zastosowanie papieru pakowego, który jest znacznie tańszy niż opakowania kartonowe, czy foliopaki. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich urządzeń, których przykładem może być dyspenser papieru można natomiast dodatkowo ograniczyć jego zużycie, co przekłada się na jeszcze niższe koszty jednostkowe pakowania przesyłki. Co więcej, papier pakowy to ekologiczne rozwiązanie, na co zwraca uwagę coraz większa liczba klientów. Stosując go można zatem zyskać miano firmy przyjaznej środowisku co długofalowo powinno przynieść zauważalne korzyści.

 

Podsumowując należy stwierdzić, że mała zmiana w pakowaniu przesyłek może przynieść naprawdę duże efekty. Zastosowanie ekologicznych wypełniaczy pozwala bowiem zmienić postrzeganie firmy oraz zachwycić klienta efektem przy otwieraniu dostarczonej paczki.