Coraz więcej firm decyduje się na kampanie reklamowe za pośrednictwem wiadomości SMS. Uruchomienie takiej kampanii zajmuje niewiele czasu i okazuje się bardzo skuteczne, ponieważ statystyki wykazują, że ponad 90% wiadomości tekstowych jest odczytywanych praktycznie od razu po ich wysłaniu. W tym artykule dowiesz się, jak działają kampanie sms oraz dlaczego warto je wdrożyć.
Marketing bankowy a kampanie SMS
Kampanie SMS są powszechnie stosowaną praktyką. Korzysta z nich wiele przedsiębiorstw oraz instytucji. Z marketingiem SMS można spotkać się m.in. w przypadku banków. Większość z nas niejednokrotnie otrzymała na swój telefon wiadomość tekstową z ofertą kredytu na preferencyjnych warunkach lub z ofertą założenia nowego konta bankowego. Marketing SMS w przypadku banków jest bardzo skuteczną formą promocji, dlatego nikogo nie powinien dziwić fakt, że banki tam często decydują się na taką formę kampanii reklamowej. Skuteczny marketing SMS potrafi poprawić sprzedaż oraz poszerzyć bazę klientów.
Dlaczego warto zdecydować się na marketing SMS?
Kampanie reklamowe za pośrednictwem SMS charakteryzują się bardzo wysokim wskaźnikiem odczytu. Oznacza to, że większość osób otrzymujących takie wiadomości, odczytuje je oraz zapoznaje się z ich treścią. To z kolei może przełożyć się na wzrost zainteresowania daną usługą, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Ze względu na bardzo wysoki wskaźnik odczytu, marketing SMS jest niezwykle skuteczną formą promocji. Utworzenie kampanii SMS jest niezwykle łatwe i szybkie. Wystarczy skorzystać z gotowych narzędzi dostępnych w internecie, które umożliwiają dotarcie ze swoimi wiadomościami do wszystkich klientów, których posiadamy w swojej bazie. Warto dodać, że takie wiadomości dochodzą do wszystkich klientów w tym samym czasie.
Marketing SMS to bardzo popularny i skuteczny sposób informowania starych klientów o nowych promocjach oraz atrakcyjnych ofertach. Reklama za pośrednictwem SMS kosztuje stosunkowo niewiele, zajmuje mało czasu i pozwala dotrzeć do wielu osób w tym samym czasie.