Prowadzisz własny biznes w branży gastronomicznej i zastanawiasz się, jak skutecznie go wypromować? Zainwestuj w kubki szklane z nadrukiem, które z czasem zaczną pracować na rozwój marki, a Ty będziesz mógł generować pierwsze zyski. Oryginalny nadruk przez długi czas pozostanie w pamięci gości i przyczyni się do budowania zaufanego grona wokół niej. Sprawdź, jakie metody zdobienia kubków reklamowych wziąć pod uwagę i dlaczego nadruk na powierzchni kubka to konieczność.
Kubki z nadrukiem dla gastronomii – hit czy kit?
W ostatnim czasie mogliśmy zaobserwować rosnące zainteresowanie kubkami reklamowymi wśród właścicieli lokali gastronomicznych. Nie od dziś przecież wiadomo, że ten drobny detal potrafi przynieść multum korzyści, a co ciekawe – nie tylko finansowych. Dotychczas przedsiębiorcy stawiali jednak raczej na ekologiczne kubki wynosowe, na których umieszczali ciekawy nadruk i logo firmy. My jednak uważamy, że nadeszła idealna pora na zmiany! Metody zdobienia kubków reklamowych można śmiało wykorzystać w gastronomii i stworzyć unikalne naczynie, które zachwyci gości odwiedzających Twój lokal. Bez względu na to czy prowadzisz restaurację, czy kawiarnię – użytkowane na co dzień kubki szklane powinny posiadać nadruk.
Zapewne zastanawiasz się teraz, czy płatna promocja w social mediach nie będzie wystarczająca. I tak, i nie! Gadżety reklamowe – w tym wypadku kubki z nadrukiem, to doskonała okazja, by pokazać się szerszemu gronu odbiorców. Branża gastronomiczna ma to do siebie, że w dobie social mediów, goście wprost uwielbiają chwalić się, w jakim miejscu byli i co zamówili. Warto wziąć specyfikę gastronomii pod uwagę i podążyć śladem obowiązujących na obecną chwilę trendów. Instagram to najlepszy sposób dotarcia do nowych klientów. Nawet jeśli Ty tego nie zrobisz, możesz mieć pewność, że uczynią to Twoi stali goście.
Zamów tutaj wyjątkowe kubki szklane z nadrukiem – https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-szklane/.
Kubek z nadrukiem w gastronomii – jakie kubki reklamowe wybrać?
Zaawansowane technologicznie metody zdobienia kubków reklamowych pozwalają nam obecnie bawić się kolorami i nadrukami. Nie pozostaje zatem nic innego, jak wykorzystać dane możliwości i stworzyć ponadczasowy gadżet reklamowy, którego nikt nie przeoczy. Od czego rozpocząć projektowanie kubków? Przede wszystkim od wybrania idealnego kształtu, który będzie wygodny w użyciu. Pamiętaj, że to właśnie Twoi klienci będą z nich korzystać. Dobrze byłoby zatem przemyśleć każdy detal!
Gdy ten etap będziesz mieć już za sobą, zwróć szczególną uwagę na materiał wykonania. Gastronomia rządzi się własnymi prawami. Nowe kubki szklane muszą być odporne na uszkodzenia mechaniczne, zwłaszcza że każdego dnia będą narażone na działanie wysokiej temperatury. Szkło hartowane w tym wypadku to najlepszy wybór.
Metody zdobienia kubków reklamowych – techniki, które warto wybrać
Nadeszła najwyższa pora, by wreszcie poruszyć kwestię, jaką są popularne metody zdobienia kubków. Jako że kubki szklane stanowią tani i skuteczny nośnik promocji marki, dobrze byłoby zdecydować się na nadruk, który nie tylko nada zaprojektowanym kubkom ekskluzywny charakter, ale również nie straci swoich kolorów na skutek nieustannego mycia w zmywarce. Co możemy zatem zaproponować? Kubki szklane wręcz proszą się o wykorzystanie wyjątkowej technologii Sensitive Touch. Polega ona na dokładnym piaskowaniu powierzchni naczynia, dzięki czemu możemy uzyskać efekt wklęsłego zdobienia. Ten delikatny szczegół zachwyci nawet najbardziej wymagających klientów, zwłaszcza jeśli dodatkowo połączysz go z Cristal Touch. Drobny kryształek umieszczony tuż nad logo zrobi ogromną furorę – to pewne.
Kubki szklane prezentują się też dobrze w połączeniu z kalkomanią organiczną, która daje ciekawy efekt zdjęć i rastrów. Urozmaicone logo nie powinno zatem przysporzyć zbyt wielu trudności. Jeśli masz natomiast ochotę na odrobinę szaleństwa, wybierz ręcznie malowane ranty i złote akcenty. Jak widać, możliwości jest multum!