Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Gazetki promocyjne sieci handlowych
Wszyscy znamy gazetki reklamowe z naszych ulubionych sklepów. Wiele z nich jednak nie prezentuje się najlepiej. Inne z kolei wprowadzają więcej zamieszania niż pożytecznych informacji. Dlatego warto się zastanowić, jak powinna wyglądać profesjonalna gazetka promocyjna dla firm handlowych.

 

 

 

 

 

Atrakcyjna szata graficzna

Promocje sieci handlowych mogą być mało skuteczne, jeśli zostaną przedstawione w nieatrakcyjny sposób. Gazetka LIDL na przykład kładzie duży nacisk na dobrej jakości zdjęcia i oprawę graficzną. Dzięki temu od razu przykuwa oko. Ważne jest także to, że LIDL gazetki, Media Markt itd. mądrze aranżują content wizualny z informacją. Dzięki temu unikają bałaganu, który przeszkadza w odbiorze.

 

Aktualne gazetki promocyjne

Gazetka Lewiatan, LIDL gazetka czy jakakolwiek inna poligrafia marketingowa w handlu musi być przede wszystkim zgodna z bieżącą ofertą sklepu. Zwłaszcza jeśli ten dysponuje wieloma promocjami, które często ulegają zmianom. Niestety, choć rzadko, zdarza się, że drukowane materiały za tym nie nadążają i zawierają mylące informacje. Tylko aktualne gazetki promocyjne sieci handlowych mogą przynieść realny skutek marketingowy. Chodzi w końcu o zachęcanie klientów do zakupów, prawda? Aktualne oferty i promocje w sklepach muszą więc być odzwierciedlone w treści, jaką przedstawiają najnowsze gazetki Biedronka na przykład.

 

Jakość drukowanych gazetek promocyjnych

Nie powinniśmy zapominać o jakości druku. Gazetka Delikatesy Centrum co prawda, jak i Biedronka gazetki są też dostarczane klientom w postaci plików elektronicznych, niemniej papierowych broszurek przy kasach nie brakuje. W gruncie rzeczy zdecydowana większość konsumentów właśnie w ten sposób dowiaduje się o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Słynie z tego choćby gazetka Lidla, która w całości promuje dekoracje świąteczne dostępne w danym sklepie zaraz przed Bożym Narodzeniem. Czy taka broszura powinna być wydrukowana w najtańszy sposób? Czy kiepski tusz i nietrwały papier pomogą dotrzeć do klienta? Raczej nie.

Oczywiście nie chodzi zaraz o to, aby każda gazetka Biedronka była drukowana w jakości ekskluzywnego katalogu. To byłoby wyjątkowo nieopłacalne, aczkolwiek stawianie na najgorszy papier i druk również nie należy do dobrych strategii. Gazetka LIDL w kończy czy Biedronka gazetka zostawiają za sobą pozytywne wrażenia i nie byłoby to możliwe, gdyby takie sieci handlowe operowały kiczem i brzydkim drukiem, prawda?

 

Paese. Witajcie w krainie piękna

WhitePress Prawa