Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

gadżety
Gadżety firmowe z logo są szeroko stosowane w celu promowania firmy, kreowania jej wizerunku oraz wzbudzania lojalności klientów. Mimo niewielkiego rozmiaru mogą odgrywać ogromną rolę. Jednak, żeby faktycznie realizowały wspomniane cele, trzeba je starannie przygotować. Ważne jest na przykład, by zaprojektować ładne i czytelne logo, którym będą znakowane. Jak to zrobić?

 

 

 

 

Gadżety reklamowe, a powierzchnia na logo

Pierwsza ważna rzecz, to ustalenie, jakie gadżety reklamowe będą znakowane logo firmy. Koszulki z nadrukiem, torby, plecaki albo opaski na oczy – mają różną wielkość i w związku z tym, będzie można na nich umieścić logo innej wielkości. Najpierw ustal więc, ile miejsca będziesz mieć na swoje znakowanie. Im mniejsze będzie logo, tym bardziej powinno być proste.

 

Ładne i czytelne logo na gadżety firmowe – na co zwrócić uwagę?

Kiedy już wiesz, jakiej wielkości logo musisz przygotować, możesz zabrać się do projektowania. Na logo może składać się sam znak, znak z napisem lub sam napis. Jeśli masz naprawdę niewiele miejsca do dyspozycji, najlepiej będzie posłużyć się samym znakiem, bo napis może być nieczytelny. Jeżeli jednak możesz sobie pozwolić na większe logo, to weź pod uwagę następujące kwestie:

  • Znak firmowy – bardzo ważnym elementem logo jest symbol reprezentujący firmę. Powinien być dobrze przemyślany i prosty. Niech wywołuje konkretne skojarzenia i będzie łatwy do zapamiętania. Spróbuj wymyślić znak, który łatwo będzie narysować z pamięci każdemu, kto go zobaczy (świetnym przykładem jest na przykład logo Apple albo Pumy).
  • Kolor – wybierz dobrze widoczne kolory. Powinny być spójne z całą oprawą wizualną Twojej firmy. Ważne jest, by nie było ich zbyt dużo. Jeden, dwa, maksymalnie trzy wystarczą. Im więcej barw, tym trudniej o czytelność.
  • Tekst – zastanów się jaką treść chcesz umieścić w logo (czy w ogóle chcesz) i wyraź ją w możliwie najkrótszy sposób. Logo to nie opis firmy, tylko jej znak rozpoznawczy – pamiętaj o tym. Tutaj mniej znaczy więcej.
  • Fonty – Kiedy już masz swoje hasło, czas na dobór fontów pasujących do znaku. Wybierz prosty krój liter. Muszą być dobrze widoczne i czytelne. Dobre logo ma w sobie maksymalnie dwa rodzaje fontów.

 

Gadżety reklamowe wysokiej jakości

Gadżety reklamowe z logo powinny odznaczać się naprawdę wysoką jakością. Warto więc zamówić je w firmie, która przykłada wagę do detali i sama produkuje swoje gadżety. Dotyczy to zwłaszcza ubrań z nadrukiem. Na przykład firma Wib z Białegostoku oferuje szycie gadżetów takich jak koszulki, polary czy torby wraz ze znakowaniem różnego rodzaju – od nadruku po haft komputerowy. Dobrej jakości gadżet z ładnym i czytelnym logo z pewnością spełni swoją funkcję.

 

gadżety
Gadżety firmowe z logo są szeroko stosowane w celu promowania firmy, kreowania jej wizerunku oraz wzbudzania lojalności klientów. Mimo niewielkiego rozmiaru mogą odgrywać ogromną rolę. Jednak, żeby faktycznie realizowały wspomniane cele, trzeba je starannie przygotować. Ważne jest na przykład, by zaprojektować ładne i czytelne logo, którym będą znakowane. Jak to zrobić?

 

 

 

 

Gadżety reklamowe, a powierzchnia na logo

Pierwsza ważna rzecz, to ustalenie, jakie gadżety reklamowe będą znakowane logo firmy. Koszulki z nadrukiem, torby, plecaki albo opaski na oczy – mają różną wielkość i w związku z tym, będzie można na nich umieścić logo innej wielkości. Najpierw ustal więc, ile miejsca będziesz mieć na swoje znakowanie. Im mniejsze będzie logo, tym bardziej powinno być proste.

 

Ładne i czytelne logo na gadżety firmowe – na co zwrócić uwagę?

Kiedy już wiesz, jakiej wielkości logo musisz przygotować, możesz zabrać się do projektowania. Na logo może składać się sam znak, znak z napisem lub sam napis. Jeśli masz naprawdę niewiele miejsca do dyspozycji, najlepiej będzie posłużyć się samym znakiem, bo napis może być nieczytelny. Jeżeli jednak możesz sobie pozwolić na większe logo, to weź pod uwagę następujące kwestie:

  • Znak firmowy – bardzo ważnym elementem logo jest symbol reprezentujący firmę. Powinien być dobrze przemyślany i prosty. Niech wywołuje konkretne skojarzenia i będzie łatwy do zapamiętania. Spróbuj wymyślić znak, który łatwo będzie narysować z pamięci każdemu, kto go zobaczy (świetnym przykładem jest na przykład logo Apple albo Pumy).
  • Kolor – wybierz dobrze widoczne kolory. Powinny być spójne z całą oprawą wizualną Twojej firmy. Ważne jest, by nie było ich zbyt dużo. Jeden, dwa, maksymalnie trzy wystarczą. Im więcej barw, tym trudniej o czytelność.
  • Tekst – zastanów się jaką treść chcesz umieścić w logo (czy w ogóle chcesz) i wyraź ją w możliwie najkrótszy sposób. Logo to nie opis firmy, tylko jej znak rozpoznawczy – pamiętaj o tym. Tutaj mniej znaczy więcej.
  • Fonty – Kiedy już masz swoje hasło, czas na dobór fontów pasujących do znaku. Wybierz prosty krój liter. Muszą być dobrze widoczne i czytelne. Dobre logo ma w sobie maksymalnie dwa rodzaje fontów.

 

Gadżety reklamowe wysokiej jakości

Gadżety reklamowe z logo powinny odznaczać się naprawdę wysoką jakością. Warto więc zamówić je w firmie, która przykłada wagę do detali i sama produkuje swoje gadżety. Dotyczy to zwłaszcza ubrań z nadrukiem. Na przykład firma Wib z Białegostoku oferuje szycie gadżetów takich jak koszulki, polary czy torby wraz ze znakowaniem różnego rodzaju – od nadruku po haft komputerowy. Dobrej jakości gadżet z ładnym i czytelnym logo z pewnością spełni swoją funkcję.

 

Strona 2

Certyfikat AEO - podstawowe zagadnienia

Drugie życie iPhone’a