Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

LinkedIn
Portal internetowy LinkedIn nie należy do standardowych portali internetowych stworzonych do utrzymywania kontaktu z rodziną i przyjaciółmi. Już na powitalnej stronie LinkedIn określa sam siebie jako „społeczność specjalistów”. Czego można oczekiwać po takim portalu? Jakie są jego cele, co oferuje swoim użytkownikom i czy warto założyć konto Premium? Dzisiaj wspólnie odpowiadamy na te pytania w artykule.

 

 

 

 

Co oferuje platforma LinkedIn?

LinkedIn to portal społecznościowy skupiony wokół świata kontaktów zawodowych oraz biznesu. Na LinkedIn można znaleźć liczne oferty pracy z różnych dziedzin oraz kursy, dzięki którym możliwe jest udowodnienie posiadanym umiejętności. Użytkownicy posiadający bezpłatne konto mogą udostępnić informacje na swój temat w sposób przyjazny dla rekruterów i dodawać do grupy znajomych osoby, z którymi pracowali lub uczyli się na różnych szczeblach swojej ścieżki zawodowej. Portal ma pomagać w kreowaniu pozycji eksperta poprzez zarządzanie tożsamością zawodową i uczestniczenie w sieci związanej z zajmowanym stanowiskiem.

 

Rodzaje kont na LinkedIn

Portal LinkedIn oferuje wiele różnych rodzajów kont dedykowanych dla różnych użytkowników. Podstawowe, bezpłatne konto Basic może założyć zarówno osoba indywidualna, jak i firma. Umożliwia ono dostęp do kontaktów, przeglądanie ogłoszeń, odbierania i odpisywanie na wiadomości prywatne czy budowanie profilu zawodowego.  Premium Sales Navigator stanowi konto idealne dla sprzedawców oraz marketingowców. Dzięki niemu możliwe jest śledzenie sprzedaży, a także zapisywanie klientów oraz ich wyszukiwanie. Konto Premium Recruiter Lite jest dedykowane do pracowników HR oraz rekruterów. Umożliwia ono nieograniczoną możliwość wyświetlania profili i sugestie zorientowane na rekrutację odpowiednich kandydatów. Premium Career stanowi dobrą opcję dla osób, które aktywnie poszukują pracy. Pracownicy HR mogą polecać użytkowników Premium Career, ale korzyści płynące z tego rozszerzenia to również możliwość korzystania z kursów video w zasobach LinkedIn Learning i wysyłania wiadomości do rekruterów. Możliwość zdobywania nowej wiedzy w LinkedIn Learning jest otwarta także dla właścicieli firm z profilem Premium Business. To konto ma na celu kreowanie wizerunku firmy i umożliwia m.in. nieograniczony dostęp do wyświetlania profili innych użytkowników, analizowanie wyników i wysyłanie większej ilości wiadomości.

 

Co daje konto LinkedIn Premium?

W zależności od konkretnego rodzaju, konto LinkedIn Premium daje szereg różnych możliwości, których pozbawieni są użytkownicy z kontem podstawowym. Dzięki rozszerzeniom Premium możliwe jest konkretne sprecyzowanie swojej roli w społeczności LinkedIn i stuprocentowe wykorzystanie potencjału tego portalu. Użytkownicy Premium zyskują przede wszystkim na świetnym profilowaniu – dodatkowe funkcje są dostępne w pakiecie najbardziej odpowiadającym preferencjom samego użytkownika. Dzięki temu praca z portalem LinkedIn staje się szybsza, przyjemniejsza i dużo bardziej nieograniczona. Konto Premium jest inaczej oznaczane na portalu, a przez to – bardziej prestiżowe. Dodatkowo daje ono możliwości związane z bardziej precyzyjnym wyszukiwaniem, które w wielu wypadkach jest kluczowe.

 

Tekst powstał we współpracy z
agencją Performance Marketing Get Noticed Agency Specjalizującą się w Google Ads, Social Ads oraz SEO

LinkedIn
Portal internetowy LinkedIn nie należy do standardowych portali internetowych stworzonych do utrzymywania kontaktu z rodziną i przyjaciółmi. Już na powitalnej stronie LinkedIn określa sam siebie jako „społeczność specjalistów”. Czego można oczekiwać po takim portalu? Jakie są jego cele, co oferuje swoim użytkownikom i czy warto założyć konto Premium? Dzisiaj wspólnie odpowiadamy na te pytania w artykule.

 

 

 

 

Co oferuje platforma LinkedIn?

LinkedIn to portal społecznościowy skupiony wokół świata kontaktów zawodowych oraz biznesu. Na LinkedIn można znaleźć liczne oferty pracy z różnych dziedzin oraz kursy, dzięki którym możliwe jest udowodnienie posiadanym umiejętności. Użytkownicy posiadający bezpłatne konto mogą udostępnić informacje na swój temat w sposób przyjazny dla rekruterów i dodawać do grupy znajomych osoby, z którymi pracowali lub uczyli się na różnych szczeblach swojej ścieżki zawodowej. Portal ma pomagać w kreowaniu pozycji eksperta poprzez zarządzanie tożsamością zawodową i uczestniczenie w sieci związanej z zajmowanym stanowiskiem.

 

Rodzaje kont na LinkedIn

Portal LinkedIn oferuje wiele różnych rodzajów kont dedykowanych dla różnych użytkowników. Podstawowe, bezpłatne konto Basic może założyć zarówno osoba indywidualna, jak i firma. Umożliwia ono dostęp do kontaktów, przeglądanie ogłoszeń, odbierania i odpisywanie na wiadomości prywatne czy budowanie profilu zawodowego.  Premium Sales Navigator stanowi konto idealne dla sprzedawców oraz marketingowców. Dzięki niemu możliwe jest śledzenie sprzedaży, a także zapisywanie klientów oraz ich wyszukiwanie. Konto Premium Recruiter Lite jest dedykowane do pracowników HR oraz rekruterów. Umożliwia ono nieograniczoną możliwość wyświetlania profili i sugestie zorientowane na rekrutację odpowiednich kandydatów. Premium Career stanowi dobrą opcję dla osób, które aktywnie poszukują pracy. Pracownicy HR mogą polecać użytkowników Premium Career, ale korzyści płynące z tego rozszerzenia to również możliwość korzystania z kursów video w zasobach LinkedIn Learning i wysyłania wiadomości do rekruterów. Możliwość zdobywania nowej wiedzy w LinkedIn Learning jest otwarta także dla właścicieli firm z profilem Premium Business. To konto ma na celu kreowanie wizerunku firmy i umożliwia m.in. nieograniczony dostęp do wyświetlania profili innych użytkowników, analizowanie wyników i wysyłanie większej ilości wiadomości.

 

Co daje konto LinkedIn Premium?

W zależności od konkretnego rodzaju, konto LinkedIn Premium daje szereg różnych możliwości, których pozbawieni są użytkownicy z kontem podstawowym. Dzięki rozszerzeniom Premium możliwe jest konkretne sprecyzowanie swojej roli w społeczności LinkedIn i stuprocentowe wykorzystanie potencjału tego portalu. Użytkownicy Premium zyskują przede wszystkim na świetnym profilowaniu – dodatkowe funkcje są dostępne w pakiecie najbardziej odpowiadającym preferencjom samego użytkownika. Dzięki temu praca z portalem LinkedIn staje się szybsza, przyjemniejsza i dużo bardziej nieograniczona. Konto Premium jest inaczej oznaczane na portalu, a przez to – bardziej prestiżowe. Dodatkowo daje ono możliwości związane z bardziej precyzyjnym wyszukiwaniem, które w wielu wypadkach jest kluczowe.

 

Tekst powstał we współpracy z
agencją Performance Marketing Get Noticed Agency Specjalizującą się w Google Ads, Social Ads oraz SEO

Strona 2

Rejestracja i zmiana danych spółki w Krajowym Rejestrze Sądowym za pośrednictwem nowej platformy – Portalu Rejestrów Sądowych.

Części do TIR-ów – na jakich producentów warto postawić?