Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

transformacji cyfrowej
Od kilkunastu lat obserwujemy gwałtowne przyspieszenie w obszarze transformacji cyfrowej polskich firm. To proces, od którego nie ma już odwrotu. Globalizacja i wielokanałowość wymagają od osób decyzyjnych jeszcze większej innowacyjności i elastyczności. Wiele przedsiębiorstw podjęło decyzję o migracji do chmury, aby nie zostać w tyle za konkurencją. Czy aplikacje biznesowe oparte na technologii AI są w stanie w realny sposób wpłynąć na rozwój firmy i jej wyniki finansowe? Podpowiadamy!

 

Czym jest Microsoft Dynamics 365?

Microsoft Dynamics 365 to oprogramowanie stworzone z myślą o klientach biznesowych – firmach działających m.in. w branży handlu, produkcji czy budownictwa. Do najpopularniejszych modułów należą: Microsoft Dynamics 365 Finance, Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management, Microsoft Dynamics 365 Project Operations oraz Microsoft Dynamics 365 Commerce. Są to na tyle uniwersalne rozwiązania, że sprawdzą się w firmach o różnym profilu działalności. Można je bowiem modyfikować na wiele sposobów.

 

Aplikacje Microsoft Dynamics 365 to:

  • Efektywne zarządzanie finansami firmy

Moduł Microsoft Dynamics 365 Finance pozwala ujednolicić i zautomatyzować wiele procesów finansowych w firmie. Do najważniejszych możemy zaliczyć: obsługę faktur, tworzenie raportów, monitorowanie i prognozowanie wpływów i wydatków czy zarządzanie polityką kredytową i windykacyjną.

  • Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw

Moduł Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management pozwala na digitalizację łańcucha dostaw. Inwestując w to rozwiązanie, można szybciej reagować na zakłócenia na liniach produkcyjnych lub w transporcie. Moduł ten ułatwia także monitorowanie stanów magazynowych i planowanie przyszłych dostaw.

  • Wsparcie w sprzedaży i obsłudze klienta

Microsoft Dynamics 365 Commerce to moduł, który został stworzony z myślą o przedsiębiorstwach działających w branży e-commerce. Aplikacja pozwala na budowanie zaangażowania wśród użytkowników oraz partnerów biznesowych. Ułatwia zarządzanie promocjami, tworzenie lojalności zakupowej i maksymalizację konwersji. Dzięki wsparciu sztucznej inteligencji moduł Microsoft Dynamics 365 Commerce pomaga klientom docierać do produktów, które mogą im się podobać (bazując na dotychczasowych działaniach na stronie). To doskonałe wsparcie sprzedaży, które pozwala maksymalizować zyski z e-commerce. Moduł przeznaczony dla sklepów prowadzących działalność w internecie pozwala udoskonalić obsługę posprzedażową, wpływając pozytywnie na doświadczenie klienta.

 

Ale Microsoft Dynamics to także:

  • sposób na poprawę efektywności pracowników;
  • optymalizacja kosztów firmowych;
  • budowanie przewagi konkurencyjnej;
  • rozwijanie know-how organizacji;
  • odpowiedź na potrzeby kontrahentów i klientów;
  • i wiele więcej.

To narzędzie, które wspiera transformację cyfrową polskich firm, zbliżając je do poziomu zachodnich, innowacyjnych przedsiębiorstw. 

Artykuł powstał we współpracy merytorycznej z xplusglobal.com/pl/

Gadżety reklamowe w branży kobiecej

WhitePress Prawa