Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Filmy reklamowe potrafią skutecznie przyciągnąć klientów. Nic dziwnego, że tym zagadnieniem interesuje się tak wielu właścicieli firm. Aby jednak materiał wideo okazał się skuteczny, konieczne jest odpowiednie zaplanowanie kampanii. Sprawdź, na czym polega ten proces i co warto wziąć pod uwagę, decydując się na animacje.

filmy reklamowe

Nie tylko produkcja filmów reklamowych — dobór kanałów marketingu

Zanim omówimy, jak powinny wyglądać skuteczne filmy reklamowe, musimy wspomnieć o doborze odpowiednich kanałów. Na etapie planowania kampanii konieczne jest zatem określenie, gdzie ma się znaleźć film promocyjny. Dla przykładu, może być to:
- firmowa strona internetowa,

- sieć reklamowa Google Ads,

- sieć reklamowa Facebook Ads,

- telewizja,

- kanały komunikacji influencerów, youtuberów itd.


Aby spoty reklamowe były skuteczne, musisz także określić grupę docelową. Planowanie targetowania jest podstawą i to od tego punktu trzeba rozpocząć marketing produktu lub usługi. Dzięki temu skupisz uwagę dokładnie tych odbiorców, do których kierujesz swój materiał. W zależności od informacji na temat potencjalnych klientów możesz również dobrać odpowiedni kanał marketingowy. Dla przykładu sieci reklamowa Google Ads oraz Facebook Ads pozwalają na niesamowicie precyzyjne targetowanie. W pracy animatorów kluczowe natomiast jest poznanie celu, jaki chcesz osiągnąć, publikując filmy promocyjne. Produkcja filmów reklamowych to bowiem proces, którego celem jest przede wszystkim korzyść dla Twojej firmy.


Spoty reklamowe i filmy promocyjne — zlecenie realizacji

Dobre studia produkcji animacji 2D oraz 3D na samym początku przeprowadzą z Tobą szczegółowy wywiad. Eksperci dowiedzą się dzięki temu, czego oczekujesz. Niedopuszczalne byłoby przejście do realizacji usługi bez zapoznania się z Twoimi oczekiwaniami. Następnie rozpoczyna się praca nad materiałem, który ma dotrzeć do pożądanych odbiorców. Na szczególną uwagę zasługuje firma: InfinityArt


W przypadku pracy nad materiałem pamiętaj o omówieniu z usługodawcą promocyjnych aspektów, takich jak między innymi:
tematyka i cel filmu,

- docelowa grupa odbiorców,

- preferowany styl grafiki oraz animacji,

- budżet, którym dysponujesz na filmy promocyjne.


Dzięki temu eksperci ze studia animacji będą wiedzieć, jakie techniki pracy wybrać do spotów reklamowych. W trakcie zlecania realizacji filmów promocyjnych bardzo ważna jest komunikacja między klientem oraz wykonawcą usługi. Pamiętaj również o tym, że możesz podzielić się z usługodawcą własnymi materiałami lub pomysłem na projekt. Jeżeli tego nie zrobisz, film promocyjny powstanie w całości na podstawie inwencji jego twórców. Możesz jednak być o to spokojny, gdy wybierzesz sprawdzone studio animacji 2D oraz 3D. Powodzenia!

WhitePress Prawa