Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

biznes
Umiejętne zarządzanie własnym wizerunkiem jest jednym z najbardziej istotnych elementów firmowego marketingu. Biznes to nie tylko produkt, usługa i oferta, ale przede wszystkim osoby które za nim stoją. To przez ich pryzmat firma postrzegana jest przez klientów, partnerów biznesowych i konkurencję. Warto zatem zadbać o to, by zdjęcia prezentowane na stronie firmowej, blogu czy kanałach społecznościowych były świadomym elementem wizerunkowej strategii.

 

 

 

Cele sesji wizerunkowej

Celem biznesowych sesji zdjęciowych jest poprawa jakości komunikacji wizerunkowej, wzmocnienie wiarygodności i podniesienie prestiżu firmy lub marki. Zdjęcia wizerunkowe mogą mieć różny charakter, ponieważ różnie definiujemy intencje i cele. Zdjęcia do CV mają pomóc w znalezieniu nowej pracy. Sesje biznesowe dla firm służą poprawie wizerunku firmy, wzmocnieniu go lub zbudowaniu od podstaw. Fotografia biznesowa może być więc postrzegana jako narzędzie do zarządzania wizerunkiem zgodnie z określonymi potrzebami.

 

Jak powinno wyglądać dobre zdjęcie biznesowe?

Zdjęcie biznesowe to nie tylko prezentacja cech fizycznych fotografowanej osoby. Fotografia biznesowa jest zbiorem licznych pozawerbalnych komunikatów, mających wpływ na odbiór i wymowę zdjęcia. Zdjęcie biznesowe mówi o tym kim jesteśmy i czym się zajmujemy. Dzięki przemyślanej mowie ciała czy odpowiedniej mimice może przekazywać pozytywne emocje, otwartość i zaangażowanie. Suma komunikatów płynących z dobrej fotografii biznesowej powinna byś spójna, wywoływać pozytywne odczucia i emocje.

 

Fotograf na sesję biznesową

Fotografa szukamy zwykle w ostatniej chwili, kiedy pilnie potrzebujemy zdjęć na LinkedIn, bloga czy powstającą właśnie nową stronę naszej firmy. Znalezienie fotografa nie jest trudne, jednak w fotografii biznesowej liczą się zupełnie inne umiejętności i kompetencje niż chociażby w fotografii ślubnej. Fotograf biznesowy powinien wykonywać dobre zdjęcia portretowe podpierając się znajomością standardów fotografii wizerunkowej o charakterze biznesowym, wiedzą z zakresu mowy ciała itd. Fotograf biznesowy Dariusz Kempny z Krakowa uważa ponadto, że fundamentem udanej sesji biznesowej jest dobra komunikacja na planie zdjęciowym, dzięki czemu osoby fotografowane nie posiadające doświadczenia w pozowaniu mają szansę zaprezentować się z jak najlepszej strony.

Profesjonalna fotografia biznesowa to świetna wizytówka i korzystna forma reklamy. Dobre zdjęcia pracują na nasz sukces 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

 

Szkolenia IPC dla specjalistów z branży elektronicznej

Ciekawe pomysły na prezent – zainspiruj się!

WhitePress Prawa