Jeśli chcesz, by twoja firma wyróżniała się na tle konkurencji, a jej logo zapadło klientom w pamięć, potrzebujesz nowoczesnych gadżetów reklamowych. Zobacz, jakie trendy w reklamie dominują na rynku.
Dyskretna reklama na przedmiotach codziennego użytku
Jest wiele przedmiotów, których twoi klienci używają na co dzień. Bez zastanowienia sięgają po kubek, by wypić poranną kawę czy wieczorną herbatę. Biorą do ręki długopis, by zapisać ważny dla nich numer telefonu lub inną istotną informację. Korzystają z kubków termicznych, by mieć ciepły napój zawsze w zasięgu ręki. Dlaczego więc nie sprawić, by wszystkie te przedmioty były jednocześnie gadżetami reklamowymi? Wystarczy umieścić na nich firmowe logo i już anonimowy do tej pory długopis lub kubek będzie tym wyjątkowym, kojarzącym się z określonym produktem lub usługą. I co ważne – każdego dnia twój przyszły klient będzie patrzył na jedno i to samo logo, powoli i skutecznie się z nim oswajając. Kiedy przyjdzie pora zakupów, podświadomie wybierze twój produkt, bo będzie on dla niego bliski i znajomy.
Czy wiesz, że firmowe logo można umieścić także na ręczniku? Nowoczesne ręczniki z mikrofibry są lubiane za niską wagę i krótki czas schnięcia. Są stosunkowo małe, więc można je z powodzeniem zabierać w podróż. Coraz częściej firmy umieszczają na nich swoje logo, po czym wręczają je klientom lub pracownikom.
Reklama outdoorowa – nie tylko banery, szyldy i bilbordy
Reklama outdoorowa przeżywa prawdziwy rozkwit. To już nie tylko reklama wielkopowierzchniowa, przykuwająca wzrok rozwiązaniami graficznymi. To także oryginalne rozwiązania – reklama pojawia się na przedmiotach często używanych na… urlopie! Tu dobrym przykładem są dmuchane piłki plażowe – lekkie, tanie i sprawdzające się w różnych okolicznościach. Można takie piłki rozdawać uczestnikom różnorakich eventów letnich, mogą być wykorzystane jako dekoracja. A skoro przy letnich eventach jesteśmy – jeśli planujesz ustawić leżaki, na których będzie można przysiąść i odpocząć, pamiętaj, że na nich także jest bardzo dużo miejsca na logo twojej firmy! Ten sam leżak potencjalny klient może wykorzystać na urlopie. Wiele firm sponsoruje leżaki na plażach hotelowych w zamian za umieszczenie logo. Ty też możesz!
Nowoczesne gadżety reklamowe – elektronika na co dzień
Elektronika wkroczyła do naszych domów na dobre i nie wyobrażamy sobie bez niej życia. Nawet jeśli nie jesteś jej producentem, nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać ją do reklamowania Twojej firmy. Doskonale nadają się do tego celu drobne przedmioty codziennego użytku – pendrive i powerbank. W dobie smartfonów praktycznie każdy ma przy sobie powerbank. To zapasowa energia dająca poczucie bezpieczeństwa, nowoczesne smartfony bowiem mają to do siebie, że stosunkowo szybko się rozładowują. Dlatego możesz mieć pewność, że powerbank z logo twojej firmy będzie towarzyszył klientom każdego dnia. Podobnie pendrive. Może nie używamy go na co dzień, na pewno nie każdy to robi, ale dobrze jest mieć świadomość, że w razie potrzeby zawsze możemy z niego skorzystać. To małe urządzenie doskonale mieści się w każdej damskiej torebce lub męskiej saszetce. Nowoczesny wygląd podkreśli innowacyjny charakter twojej firmy i zbuduje jej pozytywny wizerunek.
Organizujesz event? Zadbaj o odpowiednią oprawę reklamową
Event lub targi branżowe wymagają specjalnej oprawy. Szczególnie na targach musisz zadbać o to, by wyróżnić się na tle konkurencji. Oprócz dużych banerów reklamowych i nieodłącznych chorągiewek zadbaj też o drobniejsze gadżety, na przykład opaski na rękę. Opaski przydają się w dwóch sytuacjach – jeśli impreza jest zamknięta i chcesz mieć pewność, że nie uczestniczy w niej nikt spoza listy gości lub jeśli chcesz choćby w przybliżeniu poznać liczbę uczestników wydarzenia. Zaletą bransoletek na rękę jest ich duża trwałość. Wodoodporne bransoletki sprawdzają się nawet na basenie. Nie da się jej zdjąć i przekazać drugiej osobie.
Oprócz bransoletek warto zadbać też o inne gadżety reklamowe: foldery, katalogi i wspomniane wyżej długopisy, kubki, powerbanki.
Balony – czy to dobra forma reklamy?
Balony to bardzo często wykorzystywany gadżet reklamowy. Sięga się po niego przy imprezach o charakterze rozrywkowym. Podobnie jak piłki plażowe, mogą być wykorzystane jako dekoracja, lub wręczone najmłodszym uczestnikom wydarzenia. Bardzo praktycznym rozwiązaniem są balony na patyku.
Zaletą balonów jest ich duży uniwersalizm. Na życzenie klienta balony produkowane są w dowolnych kolorach, umieszczone na nich logo jest zawsze doskonale widoczne. Nie da się przecenić roli balonów w reklamie, nie tylko zewnętrznej. Są postrzegane jako niezobowiązujący, niosący radość prezent, coś, co każdy lubi, nawet jeśli nie do końca ma odwagę sam przed sobą się do tego przyznać.
Jak podejść odpowiednio do kwestii rozliczania kosztów ciepła