Z pozycji klienta system rezerwacji online jest bardzo wygodny i komfortowy. Dzięki temu przydatnemu narzędziu klient nie czeka w kolejce, nie musi wykonać czasem nawet kilkunastu połączeń telefonicznych, aby umówić się na wizytę, oraz może swobodnie bez pośpiechu dostosować właściwy termin i godzinę spotkania. Bez względu na branżę, jest to najwygodniejszy obecnie sposób ułatwiający rezerwację zarówno klientowi, jak i firmie. Sprawdźmy, na jakie korzyści systemu rezerwacji online może liczyć przedsiębiorca.
Zminimalizowanie nakładu pracy
Fryzjer, restaurator, właściciel pensjonatu lub hotelu, a nawet firmy oferujące prywatną opiekę medyczną — zasadniczo każdy przedsiębiorca może umieścić na swojej stronie internetowej kalendarz rezerwacji online. Największą korzyścią korzystania z narzędzia jest zminimalizowanie nakładu pracy personelu. Właściciel i pracownicy, zamiast odbierać setki telefonów z zapytaniem o dostępność rezerwacji w określonym terminie, mogą więcej czasu poświęcić na inne, równie ważne obowiązki. Osoba zainteresowana natomiast nie czuje się zniechęcona nieustannie zajętym numerem telefonu i nie szuka pomocy w innych miejscach, tylko komfortowo rezerwuje sobie termin spotkania z własnego komputera, lub smartfona w każdym miejscu na świecie.
Klient samodzielnie zapoznaje się z ofertą na stronie internetowej, a następnie rezerwuje usługę i termin najbardziej mu odpowiadające. Może również od razu dokonać płatności online za rezerwację. Kalendarz rezerwacji działa całą dobę przez 7 dni w tygodniu, co przekłada się na wygodę zarówno osób zainteresowanych, jak i pracowników. Jest to również oszczędność wynikająca z ograniczenia etatów, ponieważ elektroniczna recepcjonistka w postaci systemu rezerwacji online doskonale poradzi sobie z zadaniem.
Organizacja na najwyższym poziomie
Terminarze w wersji papierowej, lub ręcznie uzupełniane tabele rezerwacyjne w Excelu dawno odeszły do lamusa. Niezwykle intuicyjne narzędzie, jakim jest system rezerwacji online, zajmie się wszystkim. Na bieżąco kontroluje dostępność terminów, co przekłada się na porządek i ład organizacyjny. Nie ma tutaj miejsca na pomyłkę i zarezerwowania usługi, bądź pokoju hotelowego w terminie już wcześniej zarezerwowanym, ponieważ system do tego nie dopuści. System stoi zatem na straży finansów przedsiębiorcy. O ile pokrywająca się z inną, rezerwacja wizyty u kosmetyczki może skutkować wyłącznie niezadowoleniem klientki, o tyle pomyłka w zabukowaniu pokoju w prestiżowym hotelu wiąże się już z realnymi kosztami.
Przypomnienie sms o rezerwacji
Organizacja na najwyższym poziomie oznacza dbałość o czas klienta, ale również o interesy przedsiębiorcy. Aby ograniczyć liczbę zapomnianych rezerwacji, w przeddzień system automatycznie wyśle do klienta sms z przypomnieniem o zarezerwowanym wcześniej terminie. Jeśli okaże się, że rezerwacja nie może dojść do skutku z przyczyn losowych, klient może skorzystać z opcji anulowania rezerwacji w ten sam sposób, w jaki ją zawarł, czyli za pośrednictwem systemu rezerwacji online.
Artykuł przygotowany przez Artykuł powstał we współpracy z Bookero - internetowym systemem rezerwacji. |