Porady
Typografia
  • Najmniejsza Mała Średnia Większa Największa
  • Obecna Helvetica Segoe Georgia Times

Reklamowanie własnej strony internetowej przy pomocy Google to wręcz gwarancja sukcesu. Dlaczego? Przede wszystkim z tego względu, iż trudno znaleźć ciekawe alternatywy dla tego typu rozwiązania. Dodatkowo działania marketingowe za każdym razem są dopasowywane do oczekiwań konkretnych inwestorów oraz przygotowanego budżetu, a właściciele stron www mogą skorzystać z kilku różnych możliwości reklamowania się w Google.

 reklama w Google

Dlaczego jesteśmy "skazani" na reklamę w Google?

Na samym początku warto zadać sobie jedno kluczowe pytanie - dlaczego jesteśmy wręcz "skazani" na reklamę w Google? Nie da się ukryć, że na polskim rynku Google jest praktycznie monopolistą i trudno znaleźć dla siebie inne równie wartościowe metody promocji firmy lub strony w Internecie. Nie ma w tym jednak nic złego, ponieważ niesie to za sobą wiele mocnych stron.

Pozycjonowanie stron czy też szeroko pojęta reklama Google Ads są dokładnie przetestowane i sprawdzone, a więc jest to dla nas jeden z najskuteczniejszych sposobów na poprawę widoczności strony w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania. Praktycznie każda firma, która chce zaistnieć na wybranym rynku decyduje się na reklamę w Google i tego nie żałuje (ten wskaźnik może wynosić nawet grubo powyżej 90 procent). Jednocześnie reklamodawcy mogą skorzystać m.in. z wizytówki firmy w Mapach Google (ta aplikacja stanowi blisko 70 procent rynkowego udziału).

 

Dostępne opcje reklamy w Google - na co możemy postawić w pierwszej kolejności?

Wiedząc już, dlaczego reklama w Google będzie dla nas strzałem w dziesiątkę, powinniśmy zastanowić się nad tym, jakie są dostępne opcje reklamy w Google? Otóż w tym zakresie mamy do dyspozycji dwie podstawowe możliwości:

  • pozycjonowanie stron internetowych wraz z kampanią SEO - bazujące na działaniach on-site oraz off-site. Chodzi konkretnie o link building, wartościowy i aktualny content, optymalizację witryny pod kątem technicznym, zdobywanie wartościowych odnośników zewnętrznych, dobór fraz kluczowych i analizę działań konkurencyjnych firm. Pozycjonowanie stron w Google wymaga od nas czasu i zaangażowania, a na efekty możemy poczekać nawet kilka dobrych miesięcy, ale dzięki temu strona uzyska wysoką pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania, zwiększy się na niej ruch i poprawi się sprzedaż,
  • kampania Google Ads - pojawienie się na wysokich pozycjach w płatnych wynikach wyszukiwania i zdecydowanie szybsze efekty działań marketingowych. Idealna propozycja dla firm, którym zależy na czasie, chociaż kampanie Google Ads należy wspierać działaniami pozycjonującymi.

Najlepszym rozwiązaniem dla każdego potencjalnego inwestora będzie połączenie obu dostępnych opcji reklamy w Google. W tym celu należy zastanowić się nad budżetem reklamowym i określeniem indywidualnych celów marketingowych. Pozycjonowanie stron internetowych wraz z reklamą Google Ads umożliwi nam jednak maksymalizację efektów i realizowanie kilku pomysłów w tym samym czasie. Pewne jest jedno - na reklamie w Google nigdy nie powinno się oszczędzać!

Źródło: https://www.boseodesign.pl/