Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

ofertowanie
Ofertowanie potencjalnych klientów jest jednym z najistotniejszych elementów skutecznej sprzedaży. Zagadnienie kiedy przygotować i przedstawić ofertę klientowi wymaga odrębnego omówienia. Sposób przygotowania i prezentacji oferty może mieć istotny wpływ na podjęcie decyzji przez potencjalnego klienta. W jaki sposób zatem skutecznie przedstawić ofertę aby mieć pewność, że nasz rozmówca ją otrzymał i zapoznał się? Z jakich narzędzi korzystać? O tym dowiesz się w tym artykule.

 

  

Ofertowanie klientów online

Moduł ofertowania online nie jest aż tak powszechny w systemach CRM dostępnych na rynku. Można za to znaleźć systemy ofertowania online, które nie są powiązane z zarządzaniem kontaktem i jego statusowaniem (tak popularnymi obecnie lejkami sprzedażowymi). Znalezienie kompleksowego rozwiązania jest zadaniem dość trudnym.

Moduł ofertowania online dostępny jest w nowym polskim systemie CRM ofertowanym w chmurze – SalesWizard.pl. Przyjrzyjmy się bliżej możliwościom tego rozwiązania.

 

Jak działa ofertowanie online w systemie SalesWizard?

Moduł ofertowania powiązany jest z modułem wewnętrznego Sklepu, w którym administrator systemu może zdefiniować własne produkty i usługi, które chce ofertować swoim kontaktom.

8rhyaXli99qrqgn

Tworzenie oferty w systemie przebiega podobnie jak zakup produktu w sklepie internetowym. Kolejne produkty dodawane są do koszyka i zamykane ofertą, która przypisywana jest do konkretnego kontaktu.

fg1aXx5xthyusdi

Oferta przekazywana jest potencjalnemu klientowi w postaci maila z linkiem umożliwiającym wejście na stronę www oferty, spersonalizowaną pod dany produkt lub usługę.

 

Prezentacja oferty w postaci strony www umożliwia:

- wypunktowanie produktów,

- przedstawienie ich cen częściowych lub całkowitej wartości oferty,

- dodanie zdjęć produktów do oferty,

- nawiązanie kontaktu z firmą lub handlowcem poprzez widgety kontaktowe (telefon lub e-mail).

Ponadto otwarcie oferty przez kontrahenta odnotowuje się w systemie, o czym informowany jest użytkownik nadający ofertę.

Wszystkie te funkcjonalności czynią ofertowanie w systemie CRM SalesWizard bardzo przyjaznym w użytkowaniu.

 

Generowanie umowy PDf do podpisu elektronicznego

Jeżeli dodatkowo ofertowanie ma się zakończyć podpisaniem umowy, system umożliwia dodanie do oferty generowanej i uzupełnionej o dane klienta, umowy. W przypadku dodatkowego wdrożenia podpisu elektronicznego (np. Autenti), użytkownik może od razu podpisać umowę z wykorzystaniem nowoczesnej technologii.

mq3b4yq1viscc3w

Jeżeli jesteś zainteresowany poznaniem systemu ofertowania online w CRM SalesWizard, wejdź na stronę i aktywuj bezpłatne demo.

RANKING NAJLEPSZYCH KAW ZIARNISTYCH 2022

Pułapki prawa medycznego – podobne nazwy umów.

WhitePress Prawa